هدفون بی سیم OnePlus Buds Z2 یک گزینه اقتصادی

وان پلاس سال گذشته با معرفی هدفون بی سیم OnePlus Buds، اولین محصول خود در این بخش را رونمایی کرد. سپس این شرکت اقدام به معرفی  OnePlus Buds Z کرد که عمر طولانی باتری، پشتیبانی سریع از شارژ و مقاومت بهتر در برابر آب را با قیمت بسیار کمتر ارائه می داد. به نظر می رسد وان پلاس در حال آماده سازی برای جانشین مستقیم Buds Z یا نسخه مقرون به صرفه Buds Pro است و گزارش جدید اطلاعات بیشتری را از این دیوایس با نام OnePlus Buds Z2 فاش کرده است.

91Mobiles و OnLeaks رندرهای با کیفیتی از OnePlus Buds Z2 منتشر کرده اند که اولین نگاه ما به هدفون آینده OnePlus است. رندرها بر اساس تصاویر واقعی ساخته شده اند و به ما گفته می شود که آنها طرح نهایی را نشان می دهند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، OnePlus Buds Z2 بسیار شبیه به مدل سال گذشته است، دارای ساقه های استوانه‌ای و بخش عقب براق و صاف است.

هدفون بی سیم OnePlus Buds Z2 یک گزینه اقتصادی

ما همچنین می توانیم مشاهده کنیم که وان پلاس Buds Z2 دارای قسمت فوقانی گوش سیلیکونی کوچکتر است، بنابراین در مدت زمان طولانی ناراحتی برای گوش به وجود نخواهند آورد و لذت بخش هستند. علاوه بر این، به نظر رسیده OnePlus Buds Z2 دارای یک سنسور تشخیص سایش است که در Buds Z وجود نداشت. گوشی ها در یک قاب شارژ شبیه قرص قرار دارند که مشابه مدل قبلی است. این قاب دارای پورت USB Type-C و LED سبز رنگ بوده که عمده کیس شارژها دارند.

مشخصات فنی OnePlus Buds Z2 در حال حاضر آشکار نشده و نمی دانیم چه مشخصه ای دارد. با این حال، گزارش قبلی از سوی افشاکننده مطرح ماکس جامبور نشان داد که وان پلاس روی یک جفت هدفون مقرون به صرفه با لغو سر و صدای فعال کار می کند. ممکن است محصولی که Max J به آن اشاره کرده همان OnePlus Buds Z2 باشد که تصویر آن را هم داریم، اگرچه ما به طور دقیق نمی دانیم.

در مورد تاریخ عرضه، 91Mobiles معتقد است که OnePlus در ماه اکتبر هدفون جدید خود را عرضه خواهد کرد. این مطابق با بازه زمانی رونمایی Buds Z در سال گذشته است. در عین حال، شایعه شده OnePlus 9R T نیز در ماه اکتبر معرفی و عرضه خواهد شد، بنابراین دور از انتظار نیست هدفون OnePlus Buds Z2 را هم در کنار آن مشاهده کنیم. همانطور گفته شد دقیقا چیزی مشخص نیست.

بیشتر بخوانید  تصویر طراحی جلو گوشی وان پلاس Ace 3V

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بی سیم OnePlus Buds Z2 یک گزینه اقتصادی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *