هدفون روی گوش WH-CH720N سونی عرضه شد

هدفون روی گوش WH-CH720N سونی عرضه شد

سونی هدفون بی سیم جدیدی را در هند عرضه کرده است. این سونی WH-CH720N است که ماه گذشته در بازارهای جهانی عرضه شد. این دستگاه صوتی دارای مشخصات درجه یک است و در بخش قیمت 10000 روپیه قرار دارد. در ادامه بخوانید تا بدانید هدفون ها چه چیزی را در جعبه ارائه می دهند.

Sony WH-CH720N یک هدفون بی‌سیم روی گوش با لغزنده و ایرپدهای بیضی شکل برای قرارگیری راحت است. فنجان های گوش دارای طراحی چرخشی هستند. سه دکمه روی کاپ گوش سمت راست برای کنترل پخش موسیقی و همچنین یک دکمه اختصاصی برای ANC وجود دارد. گوش چپ دارای دکمه پاور، پورت USB-C و جک هدفون 3.5 میلی متری است.

در بخش صوتی، Sony WH-CH720N به یک درایور دینامیک 30 میلی متری و چیپست V1 این شرکت مجهز شده است. قابلیت حذف نویز فعال و فناوری DSEE را دارد که می‌تواند صدا را حتی زمانی که فشرده شده است ارتقا دهد. صدای محیط به کاربران این امکان را می دهد که از محیط اطراف خود آگاه باشند و تمرکز روی حالت صوتی به آنها امکان می دهد بدون درآوردن هدفون با دیگران ارتباط برقرار کنند. همچنین کنترل صدای تطبیقی وجود دارد که تعادل صدا و حذف نویز را بسته به محیط اطراف کاربر تنظیم می کند. این هدفون دارای فناوری Precise Voice Pickup برای کیفیت واضح در هنگام تماس‌های صوتی است.

سونی WH-CH720N 50 ساعت عمر باتری بدون ANC و 35 ساعت با فعال بودن ویژگی ارائه می دهد. این هدفون از شارژ سریع پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای اتصال بلوتوث 5.2 با پشتیبانی از جفت سریع گوگل است و می تواند به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود.

Sony WH-CH720N 9990 روپیه قیمت دارد. در رنگ های مشکی، آبی و سفید ارائه شده است. این دستگاه صوتی را از فردا می‌توانید از فروشگاه‌های مرکز سونی، فروشگاه‌های انحصاری سونی، فروشگاه آنلاین سونی و درگاه‌های تجارت الکترونیک خریداری کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرچمداران آینده چینی دارای حسگر دوربین LYT-900 سونی هستند

نظرات در مورد : هدفون روی گوش WH-CH720N سونی عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *