هدفون بی سیم OnePlus Buds Z2 در اواسط دسامبر عرضه می شود

هدفون بی سیم OnePlus Buds Z2 در اواسط دسامبر عرضه می شود

شرکت وان پلاس در ماه نوامبر هدفون بی سیم یا همان ایرباد وان پلاس بادز زد 2 را معرفی کرد. هدفونی که در حال حاضر راهی بازار چین شده و در بازارهای دیگر هنوز به فروش نرسیده است.

ماه گذشته، OnePlus هدفون Buds Z2 TWS را در چین عرضه کرد. این هدفون اکنون قرار است در بازارهای بیشتری مانند هند و اروپا عرضه شود. امروز، OnePlus رسما تایید کرد که هدفون OnePlus Buds Z2 TWS را در تاریخ 16 دسامبر در اروپا عرضه خواهد کرد.

OnePlus Buds Z2 ساعت 14:30 به وقت CET روی پلتفرم اینستاگرام رونمایی می شود. همچنین قرار است آن را در دو رنگ سیاه و سفید وارد بازار کند، همان گزینه رنگی برای بازار کشور چین. با توجه به مشخصات، Buds Z2 در یک طراحی واقعا بی سیم با یک کیس شارژ همراه است. این مدل دارای طراحی مشابه مدل قبلی خود یعنی OnePlus Buds Z می باشد. دارای یک درایور 11 میلی متری است که از صدای Dolby Atmos پشتیبانی می کند. همچنین سه میکروفون برای کاهش نویز هم شامل آن شد. گذشته از آن باید به فناوری حذف نویز فعال 40 دسی بل (ANC) هم اشاره کرد.

گوشی های TWS دارای قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.2 هستند و استاندارد IP55 برای مقاومت دربرابر آب و عرق دارد. این باتری عمری 38 ساعته در کنار کیس شارژ دارد که گفته می شود کافی است و بیشتر از آنچه رقبا ارائه می دهد، عمل خواهد کرد

از نظر قیمت، Buds Z2 در بازار چین 399 یوان  (63 دلار) قیمت دارد. با این حال، ما انتظار داریم که این هدفون در اروپا قیمت مشابهی داشته باشد. در هر صورت به یاد داشته باشید که Buds Z قبلی در حال حاضر با قیمت 55 یورو ( 63 دلار) به فروش می رسد، به این معنی که Buds Z2 جدیدتر باید حداقل مشابه یا گرانتر باشد. در هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون وان پلاس Nord Buds 2r در راه است

نظرات در مورد : هدفون بی سیم OnePlus Buds Z2 در اواسط دسامبر عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *