نیسان یک میلیون کراس اوور در انگلستان فروخت

شرکت نیسان را می‌توان از برندهای مطرح و محبوب خودرویی دانست که در بازارهای جهانی توانسته عملکرد خوبی در بحث بازاریابی و فروش از خود نشان دهد. در این بین آماری پیرامون فروش برخی محصولات این شرکت در انگلستان آشکار شد.

نیسان رسما اعلام کرده با فروش 1 میلیون کراس اوور در بازار انگلستان به نقطه عطف فروش در این منطقه دست پیدا کرده است. شرکت ژاپنی بیش از 5 مدل کراس اوور برای بازار انگلستان تدارک دیده که همگی مدل‌هایی جذاب و با مشخصات فنی قابل قبول هستند.

بیشتر آنها نیز نسخه پلاگین هیبریدی را دربرگرفته و از این رو برای آلودگی هوا نیز تصمیمات درستی از سوی نیسان گرفته شد. پنج مدل کراس اوور دو دو نسل فعلی نیسان قشقایی، دو نسل نیسان دوک و X-Trail فعلی را دربرمی‌گیرد.

اندرو هومبرستون، مدیر عامل شرکت نیسان موتور پیشتر اعلام کرد:

ما از رسیدن به این نقطه فروش بی سابقه خوشحالیم و می‌خواهیم از مشتریان خود برای اعتماد و وفاداری خود به کیفیت وسایل نقلیه نیسان صمیمانه تشکر کنیم.

وی افزود:

خیلی ساده، اگر به فکر خرید یک کراس اوور هستید، برند دیگری را پیدا نمی‌کنید که حتی به تعداد مشتریان راضی به عنوان نیسان نزدیک باشد. ما در این بخش رهبران بازار هستیم زیرا مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهیم و در طراحی و مهندسی وسایل نقلیه، همچنین در خرید خدمات قابل توجهی ارائه می‌دهیم.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت رسمی نیسان مراجعه کنید. این کمپانی در نظر دارد محصولات نسل جدیدی را به فهرست تولیدات خود بیافزاید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خودرو کراس اوور کادیلاک XT5 رسما معرفی شد

نظرات در مورد : نیسان یک میلیون کراس اوور در انگلستان فروخت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *