هر آنچه درباره گوشی Pixel Fold گوگل می دانیم

گوگل دقیقاً به دلیل طراحی های ابتکاری تلفن شناخته نشده است ، بنابراین این ایده که دستگاهی تاشو مانند Google Pixel Fold تولید کند ممکن است به نظر برسد که از قسمت چپ خارج شده است. با این وجود ، اگر به شایعه سازی اعتقاد داشته باشید ، این دقیقاً همان چیزی است که گوگل در دست کار دارد – و ما می توانیم Pixel Fold را زودتر و دیرتر ببینیم.

بسیاری از شایعه سازان اظهار داشتند که Pixel Fold می تواند به زودی در سال جاری آغاز به کار کند، و آنها اطلاعات لازم را برای پشتیبانی از ادعاهای خود دریافت کرده اند. اگر درست باشد ، این بدان معناست که گوگل در حال ورود به زمینه ای است که سازندگان گوشی های هوشمند مانند سامسونگ و ال جی قبلاً در آن ورود کرده اند. طبق گزارشات ، حتی اپل با آیفون تاشو دست و پنجه نرم می کند ، بنابراین واضح است که این مورد علاقه سازندگان دستگاه است.

اما آیا این موضوع خریداران تلفن های هوشمند را که هنوز نتوانسته اند چند تاشو موجود را در آغوش بگیرند ، مورد توجه قرار می دهد؟ و آیا گوگل شرکتی است که قصد دارد تلفن های تاشو را بیشتر در جریان اصلی قرار دهد؟ اکنون نمی توانیم به این س questionsالات پاسخ دهیم، زیرا دستیابی به جزئیات خاص در مورد Pixel Fold دشوار است. اما می توانیم آنچه را که تاکنون درباره برنامه های گوگل برای یک تلفن تاشو شنیده ایم به اشتراک بگذاریم.

شایعات مربوط به Pixel Fold در ماه اوت گذشته هنگامی منتشر شد که یک سند داخلی گوگل منتشر شد و برنامه های انتشار گوشی های هوشمند 2021 این شرکت را فاش کرد. ورودی های مورد انتظار وجود داشت ، مانند یک Pixel 5a و یک جفت تلفن با کد کد که ما تصور می کنیم Pixel 6 و یک نوع احتمالی XL است. اما در این سند به طور خاص به یک دستگاه Pixel تاشو با تاریخ انتشار 2021 اشاره شده است.

 سال 2021 است و در صورت هر چیز ، ناظران گوگل انتظار دارند این شرکت به برنامه های غیر رسمی خود پایبند باشد. لیکر Jon Prosser ، که تأیید کرد Pixel Fold یک “چیز واقعی” است ، در توییتی گفت که او انتظار راه اندازی اواخر سال 2021 / اوایل 2022 را دارد. راس یانگ ، تحلیلگر صفحه نمایش ، نیز فکر می کند احتمال راه اندازی سه ماهه چهارم Pixel Fold وجود دارد. گوگل به طور سنتی حوالی اکتبر که گوشی پرچمدار جدید خود را به نمایش می گذارد یک رویداد راه اندازی Pixel برگزار می کند. اگر Pixel Fold به موقع آماده باشد ، تصور اینکه Pixel 6 مرحله را با دستگاهی تاشو به اشتراک بگذارد آسان خواهد بود.

 

قیمت گوشی Pixel Fold گوگل

در حالی که به نظر می رسد همه در اواخر سال 2021 Pixel Fold را مشخص می کنند ، اما در مورد هزینه دستگاه اطمینان کمتری وجود دارد. در واقع ، ما در مورد هیچ پچ پچ چیزی در مورد قیمت بالقوه Pixel Fold شنیده‌ایم.

این به ما اجازه می دهد تا ببینیم که سازندگان دیگر تلفن ها تاشوهای خود را برای گرفتن هدفی که ممکن است به سمت Google در نظر بگیرند ، شارژ می کنند. در حال حاضر ، Galaxy Z Fold 2 سامسونگ گرانترین تاشو است که می توانید دریافت کنید و هزینه آن 9999 دلار است. تلفن های تلنگر مانند Galaxy Z Flip یا Motorola Razr 5G به ترتیب با قیمت 1،199 دلار و 1399 دلار کمی مقرون به صرفه تر هستند – در این حالت مقرون به صرفه است.

کم هزینه ترین تاشو واقعاً تاشو نیست. LG LG Wing را با قیمت 999 دلار ارائه می دهد ، اما این در واقع یک دستگاه چند صفحه ای است که در آن صفحه نمایش دوم مفصل گردنده را نشان می دهد. با این وجود ، با توجه به اینکه گوگل به طور سنتی گوشی های پرچمدار خود را کمتر از هزینه دستگاه های رقیب قیمت گذاری می کند ، می توان قیمت Pixel Fold’s Price را بسیار نزدیک به مارک 1000 دلار از قیمت نجومی Galaxy Z Fold 2 دانست.

 

تاریخ معرفی Pixel Fold گوگل

 

شایعات مربوط به Pixel Fold در ماه اوت گذشته هنگامی منتشر شد که یک سند داخلی گوگل منتشر شد و برنامه های انتشار گوشی های هوشمند 2021 این شرکت را فاش کرد. ورودی های مورد انتظار وجود داشت ، مانند یک Pixel 5a و یک جفت تلفن با کد کد که ما تصور می کنیم Pixel 6 و یک نوع احتمالی XL است. اما در این سند به طور خاص به یک دستگاه Pixel تاشو با تاریخ انتشار 2021 اشاره شده است.

خوب ، سال 2021 است و در صورت هر چیز ، ناظران گوگل انتظار دارند این شرکت به برنامه های غیر رسمی خود پایبند باشد. لیکر Jon Prosser ، که تأیید کرد Pixel Fold یک “چیز واقعی” است ، در توییتی گفت که او انتظار راه اندازی اواخر سال 2021 / اوایل 2022 را دارد. راس یانگ ، تحلیلگر صفحه نمایش ، نیز فکر می کند احتمال راه اندازی سه ماهه چهارم Pixel Fold وجود دارد.

گوگل به طور سنتی حوالی اکتبر که گوشی پرچمدار جدید خود را به نمایش می گذارد یک رویداد راه اندازی Pixel برگزار می کند. اگر Pixel Fold به موقع آماده باشد ، تصور اینکه Pixel 6 مرحله را با دستگاهی تاشو به اشتراک بگذارد آسان خواهد بود.

 

طراحی Pixel Fold گوگل

 

هرگونه جزئیات در مورد برنامه های طراحی گوگل برای Pixel Fold از چندین پرونده ثبت اختراع که این شرکت برای دستگاه های تاشو ایجاد کرده است. یکی از این حق ثبت اختراعات دستگاهی را نشان می دهد که در لولا باز می شود و صفحه بزرگتری را نشان می دهد ، با قابلیت کشیدن یک صفحه نمایش اضافی برای املاک و مستغلات صفحه اضافه شده. حق ثبت اختراع دیگری به طرز فریبنده ای یک تاشو را که می تواند در سه مکان جمع شود ، اذیت می کند.

بیشتر بخوانید  گوگل ترنسلیت ابزار شاهکار گوگل مختص زبان آموزان

ما نمی دانیم که آیا این طرح ها جایی به واقعیت نزدیک هستند یا خیر، این اشکال در اتکا به حق ثبت اختراع است ، که ممکن است محصولاتی را پوشش دهد که هرگز نور روز را نمی بینند. با این حال ، به نظر می رسد از طرحی که در این پرونده ها تحریک شده است ، به نظر می رسد آنچه که گوگل در کار دارد اشتراکات بیشتری با Galaxy Z Fold 2 و نحوه باز شدن دستگاه به اندازه گوشی هوشمند برای نشان دادن نمایشگر بزرگتر دارد.

افزودن سوخت به این گمانه زنی ها گزارشی است مبنی بر اینکه گوگل با سامسونگ معامله ای را برای دست گرفتن در پنل های OLED تاشو منعقد کرده است. (سامسونگ یک تولید کننده پیشرو در نمایشگرها است و در واقع صفحه نمایش های موجود در بسیاری از گوشی های ساخته شده توسط رقبای خود ، از جمله اپل را تأمین می کند.) این گزارش ادعا می کند که گوگل پنل های 7.6 اینچی را سفارش داده است ، که اتفاقاً به اندازه شایعات Galaxy Z Fold آینده است. نمایشگر داخلی 3 انتظار می رود اوایل سال جاری پیگیری Z Fold از سامسونگ انجام شود.

 

مشخصات و دوربین Pixel Fold گوگل

اگر در مورد شکل ظاهری Pixel Fold اطلاعات کمی داشته باشیم ، حتی درباره مشخصات گوشی تاشو ایده کمتری داریم. با این حال ، با توجه به این واقعیت که دستگاه های Pixel در گذشته از اصلی ترین تلفن های دوربین بوده اند، انتظار داریم Pixel Fold نیز از این الگو پیروی کند و بر دوربین ها تأکید کند.

این لزوماً به معنای تعداد زیادی لنز روی Pixel Fold نیست. گوگل به طور سنتی از افزودن دوربین های متعدد طفره می رود – Pixel 5 و Pixel 4a 5G فقط از یک لنز اصلی و یک تیرانداز فوق تصویری به همراه یک دوربین جلو برخوردار هستند. بسته به طراحی Pixel Fold ، گوگل می تواند دوربین های بیشتری اضافه کند ، اما به نظر می رسد این شرکت از رویکرد کم-زیاد تر طرفداری می کند ، در عوض تمرکز خود را بر ارائه بهترین نرم افزار پس از پردازش برای تولید عکس های بهتر می گذارد.

در مورد پردازنده فعال در Pixel Fold ، گوگل گزینه های مختلفی دارد. قابلیت تاشو کنونی به قدرتمندترین پردازنده های موجود متکی است – Galaxy Z Fold از Snapdragon 865 Plus استفاده می کند ، که بهترین چیپست کوالکام در زمان انتشار بود. اما سیستم عامل های قدرتمندتر پردازش موبایل می توانند هزینه تلفن را افزایش دهند ، بنابراین انتظار دارید که یک Pixel Fold با تراشه سیستم Snapdragon 888 در سمت گران قیمت باشد.

گوگل در پرچمدار اخیر خود پردازنده های متوسط ​​تری را ترجیح داد و برای Pixel 5 به Snapdragon 765G مراجعه کرد. این شرکت می تواند مسیری مشابه با Pixel Fold را طی کند و چیزی با عملکرد کمتر از Snapdragon 888 را انتخاب کند. البته ، این می تواند backfire – یکی از بزرگترین شکایات در مورد موتورولا Razr اصلی این واقعیت بود که از Snapdragon 710 به جای چیپ ست beefier استفاده کرده است.

نرم افزار Pixel Fold گوگل

گوگل در مورد دستگاه های تاشو دقیقاً غریبه نیست حتی اگر Pixel Fold اولین دستگاه ساخته شده به خودی خود باشد. این شرکت برای بهینه سازی برنامه های خود برای صفحه های تاشو همکاری نزدیک با سامسونگ داشته است. و یکی از بسیاری از ویژگی های معرفی شده در اندروید 11 ، پشتیبانی بهتر از دستگاه های تاشو است که به سازندگان برنامه امکان می دهد بسته به موقعیت لولای تلفن ، عملکرد نرم افزار خود را تنظیم کنند.

احتمال ساخت ویژگی های سازگار با قابلیت تاشو بیشتر در اندروید و سپس بهینه سازی آنها روی تلفن ساخته شده در Google ، احتمالاً علاقه Google به توسعه Pixel Fold را توضیح می دهد. بنابراین تصور می کنیم که هرچه اطلاعات بیشتری در مورد تلفن و نسخه آتی آندروید 12 ارائه شود ، در مورد ویژگی های نرم افزاری بالقوه با هدف چند وظیفه ای و استفاده بیشتر از طراحی منحصر به فرد دستگاه های تاشو ، چیزهای زیادی خواهیم شنید.

 

نکته پایانی Pixel Fold گوگل

ما هنوز منتظر اطلاعات بیشتر در مورد آنچه گوگل با Pixel Fold آماده می کند است. اما این مانع ما نمی شود که در حال حاضر لیست توانایی هایی را که می خواهیم ببینیم پیدا کنیم. بزرگترین نیازهای ما به سمت نرم افزار انحراف دارد – هیچ کس در موقعیت بهتری نسبت به Google برای توسعه ویژگی های نرم افزاری مناسب برای صفحه های تاشو مناسب نیست ، و ما مخصوصاً برای دیدن اینکه آیا فاکتور شکل Pixel Fold امکانات جدیدی برای عکاسی ایجاد می کند یا خیر ، ما بسیار علاقه مند هستیم.

یافتن تعادل مناسب بین عملکرد و قیمت برای گوگل کلیدی است. هیچ کس نمی خواهد تلفن کم قدرت بخواهد – صفحه نمایش تاشو یا نه – اما تعداد کمی از افراد مایل به پرداخت هزینه یک دستگاه تاشو هستند. شاید Google بتواند ترکیب مناسبی را پیدا کند تا دستگاههایی مانند شایعات Pixel Fold را به جریان اصلی تبدیل کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه درباره گوشی Pixel Fold گوگل می دانیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *