هدفون AirPods Pro 2 اپل اواخر 2022 از راه می رسد

هدفون AirPods Pro 2 اپل اواخر 2022 از راه می رسد

ایرپاد پرو هنوز جانشینی نداشته است زیرا در سال 2019 عرضه شد، علی رغم برخی شایعات مبنی بر اینکه امسال باید جانشین ایربادهای پریمیوم اپل را ببینیم. اکنون، مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر صنعت، بیان می کند که AirPods Pro 2 در اواخر سال 2022 عرضه می شود.

این تحلیلگر صنعت بیان کرده است که نسل دوم AirPods Pro قرار است در سه ماهه آخر سال آینده عرضه شود. گزارش‌های قبلی در مورد این موضوع بیان کرده‌اند که AirPods Pro 2 در سال 2022 عرضه می‌شود، با یک گزارش حتی یک عرضه در سه ماهه سوم به عنوان یک گزینه جایگزین توسط اپل ارائه می‌شود.

طبق شایعات قبلی، نسل دوم AirPods Pro می‌تواند دارای طراحی کاملاً جدیدی باشد که انتظار می‌رود ساقه کوتاهی را که از پایین هر هدفون بیرون می‌آید، داشته باشد. برخی شایعات حتی نشان می‌دهند که طراحی ممکن است شبیه Beats Fit Pro باشد.

همچنین انتظار می‌رود AirPods Pro 2 به لطف حسگرهای داخلی و یک تراشه جدید با قابلیت اتصال بهبودیافته به دستگاه‌های دیگر، از قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام برخوردار باشد. اخیراً، اپل ایرپادز 3 را منتشر کرده است که جانشین نسل دوم ایرپادز است و ایرپاد پرو را در ردیف بعدی قرار داده است تا ارتقا پیدا کند.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت کوپرتینویی نسل بعدی هدفون خود را با چه ویژگی هایی همراه می سازد. ویژگی هایی که بتواند نظر مخاطب را جلب کند.

ایرپادز جدید پیش بینی شده که از لغو نویز بهره ببرد و بتواند تجربه کاربری بهتری برای مخاطب خود رقم زند. مشخص نیست چه نوع باتری در کیس شارژ آن تعبیه خواهد شد اما پیش بینی شده از نسل فعلی باتری پرظرفیت تری خواهد داشت تا بتواند عمرباتری بالاتری نسبت به نسل قبل ارائه دهد. به هر حال باید منتظر اخبار موثق و بیشتری از اپل باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل توسعه iOS 18 و macOS 15 را برای رفع اشکالات متوقف می کند

نظرات در مورد : هدفون AirPods Pro 2 اپل اواخر 2022 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *