وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، کسب درآمد از دوره های آموزشی دیگران !

وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، کسب درآمد از دوره های آموزشی دیگران !

با گسترش اینترنت و فضای مجازی ، کسب درآمد از این فضاها به کار نسبتا آسانی تبدیل شده است و با داقل امکانات می توان به درآمد های قابل توجهی دست یافت. اگر شما هم از آن دسته افرادی اید که علاقه بیشتری به کسب درآمد از اینترنت در مقایسه با کسب و کار فیزیکی و محلی دارید ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به روش های کسب درآمد از اینترنت با استفاده وب سایت آموزشی نوآوری های روز بپردازیم.

معرفی وب سایت آموزشی نوآوری های روز 

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم ، امروزه بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد از اینترنت هستند و این روش کسب درآمد را به روش های حضور در محل و فروش محصولات و خدمات به صورت فیزیکی ترجیح می دهند. شاید یکی از دلایل آن هم سهولت و پتانسیل بسیار بیشتر برای کسب درآمد باشد ، به این ترتیب با داشتن سیستمی مجهز به اینترنت می توان فروشگاه های مختلف راه اندازی کرد و یا با استفاده از روش های دیگر از اینترنت کسب درآمد کرد.

برای کسب درآمد نیاز به بسترهای خاصی است که این بستر در وب سایت آموزشی نوآوری های روز برای شما عزیزان فراهم شده است. وب سایتی که می توانید در آن به روش های مختلفی کسب درآمد داشته باشید و حتی از آموزش های مختلف و با کیفیت ارائه شده بهره مند شوید.

انواع روش های کسب درآمد از وب سایت نوآوری های روز

وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، کسب درآمد از دوره های آموزشی دیگران !

همانطور که اشاره کردیم در وب سایت UOMI می توانید با روش های مختلفی درآمد کسب کنید که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت و مزایای هر یک از این روش ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

کسب درآمد از فروش دوره های خود

وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، مکانی برای فروش محصولات آموزشی شماست ، وب سایتی که می توانید با مشارکت در تولید محتوای آموزشی به درآمد قابل توجهی دست یابید. به این ترتیب اگر در حوزه کاری مشغول به کار هستید و یا در زمینه خاصی تخصص دارید ، می توانید با تولید محتوای آموزشی ، آموزش ها و دوره های خود را در معرض دید هزاران کاربر قرار دهید.

اگر حوزه کاری شما به نحوی با تکنولوژی مرتبط باشد ، می توانید شانس بیشتری برای فروش بیشتر محتوای آموزشی خود داشته باشید چرا که محوریت اصلی سایت نوآوری های روز ، تکنولوژی و حوزه های مربوط به آن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آموزشی نوآوری های روز مراجعه کنید.

کسب درآمد از فروش دوره های آموزشی دیگران !

یکی از قابلیت های عالی وب سایت نوآوری های روز ، امکان کسب درآمد از فروش دوره و آموزش های دیگران می باشد. به این ترتیب می توانید با ارسال لینک هر دوره به دوستان خود ، دوره های کاربردی موجود در و ب سایت را به آن ها معرفی کنید و با ثبت نام آن ها در دوره ها ، کسب درآمد داشته باشید. از آنجایی که دانشجویان و متخصصان زیادی به دنبال دوره های کاربردی هستند ، می توانید شانس بالایی برای کسب درآمد از این طریق داشته باشید.

نویسندگی و تولید محتوا در وب سایت نوآوری های روز

علاوه بر دو روشی که به آن ها اشاره کردیم ، با استفاده از نویسندگی و تولید محتوا هم می توانید از وب سایت نوآوری های روز درآمد داشته باشید. امروزه نیاز به محتوا و نویسندگی به طرز قابل توجهی افزایش یافته است به طوری که بسیاری از وب سایت ها به دنبال تولید کنندگان محتوا برای تولید محتوای جذاب برای کاربران خود هستند.

نکته قابل توجهی که معمولا نویسندگان و تولید کنندگان محتوا از آن محروم هستند ، امکان پیشرفت و به دنبال آن افزایش درآمد می باشد. به این ترتیب نویسندگانی که برای وب سایت های مختلف مشغول به تولید محتوا هستند ، تنها از کلمات نوشته شده درآمد خواهند داشت و این درامد هم همانطور که اشاره کردیم ، معمولا نرخی ثابت دارد.

با این اوصاف وب سایت نوآوری های روز ، امکانی برای نویسندگان و تولید کنندگان محتوا ایجاد کرده است که این قشر بتوانند با پیشرفت در کار خود به درآمدهای بیشتر دست یابند. به این ترتیب با تولید محتوا در وب سایت UOMI می توانید حتی با تعداد عکس های هر پست خود نیز درآمد داشته باشید.

سطح های نویسندگی  

چندین سطح مختلف برای نویسندگان و محتواکارها ارائه شده است که طبیعتا سطح بالاتر به معنای داشتن امتیازهای بیشتر برای درآمد های بیشتر خواهد بود ، به این ترتیب با پیشرفت در کار خود می توانید به سطح های بالاتر و در نتیجه بازدیدهای بیشتر از پست های خود و به دنبال آن درآمد های بیشتری داشته باشید. تازه کارهایی که به وب سایت نوآوری های روز می پیوندند با مبلغ 40 هزار تومان برای هر دو هزار کلمه شروع خواهند کرد و این مقدار می تواند با پیشرفت شما افزایش قابل توجهی داشته باشد.

معرفی یکی از دوره های وب سایت آموزشی نوآوری های روز

وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، کسب درآمد از دوره های آموزشی دیگران !

یکی از دوره های کاربردی و محبوب وب سایت edu.uomi “آموزش ساخت بازی چند نفره با یونیتی 2021” می باشد. این دوره یکی از محبوب ترین دوره های وب سایت اموزشی نوآوری های روز بوده است که شامل 6 درس جامع در مورد بازی سازی با یونیتی می باشد. امروزه بازی سازی یکی از صنعت های بسیار پردرآمد محسوب می شود به طوری که حتی از صنعت های محبوب دیگر مانند صنعت فیلم و فیلم سازی هم پیشی گرفته است !

آموزش از سطح تازه کار تا پیشرفته

به همین دلیل وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، دوره کاربردی از بازی سازی با موتور بازی سازی قدرتمند یونیتی ارائه می کند که می توانید با گذراندن آن قدم مهم و بزرگی برای تبدیل شدن به توسعه دهنده و گسترش دهنده بازی های ویدیویی بردارید. این دوره از آموزش مفاهیم پایه ایی آغاز شده و با ساخت عملی بازی ها ادامه پیدا می کند. بازی که در این دوره اموزش داده خواهد شد ، بازی استراتژی زمان واقعی خواهد بود که به شما در درک مفاهیم مقدماتی تا پیشرفته بازی سازی کمک بسیاری می کند.

وجود دوره های مرتبط برای تسلط بیشتر بر مباحث

علاوه بر این دوره ، دوره های کاربردی دیگری مرتبط با موضوع بازی سازی با یونیتی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید ، برای مثال دوره “آموزش ساخت بازی دو بعدی با یونیتی” مفاهیم ساخت بازی های دو بعدی را آموزش خواهد داد که با گذراندن این دوره می توانید برای دوره پیشرفته تر یعنی دوره “آموزش ساخت بازی چند نفره با یونیتی 2021” آمادگی بیشتری داشته باشید. علاوه بر این دوره ها ، دوره های کاربردی دیگری مرتبط با حوزه بازی سازی در وب سایت موجود هستند که برای تسلط بیشتر شما بر مباحث هستند.

سخن آخر !

اگر به دنبال آموزش و کسب تخصص در حوزه های مرتبط با تکنولوژی هستید و یا حتی به دنبال کسب درآمد از اینترنت با فروش آموزش های دیگران و یا نویسندگی و یا کسب در‌آمد از تولید محتوا هستید ، وب سایت نوآوری های روز می تواند گزینه ایده عالی برای آغاز و یا ادامه فعالیت شما در بستر فضای مجازی و اینترنت باشد که می توانید با پیشرفت های خود شاهد افزایش درآمد از این بستر باشید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وب سایت آموزشی نوآوری های روز ، کسب درآمد از دوره های آموزشی دیگران !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *