نوکیا به فروش 3 میلیون واحدی گوشی در سه ماهه سوم 2021 دست یافت

نوکیا به فروش 3 میلیون واحدی گوشی در سه ماهه سوم 2021 دست یافت

ارقام مربوط به بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال جاری مشخص شده است و نشان می دهد که بازار نسبت به سه ماهه دوم سال 2021 رشد 6 درصدی داشته اما در مقایسه با مدت مشابه در سال 2020 نیز 6 درصد کاهش داشته است.

سامسونگ با سهم بازار 20 درصد، اپل با سهم 14 درصد و شیائومی با سهم 13 درصد (از طریق Counterpoint Research) بزرگترین برند باقی ماندند. با این حال، BBK Electronics زمانی که سهم بازار همه برندهای آن (OPPO، vivo، OnePlus، realme) با هم ترکیب می‌شود به 25 درصد از محموله‌ها دست پیدا می کند، قطعا جایگاه اول را دارد اما به دلیل جدا بودن برندهای آن نمی توان این شرکت را برند برتر دانست.

کانترپوینت همچنین به نقل از Nokiamob فاش کرد که نوکیا تقریباً 3 میلیون گوشی هوشمند در سه ماهه سوم 2021 فروخته است که نشان دهنده رشد 12 درصدی نسبت به سه ماهه دوم 2021 است. اما زمانی که محموله ها با سه ماهه سوم 2020 مقایسه شوند بسیار چشمگیرتر می شود زیرا رشد 37 درصدی را می توانیم شاهد باشیم.

خاورميانه، آفريقا، و آمريكاي شمالي كه خروج ال‌جي باعث شده تا برندهای دیگر جایگاه آن را پر كنند، اين رشد را به وجود آورده است. با این حال، از نظر رتبه بندی جهانی سازندگان گوشی‌های هوشمند، نوکیا موبایل جایگاه چهاردهم را حفظ کرد.

در مورد تلفن های همراه، نوکیا موبایل دومین فروشنده بزرگ باقی ماند و حدود 10 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم 2021 ارسال کرد. این رقم، همراه با فروش گوشی های هوشمند، در مجموع رقمی معادل 13 میلیون را به خود اختصاص داده است و نوکیا را یازدهمین فروشنده بزرگ گوشی در جهان می کند. اما حتی با وجود رشد، این شرکت در مقایسه با سه ماهه قبل دو پله سقوط کرده است.

بنابراین احتیاج دارد تا به فکر رشد باشد و سهم بیشتری را از آن خود کند و به یک برند بهتری تبدیل شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خبرهای جالب از دنیای تکنولوژی در هفته گذشته

نظرات در مورد : نوکیا به فروش 3 میلیون واحدی گوشی در سه ماهه سوم 2021 دست یافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *