نمایشگر آنر 60 پرو توسط BOE چین تولید می شود

نمایشگر آنر 60 پرو توسط BOE چین تولید می شود

هفته گذشته، آنر جدیدترین گوشی های هوشمند خود را در بازار معرفی کرد که به عنوان آنر 60 پرو و آنر 60 شناخته می شود. در مراسم رونمایی، سازنده نمایشگر در چین BOE فاش کرد که در حال تامین صفحه نمایش برای مدل رده بالا است.

نمایشگر آنر 60 پرو با طراحی منحنی چهار طرفه و پنل OLED توسط شرکت BOE تولید می شود. ادعا شده که این اولین بار در صنعت است برای زیبایی طراحی از یک صفحه نمایش چهار طرفه منحنی برای گوشی استفاده می شود.

طبق آنچه این شرکت فاش کرده است، قاب بالایی گوشی هوشمند آنر 60 پرو 32 درصد نسبت به آیفون 13 پرو بوده در حالی که قاب کناری آن حدود 43 درصد باریک تر است. حاشیه های باریک گوشی نسبت صفحه نمایش به بدنه بهتری را ارائه می دهد.

صفحه نمایش این گوشی هوشمند همچنین از قابلیت تنظیم نور PWM با فرکانس بالا 1920 هرتز پشتیبانی می کند که دارای فرکانس بالا و نوارهای باریک است. در مقایسه، آیفون 13 از نورپردازی PWM با فرکانس پایین 480 هرتز استفاده می کند.

Honor 60 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با وضوح تصویر 2652 در 1200 پیکسل، تراکم پیکسلی 429PPI و کنتراست صفحه نمایش تا 500:1 است. همچنین از استاندارد DCI-P3  پشتیبانی 100 درصدی دارد و شامل گواهی HDR10+، صفحه نمایش 1.07 میلیارد رنگ، نرخ نوسازی 120 هرتز و موارد دیگر می شود.

این صفحه‌نمایش دارای گواهینامه Rheinland TUV با نور آبی کم است که در صورت استفاده طولانی‌مدت چشم‌پسندتر است. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون 778 جی پلاس بوده که با 8/12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. انرژی آن توسط یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی تامین می شود و از شارژ سریع سیمی 66 واتی پشتیبانی می کند.

شرکت آنر این گوشی را پیشتر راهی بازار کرد و با اسمارتفونی رو به رو هستیم که مشخصات کلیدی برجسته را در اختیار مخاطب قرار می دهد. برند چینی پیشتر دو مدل پرو و استاندارد ارائه داده و کمپانی موردبحث درصدد است بزودی گوشی تاشو را معرفی کند. اسمارتفون تاشویی که ویژگی های برجسته را در اختیار مخاطب می گذارد و نیمه پرچمداری به حساب می‌آید که بزودی از راه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  افشا تصویر و اطلاعاتی از گوشی Honor X50 GT

پیش بینی شده BOE بزودی برای گوشی های بیشتری به تولید نمایشگر بپردازد. همچنین برند آنر که مدتی از هوآوی جدا شده، سعی دارد مدل های جدیدی را به سبد محصول خود بیافزاید. ناگفته نماند که آنر 60 تنها دو مدل پرو و استاندارد داشته و مشخص نیست نسخه دیگری هم تدارک دیده شده یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر آنر 60 پرو توسط BOE چین تولید می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *