سامسونگ : نگاهی کوتاه به تلویزیون هوشمند با ریموت هوشمند سامسونگ

تلویزیون هوشمند سامسونگ

 نگاهی کوتاه به تلویزیون هوشمند با ریموت هوشمند سامسونگ :  تکنولوژی هوشمند جدید سامسونگ این بار به سراغ تلویزیون های سامسونگ رفته است . پس از اعلام حرکت به مسیر خانه های هوشمند توسط مدیر سامسونگ در کنفرانس جهانی برلین 2014 سامسونگ هر از چند گاهی یک پدیده جدید در زمینه خانه هوشمند به دنیای تکنولوژی معرفی می نماید.

دستگاه های هوشمند امروزی تنها به موبایل ها محدود نمی شود سامسونگ با تحقق ایده خانه های هوشمند به دنبال ارائه عجیب ترین های دنیای تکنولوژی برای مردم دنیا ست. تکنولوژی هوشمند ! از این پس با تکنولوژی جدید سامسونگ دیگر نیاز نیست شما با کنترل تلویزیونتان را کنترل نمایید ، برای افزایش صدای آن کافی است این نیاز را با صدا اعلام نمایید تا صدای تلویزیون افزایش یابد. جالب است نه؟

 سامسونگ این بار خلاقیت جدیدی را در عرصه تلویزیون‌های هوشمند به دنیای تکنولوژی معرفی نموده است و تلویزیون H7790 را روانه بازار کرده است. تلویزیونی که بدون شک تجربه‌ای‌ تازه‏ از تلویزیون‌های هوشمند است. در این مطلب با هم نگاهی کوتاه می‌اندازیم به امکانات و ویژگی‌های محصول جدید شرکت سامسونگ یعنی تلویزیونH7790.
خداحافظی با کنترل از راه دورهای قدیمی

ریموت هوشمند
در داخل بسته تلویزیون، دو دستگاه کنترل از راه دور وجود دارد. یک کنترل دستی سیاه که برای اکثر افراد آشناست و دیگری یک دستگاه کنترل لمسی هوشمند که به حسگرهای بسیار دقیق صدای فارسی و حرکت مجهز است. این کنترل لمسی می‌‌تواند نقش یک ماوس بی‌سیم را هم ایفا کند و هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، بیشتر لذت خواهید برد. این دستگاه به ویژه برای استفاده از خصوصیات تلویزیون هوشمند مناسب است و توصیه می‌شود برای آشنایی بیشتر با این دستگاه وقت بگذارید.

دنیای شیرین تصاویر عمیق و رنگ‌های جذاب

تلویزیون هوشمند سامسونگ
پشتوانه اصلی تصاویر با کیفیت بالا، عملکرد قوی تضاد (Contrast) است و این مدل چنین عملکردی را با یکی از عمیق‏ترین رنگ‌های سیاه موجود در بازار ارائه می‌دهد. برای این تلویزیون نسبت تضادی برابر با 3000:1 تخمین زده می‌شود که از زمان افول تلویزیون‏های پلاسما، این میزان در میان بالاترین سطوح قابل انتظار  LEDاست. سیستم میکروی کاهنده نور نیز بدون این که بیش از حد بر جزئیات قسمت‏های تاریک تصویر تأکید داشته باشد، رنگ‏های سیاه را عمیق‌تر جلوه می‌دهد. به این ترتیب مدل H7790 دارای دقت خارق‌العاده‌ای در زمینه عملکرد رنگ است. در نتیجه، علاوه بر کیفیت بالا و عمق تصویر بسیار مناسب، حالت طبیعی خاصی به تصویر می‌بخشد. در تلویزیون H7790 پردازش ویدئو نیز بسیار بالا است. در نتیجه نه تنها دیسک‌هایی با کیفیت بالا مانند بلو-ری، که منابع دیگر با وضوح استاندارد نیز کیفیت تصویر خوبی خواهند داشت که نتیجه سنجش و درجه‌بندی تصویر است.

بیشتر بخوانید  هواوی نیز به جمع فعالان حوزه ی واقعیت مجازی پیوست

تماشای راحت تصاویر سه‌بعدی
در داخل جعبه تلویزیون دو عدد عینک سه بعدی پویا (Active 3D Eyewear) وجود دارد که بسیار سبک هستند و کار کردن با آن‏ها راحت و رنگ شیشه‏هایشان طبیعی است. در نتیجه به نمود طبیعی رنگ در وضعیت فیلم سینمایی (Movie Mode) صدمه نمی‏زند. برخی کاربران ممکن است با لرزشی که به طور تفکیک‏ناپذیر در سیستم‏های پویا وجود دارد مشکل داشته باشند، ولی عملکرد سامسونگ در این زمینه از سایرین بهتر است.
 
باریک و زیبا مثل یک قاب عکس

ریموت هوشمند
قاب صفحه نمایش H7790 بسیار باریک و تنها پنج میلی‏متر است، که به تلویزیون حالت معلق بودن در هوا را می‏دهد. حاشیه نقره‎ای که این قاب را در بر گرفته، حالتی منحصر به فرد به آن می‏بخشد. ضخامت این تلویزیون در پهن‏ترین قسمت، به 33.2 میلی‏متر می‏رسد و در نتیجه انتخابی عالی برای آویختن به دیوار است.

قابلیت اتصال به دستگاه‏های مختلف

ریموت هوشمند
مدل H7790 تمامی امکانات اتصال لازم برای یک تلویزیون 1080 پیکسلی را دارد؛ این مدل، دارای چهار پورت HDMI (دو تا در اطراف، دو تا در پشت)، سه ورودی (INPUT) USB، LAN با سیم و بدون سیم، سیستم سمعی بصری دیجیتال، یک سیم اتصال گوشی و اتصالات ویدئویی مختص برای SCASRT، COMPONENT و COMPOSITE است. یکی از پورت‏های HDMI قابلیت ARC دارد، که برای کیت صدای متصل قابل استفاده است و پورت دیگر ازMHL  پشتیبانی می‌کند، که امکان ارسال ویدئوهای HD را از تلفن‏ هوشمند یا تبلتِ‏ با تجهیزات مشابه، به تلویزیون فراهم می‌کند.

خوب نظر شما عزیزان در مورد تلویزیون هوشمند با ریموت کنترل هوشمند چی هست؟ به نظر شما این تلویزیون تا چه درصدی ارزش خرید داره؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ : نگاهی کوتاه به تلویزیون هوشمند با ریموت هوشمند سامسونگ

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من مدل h6390 40 رو گرفتم که فقط کنترل عادی باهاش بود ایا این کنترل هوشمند روی این مدل هم کار میکنه؟؟چون مدل48 h6390 کنترل هوشمند داره