هدفون های TvPods 2 Mobvoi

هدفون های TvPods 2 Mobvoi

Mobvoi ، شرکتی که در ساعت های هوشمند تخصص دارد ، به تازگی عاقبت گوشی های کپی اپل AirPods خود ، TicPods را اعلام کرد. از آنجا که هدفون موفقیت آمیز بوده است ، فقط منطقی است که مدل های جدید از همان طرح های نامگذاری پیروی کنند.
با TicPods 2 و TicPods 2 Pro هدفون های هوشمند بی سیم واقعی ، که از ویژگی های هوش مصنوعی و فناوری پیشرفته صوتی Qualcomm و فناوری تاخیر پایین بهره می برند ، ملاقات کنید. تفاوتهای زیادی بین این دو مدل وجود ندارد ، اما مهمترین آنها این است که فقط TicPods 2 Pro دارای پشتیبانی از لغو صدای دو میکروفون است که قرار است با کاهش تداخل نویز اطراف ، وضوح صدا را افزایش دهد ، در حالی که ویژگی TicPods 2 پشتیبانی از لغو سر و صدا تک میکروفون است.

هدفون های TvPods 2 Mobvoi همچنین مدل Pro دارای TicHear و TicMotion است که به کاربران امکان می دهد از کنترل های حرکات سر و دستورات سریع استفاده کنند. TicPods 2 Pro همچنین می توانید با استفاده از یک کلمه فعال سازی ویژه از خواب بیدار شوید ، اما می توانید به جای آن ، گوشواره را فشار دهید.
TicPods 2 و TicPods 2 Pro تقریباً یکسان هستند ، زیرا تنها چیز دیگری که متفاوت است ، عمر باتری است. هر دو با یک مورد شارژ همراه هستند ، بنابراین TicPods 2 تا 23 ساعت پخش می کند ، در حالی که TicPods 2 Pro حداکثر 20 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. اگر از پرونده شارژ استفاده نمی کنید ، فقط 4 ساعت از زمان پخش مداوم با هر دو هدفون دریافت خواهید کرد.

لینک مرتبط:رقابت برای AirPods اپل سخت تر می شود زیرا JBL و Panasonic محصولات جدیدی را عرضه می کنند.

هدفون های TvPods 2 Mobvoi

صحبت از موارد شارژ ، مدل های TicPods 2 با مواردی همراه هستند که 42 درصد از مدل قبلی خود کوچکتر هستند. هر دو مدل در سه رنگ شامل Navy ، Ice و Blossom در دسترس خواهند بود. گوشواره های TicPods 2 اکنون با قیمت 90 دلار برای پیش سفارش از طریق Mobvoi و آمازون در دسترس هستند ، در حالی که TicPods 2 Pro با قیمت 126 دلار به فروش می رسد. هر دو هدفون تا 15 ژانویه 10٪ تخفیف دارند و پیشنهاد شروع می شود و حمل و نقل آغاز می شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون های TvPods 2 Mobvoi

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *