نوکیا 5.1 ، نوکیا 2.1 و نوکیا 3.1 رونمایی شدند

نوکیا

شرکت نوکیا که اخیرا با تولید گوشی های هوشمند مناسبی بسیار موفق و خوب مسیر پیشرفت را طی می کند , سه گوشی جدید نوکیا 2.1 , نوکیا 3.1 و نوکیا 5.1 را معرفی کرد. این گوشی ها , محصولاتی میان رده و اقتصادی هستند که ویژگی ها و امکانات قابل توجهی را ارائه می دهند. موضوعی که درباره ی این گوشی ها جلب توجه می کند , داشتن قابلیت هایی است که در برخی از پرچم داران این کمپانی دیده شده است. در ادامه معرفی مختصری از این گوشی ها را ارائه می دهیم.

نوکیا 2.1

نوکیا

یکی از محصولاتی شرکت HMD تولید کرده‌ است نوکیا 2.1 می باشد که بسیار شبیه مدل قبلی خود است , در این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپری استفاده شده است که توانایی ساپورت انرژی مورد نیاز گوشی به مدت دو روز را دارد. درباره ی صفحه نمایش این گوشی باید بگوییم که اندازه ی آن ۵.۵ اینچی بوده و اچ دی می باشد , چیپست نوکیا 2.1 از نوع اسنپدراگون ۴۲۵ بوده یک چیپست مناسب و قوی می باشد. از دیگر مشخصات آن باید به 8 گیگابایت حافظه ی داخلی و 8 گیگابایت رم اشاره کرد , البته شایان ذکر است که فقط ۴ گیگابایت از حافظه ی داخلی قابل استفاده است.

نوکیا

نوکیا 3.1

نوکیا

بر اساس آماری که این شرکت ارائه داده است , گوشی نوکیا 3, از موفق ترین محصولات این شرکت است , با توجه به این موضوع جای تعجبی نیست که نوکیا 3.1 عرضه شود.  پردازنده ی این گوشی یک چیپست ۱.۵ گیگا هرتزی است که درکنار یک نمایشگر ۵.۲ اینچی اچ دی با نسبت تصویری ۱۸:۹ ارائه می شود , حافظه ی داخلی آن 16 یا 32 گیگ بایت و رم آن 3 گیگابایت در نظر گرفته شده است.

نوکیا

نوکیا 5.1

نوکیا

گوشی نوکیا 5 یکی از محصولات میان رده ای است که سال گذشته توسط شرکت HMD Global تولید شده است اما جای تعجب است که در محصول به روز رسانی شده ی آن نیز تغییر خاصی به چشم نمی خورد. بدنه ی این گوشی از جنس آلومینیوم و شیشه است که انحنای آن زیبایی جالبی به گوشی داده است. اندازه ی صفحه نمایش آن ۵.۵ اینچی اچ دی پلاس با نسبت تصویر ۱۸:۹ و تراکم پیکسلی 443ppi می باشد , استفاده از پردازنده ی مدیاتک باعث ارجعیت این گوشی به معدل های قبلی شده است. رم آن 2 یا 3 گیگابایت و حافظه ی داخلی آن 16 تا 32 گیگابایت است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا 5.1 ، نوکیا 2.1 و نوکیا 3.1 رونمایی شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *