نکات خرید پرده توسط وب سایت خانه پرده لو رفت!

نکات خرید پرده توسط وب سایت خانه پرده لو رفت!

نکات قبل خرید پرده اداری

پرده‌ها علاوه بر زیبایی جزئی از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی محیط شما به حساب می‌آیند که می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به محیط ببخشند. انتخاب درسته پرده‌ها و هماهنگی با دکوراسیون می‌تواند تاثیر بسزایی در رفتار و عملکرد افراد داشته باشد حتما در نظر داشته باشید که قبل از خرید پرده به نکات زیر توجه کنید.

تناسب پرده با فضای مورد نظر بر اساس ویژگی‌های آن محیط صورت می‌گیرد. برای انتخاب پرده اداری در نظر داشته باشید که تزئینات داخلی مانند کاغذ دیواری، مبلمان و سایه باید لحاظ شود. اگر مبلمان شما طرح‌دار بود بهتر است که از پرده ساده انتخاب کنید.  پرده‌ها انواع متنوعی دارند اما به شما توصیه می‌کنیم که در قدم اول با آن‌ها آشنا شده و پرده متناسب با محیط خودتان را پیدا کنید سپس با در نظر گرفتن المان‌های دیگر محیط،  طرح و رنگ نهایی را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. جنس پرده‌ها می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط شما داشته باشد در زمان شستشوی پرده‌ها اهمیت جنس پرده‌ها نمایان می‌شود اگر جنس پرده شما به درستی انتخاب نشود پس از شستشوی چندین باره زیبای خودش را از دست داده است و شما مجبور به صرف هزینه دوباره خواهید بود.

در نظر داشته باشید که محیط کاری شما در کدام نقطه قرار گرفته است. پرده‌ها در حفظ دمای داخل می‌توانند موثر باشند.  پرده‌های ضخیم تر از ورود سرما به داخل جلوگیری کرده و نیاز نیست شما هزینه‌های زیادی را برای گرم کردن محیط تقبل کنید و از طرف دیگر در فصل گرما با انتخاب این پرده‌ها می‌توانید به خنکی محیط کمک کنید و از هزینه‌های گزاف خودداری کنید.  به یاد داشته باشید که در محیط اداره افراد زیادی در طول روز در حال رفت‌و‌آمد هستند پس بهتر است پرده‌هایی انتخاب شود که ضد چروک بوده و نیاز نیست که پس از هر بار شستشو آن‌ها را اتو کرد.  این مدل پرده‌ها به دلیل تماس زیاد با افراد مختلف زودتر از سایر پرده‌های محیط‌ها دچار آلودگی و کثیفی شده است و لازم است که بیشتر از پرده‌های دیگر مورد شست‌و‌شو قرار گیرد.  فراموش نکنید که اگر پنجره‌های شما نورگیر است امکان دارد که نور زیاد خورشید آن‌ها را از بین ببرد و دچار پوسیدگی شود، حتماً پرده‌های با کیفیتی خریداری کنید که از صحت و ضمانت آن‌ها اطمینان خاطر دارید.

نکات خرید پرده توسط وب سایت خانه پرده لو رفت!

نکات خرید پرده رومن

این مدل پرده‌ها می‌توانند جلوه بسیار خاصی به محیط شما ببخشد این پرده به صورت عمودی است و از بالا به پایین حرکت می‌کند.  اگر پنجره‌ها کوچکتر باشد این پرده‌ها جلوه بسیار زیبا تری خواهند داشت به این خاطر که تعداد طبقات پرده‌های رومن بیشتر شده و جلوه زیباتری دارد و می‌تواند به افراد آن محیط حس بهتری را ببخشد. در نظر داشته باشید که این مدل پرده‌ها در طرح‌های متنوع در بازار در حال عرضه است.  در این مدل پرده‌ها به دلیل تا خوردن و چین از آراستگی خاصی برخوردار بوده و از به‌هم‌ریختگی فضا جلوگیری خواهد کرد. به صورت کلی پارچه‌های ساده اغلب برای این مدل پرده‌ها استفاده خواهد شد و در رنگ و طرح‌های متنوع تولید می‌شود.  در این مدل پرده به دلیل عدم استفاده از آستر هزینه کمتری برای شما حاصل خواهد شد و می‌توانید به راحتی نور خانه را تنظیم کنید. همچنین اگر به این پنجره‌ها نگاه کنید فضای بیرونی این مدل پنجره‌ها بسیار زیبا تر از سایر پرده‌ها است.  به دلیل طبقه‌ای بودن پارچه این مدل پرده‌ها دیگر دیدی به بیرون نداشته و می‌تواند در فصل زمستان بسیار کاربردی باشد.

در نظر داشته باشید که حتماً پارچه‌ای را انتخاب کنید که فاقد کش آمدن باشد، در این پرده‌ها به دلیل خاصیت جمع شدن و چین خوردگی اگر با پارچه‌های کشدار دوخته شوند می‌توانند مشکلی در ساختار آن‌ها ایجاد کند و ظاهر خوبی نداشته باشند.  به یاد داشته باشید که اگر زمان کافی خود را برای انتخاب طرح و رنگ این پارچه‌ها لحاظ می‌کنید، پشیمان نخواهید شد. تناسب با دکوراسیون داخلی،  باعث هماهنگی بیشتری در محیط می‌شود.  شما می‌توانید در فضاهای کوچک از پرده‌های روشن استفاده کرده و رنگ‌های خنثی می‌تواند برای محیط‌هایی با فضای بزرگتر متناسب باشد.  این مدل پرده‌ها را از افراد کاربلد سفارش و خریداری کنید؛ به خاطر یک اشتباه کوچک افراد غیر ماهر در دوخت، مشکلی برای خودتان در هنگام نصب به وجود نیاورید.

این مدل پرده‌ها نیاز دارند که با لوازم جانبی درجه یک نصب شده تا بتوانند کارایی درستی داشته باشند پس در نظر داشته باشید که قیمت نهایی این مدل پرده‌ها با لوازم جانبی‌شان امکان دارد بیشتر از حد معمول شود.

خرید از فروشگاه معتبر

امروزه مغازه و شعب مختلفی در زمینه تولید و عرضه پرده فعالیت دارند.  به شما توصیه می‌کنیم که خرید خودتان را از مکان‌های معتبر انجام داده و به خاطر صرف هزینه کمتر کار را به افراد غیر ماهر نسپارید؛ در نهایت شما هستید که هزینه‌های گزاف بیشتری را باید پرداخت کنید تا اشتباهات گذشته را برطرف سازد.  در نظر بگیرید که حتماً نکات اولیه و تحقیقات لازم را انجام داده سپس فروشگاه خود را انتخاب کنید،  انتخاب درست فروشگاه می‌تواند یک قدم بسیار مهم در زیبایی محیط شما باشد و خرید پرده را تنها به انتخاب طرح و رنگ آن بسنده نکنید! کمی زمان بیشتری را برای این کار در نظر گرفته تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید و برای سالیان سال با رضایت کامل از انتخاب خود، تجربه‌های خوب را با دوستان به اشتراک بگذارید. با رضایت کامل می‌توانید فروشگاه خود را به سایر افراد دیگر معرفی کنید. پرده رومن، پرده کرکره‌ای،  پرده اداری و سایر مدل پرده‌ها هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند که باید آن‌ها را به صورت کاملاً دقیق مورد بررسی قرار داده تا مطابق نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید.  فراموش نکنید که صرفاً به خاطر زیبایی محیط، پرده‌ای که متناسب با فضای شما نیست را انتخاب نکنید؛ این کاربه تنهایی نه تنها باعث زیبایی محیط شما نمی‌شود بلکه از زیبایی فضای شما همواره می‌کاهد.

بررسی قیمت پرده

به هنگام خرید پرده پس از تحقیقات اولیه و در نظر گرفتن فروشگاه مورد نظر و معتبر می‌توانید طرح و نقش خود را انتخاب کنید و سپس قیمت حدودی آن‌ها را از فروشندگان مطلع شوید. حتماً قبل از خرید نهایی قیمت حدودی را پرس و‌جو و بررسی کنید تا  با بودجه خود تنظیم نمایید. به دلیل نوسانات قیمت در پارچه و لوازم جانبی پرده‌ها قیمت مقطوعی برای آن‌ها نمی‌توان بیان کرد اما به صورت حدودی پس از در نظر گرفتن اولویت‌های اولیه می‌توان به راحتی قیمت آن‌ها را سنجید و انتخاب بسیار درست‌تری داشته و  هزینه‌های دیگر  را به راحتی مدیریت کرد. این کار باعث می‌شود بتوانید برنامه ریزی‌های مطلوبی در این زمینه را در نظر بگیرید.

منبع: خانه پرده

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نکات خرید پرده توسط وب سایت خانه پرده لو رفت!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *