هر آنچه از اپل واچ سری 7 می دانیم

شرکت اپل در نظر دارد سال جاری نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ را معرفی کند. نسلی که اپل واچ سری 7 نام داشته و با مشخصات قابل توجهی از راه خواهد رسید.

در حالی که اپل واچ 6 یک بروزرسانی قابل توجه بود ، ساعت هوشمند هیچ ویژگی برجسته جدیدی به همراه نداشت. با این حال ، داستان قرار است امسال متفاوت باشد. شایعه شده است که ساعت هوشمند Apple Watch Series 7 یک نسخه قابل توجه از نظر طراحی و بهبود عملکرد را ارائه می دهد. بنابراین اگر هنوز نگاهی عمیق به همه درزها و شایعات موجود ندارید ، ادامه مطلب را بخوانید تا از تاریخ انتشار Apple Watch Series 7 ، شایعات قیمت ، ویژگی های جدید ، نشت های هیجان انگیز و موارد دیگر مطلع شوید.

با توجه به شایعات ، اپل در حال آماده سازی برای راه اندازی برخی از ویژگی های مدت زمان طولانی انتظار اپل در اواخر سال جاری است. که شامل طراحی تازه ، نظارت بر قند خون ، بهبود ردیابی خواب و موارد دیگر است. اما ، آیا همه این ویژگی های شایعه شده به واقعیت تبدیل می شوند؟ آیا اپل واچ 7 از نمایشگر مینی ال ای دی مانند آیپد پرو 2021 استفاده خواهد کرد؟ خوب ، فقط یک غواصی عمیق می تواند به شما کمک کند پاسخ های درست را کشف کنید.

تاریخ معرفی اپل واچ سری 7

اپل سال گذشته تصمیم دشواری را برای تقسیم رویدادهای معرفی اپل واچ و آیفون 12 گرفت. در حالی که اولی در اواسط سپتامبر دقیقاً طبق برنامه وارد شد ، سری آیفون 12 تا اکتبر به تأخیر افتاد. شرایط در سال 2020 بسیار متفاوت از سال 2021 بود و ما انتظار داریم که این شرکت به چرخه راه اندازی سخت افزار سخت افزار متوسط ​​اواسط سپتامبر خود بازگردد.

اگر اپل از این سنت دیرینه پیروی کند ، اپل واچ سری 7 کاملاً جدید در رویداد سخت افزاری ماه سپتامبر در کنار سری آیفون 13 آینده روانه بازار می شود. اپل واچ 7 دقیقاً مانند مدل قبلی خود در چندین کشور جهان برای خرید در دسترس خواهد بود.

قیمت اپل واچ سری 7

اپل طی چند سال گذشته قیمت اپل واچ را ثابت نگه داشته است. و من دلیل عمده ای نمی بینم که چرا غول کوپرتینو امسال نیز قیمت یکسانی را حفظ نکند. اگرچه هیچ نشتی در مورد قیمت مشاهده نشده است ، اما اپل واچ سری 7 احتمالاً قیمت اولیه 399 دلار برای مدل Wi-Fi سطح ابتدایی را به همراه خواهد داشت. قیمت نسخه برتر با پشتیبانی Wi-Fi + تلفن همراه 500 دلار در ایالات متحده برای شما هزینه خواهد داشت.

طراحی کاملاً جدید با لبه های تخت

پس از چندین سال ، اپل واچ آماده است تا از یک طراحی کاملاً جدید استقبال کند. غول کوپرتینو آخرین بار با اپل واچ سری 4 در سال 2018 یک نسخه بزرگ طراحی را ارائه داده است. از آن زمان به بعد مدل های پی در پی همان طراحی را با پیشرفت های جزئی در اینجا و آنجا پیش بردند. این با اپل واچ 7 تغییر می کند.

تحلیلگر اپل متذکر شد که مینگ-چی کو در سال 2019 گزارش داده است که اپل واچ در سال 2021 طراحی جدیدی دریافت خواهد کرد. و اکنون ، جان پروسر ، خبرچین معتبر دیگری جزئیات بیشتری در مورد طراحی ساعت هوشمند آینده را نشان داده است. راهنمای ارائه رندرهایی را ارائه می دهد که گویا مربوط به Apple Watch Series 7 است.

سری جدید اپل واچ سری 7 دارای جنبه های بسیار جلوه ای است که به اپل واچ نه تنها ظاهری مدرن تر می دهد بلکه باعث می شود مانند آی فون سری 12 ، آیپد پرو و ​​iMac با پشتیبانی M1 نیز به نظر برسد. اگرچه اندازه صفحه نمایش احتمالاً ثابت خواهد بود ، اما اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل گزینه جدید رنگ سبز را معرفی خواهد کرد.

اپل به لطف روشنایی بالاتر ، بهبود طیف رنگی و بهره وری انرژی ، قصد دارد مدل های آینده اپل واچ را به نمایشگر MicroLED مجهز کند. با این حال ، طبق گزارش ها ، این اتفاق تا سال آینده یا 2023 نخواهد افتاد. این بدان معناست که اپل واچ 7 همچنان مانند نمایشگر قبلی خود دارای نمایشگر OLED خواهد بود.

گفته می شود که اپل 330 میلیون دلار در Epistar (تولید کننده برتر LED تایوان) برای تولید نمایشگرهای MicroLED سرمایه گذاری کرده است. در مقایسه با پنل های OLED و LCD ، MicroLED نازک تر و کم مصرف تر است. از نظر مصرف برق ، صفحه نمایش MicroLED از یک دهم توان مصرفی LCD استفاده می کند و به صفحه نمایش OLED در قسمت جلوی اشباع رنگ نزدیک می شود.

این تنها اطلاعات اپل واچ سری 7 نیست. MicroLED همچنین دارای دامنه دینامیکی بالاتر، سرعت به روزرسانی بسیار سریع تر ، روشنایی سطح بالا و گستره رنگی گسترده تر است. و این همان چیزی است که آن را به یکی از مورد انتظارترین ویژگیهای Apple Watch تبدیل کرده است.

گفته می شود که اپل 330 میلیون دلار در Epistar (تولید کننده برتر LED تایوان) برای تولید نمایشگرهای MicroLED سرمایه گذاری کرده است. در مقایسه با پنل های OLED و LCD ، MicroLED نازک تر و کم مصرف تر است. از نظر مصرف برق ، صفحه نمایش MicroLED از یک دهم توان مصرفی LCD استفاده می کند و به صفحه نمایش OLED در قسمت جلوی اشباع رنگ نزدیک می شود.

این همش نیست. MicroLED همچنین دارای دامنه دینامیکی بالاتر ، سرعت به روزرسانی بسیار سریع تر ، روشنایی سطح بالا و گستره رنگی گسترده تر است. و این همان چیزی است که آن را به یکی از مورد انتظارترین ویژگیهای Apple Watch تبدیل کرده است.

نسخه جان سخت Explorer Edition در راه است

بیشتر بخوانید  چگونه Workouts را به صورت دستی به اپل واچ اضافه و حذف کنیم

اپل قصد دارد یک ساعت هوشمند مقاوم و مقاوم در برابر شوک را در کنار Apple Watch Series 7 راه اندازی کند. به گفته مارک گورمن از بلومبرگ ، این مدل اغلب به عنوان Apple Watch “Explorer Edition” شناخته می شود و ماجراجویان و ورزشکاران ورزش های شدید را هدف قرار خواهد داد.

در این گزارش آمده است: “این محصول عملکردی مشابه اپل واچ استاندارد دارد اما با مقاومت در برابر ضربه و محافظت بیش از حد در ساعتهای G-Shock Casio ،” علاوه بر این ، اپل واچ مقاوم از نظر مقاومت در برابر ضربه و ضربه اضافی شبیه ساعتهای Casio’s G-Shock خواهد بود ، گورمن اضافه می کند.

اپل نسخه اسپرت مدل اصلی Apple Watch را روانه بازار کرده است. بعداً ، غول کوپرتینو به دلیل فروش ولرم این مدل را خنثی کرد. بنابراین جالب است که سرنوشت نسخه Apple Watch Explorer Edition را ببینید.

کنترل قند خون و الکل

یکی دیگر از موارد مهم اضافی Apple Watch Series 7 می تواند فناوری کنترل قند خون باشد که برای مدیریت بیماری هایی مانند دیابت طراحی شده است. طبق گزارشی از ETNews ، اپل واچ آینده از نظر سنسور نوری غیرتهاجمی از نظر قند خون نظارت می کند. برای افراد ناآگاه ، اندازه گیری سطح گلوکز خون (که به عنوان سطح قند خون نیز شناخته می شود) برای مدیریت بیماری هایی مانند دیابت بسیار مهم است.

 

شایان ذکر است که اندازه گیری گلوکز خون معمولاً به استفاده از دستگاه مانیتور پیوسته گلوکز (CGM) یا آزمایش یک قطره خون در دستگاه قند خون نیاز دارد. با این حال ، گفته می شود که حسگر نوری گلوکز خون اپل ، یک راه حل نظارت مستمر در سطح پوست است که بدون کاشت کار می کند. گزارش ها حاکی از آن است که غول کوپرتینو قبلاً حق ثبت اختراع برای کنترل قند خون را به دست آورده است و در حال حاضر بر افزایش قابلیت اطمینان و ثبات فناوری تمرکز دارد.

علاوه بر این ، ثبت پرونده SEC توسط استارتاپ Rockley Photonics مستقر در انگلستان نشان داده است که اپل یکی از بزرگترین مشتریان آن است. و گرچه جزئیاتی از سنسورهای ارائه شده به غول کوپرتینو موجود نیست ، فناوری راه اندازی امکان نظارت غیر تهاجمی بر سطح گلوکز خون ، دمای بدن ، الکل و غیره را فراهم می کند.

در حال حاضر تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ویژگی ها با Apple Watch Series 7 وارد می شوند یا نه. اما یک چیز واضح است ، اپل واچ بعدی با آخرین به روزرسانی نرم افزار watchOS 8 ارائه می شود. بنابراین اگر مشتاق یادگیری جزئیات watchOS 8 هستید ، به مقاله مفصل ما در این زمینه مراجعه کنید.

پشتیبانی از تاچ آیدی

اخیراً ، اپل (از طریق Patently Apple) حق ثبت اختراع دکمه Touch ID را برای Apple Watch دریافت کرده است. طبق گزارش ، اپل واچ ممکن است برای چندین منظور از شناسایی بیومتریک استفاده کند ، از جمله مجوز برنامه ، باز کردن قفل دستگاه ، پرداخت ها و غیره. ما می دانیم که این یک فکر آرزو است ، اما یک سنسور Touch ID در Apple Watch 7 می تواند گامی عظیم در جهت تقویت امنیت باشد.

پردازشگر جدید S7

هر ساله اپل پردازنده جدیدی را برای ساعت اپل معرفی می کند. با توجه به این روند ، اپل واچ سری 7 با پردازنده قدرتمند S7 همراه خواهد بود که سرعت و کارایی ساعت هوشمند را افزایش می دهد.

در مورد کسانی که تعجب می کنند ، آیا اپل حافظه RAM یا ظرفیت ذخیره سازی در Apple Watch آینده را افزایش می دهد؟ خوب ، در حال حاضر هیچ شفافیتی در این مورد وجود ندارد. با توجه به اینکه غول کوپرتینو هر 2 تا 3 سال یکبار باعث افزایش فضای ذخیره سازی و RAM می شود ، حدس می زنم اپل واچ امسال حافظه RAM بیشتری داشته و ظرفیت ذخیره سازی بالاتری داشته باشد.

Apple Watch Series 6: 32GB Storage/1GB RAM -2020
Apple Watch Series 5: 32GB Storage/1GB RAM-2019
Apple Watch Series 4: 16GB Storage/1GB RAM -2018
Apple Watch Series 3: 16GB Storage/768MB RAM -2017
Apple Watch Series 2: 8GB storage/512MB RAM -2016
Apple Watch Series 1: 8GB storage/512MB RAM -2016
Original Apple Watch: 8GB storage/512MB RAM -2015

اگر پیش بینی ما درست باشد ، مدل های سطح پایین ممکن است 1 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشند. انواع رده های بالا ممکن است 2 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند. با صحبت در مورد عمر باتری Apple Watch Series 7 ، هیچ گزارشی نیز در این باره ارائه نشده است. بنابراین ، ما باید با آن حدس بزنیم.

در مقایسه با رقبایی مانند Galaxy Watch 3 (حدود 2 روز دوام باتری) ، OnePlus Watch چهارده روز عمر باتری و دیگران ، Apple Watch 6 عمر باتری کمتری را ارائه می دهد. با توجه به رقابت بریده بریده ، غول کوپرتینو نمی خواهد ساعت هوشمند مشهور خود عقب بماند. بنابراین ، بدیهی به نظر می رسد که انتظار داشته باشیم Apple Watch آینده عمر باتری را بهبود بخشد. جدا از این ، ما همچنین لیست خواسته های طولانی از ویژگی های watchOS 8 و به روزرسانی های سخت افزاری را که دوست داریم در اپل واچ آینده مشاهده کنیم ، تهیه کرده‌ایم.

شایعات اپل واچ سری 7

بنابراین ، این همه چیز در مورد ویژگی ها ، مشخصات و نشت های اپل واچ 7 است که در اینترنت ایجاد می شود. اگر تمام ویژگی های شایعه شده به واقعیت تبدیل شوند ، اپل واچ آینده یکی از بزرگترین نسخه های به روز شده در مدت زمان طولانی خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه از اپل واچ سری 7 می دانیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *