نظر Matt Damon در رابطه با تکنولوژی

Matt Damon بازیگر مشهور سینما که در فیلم های موفق زیادی نظیر مریخی (The Martian) هنرنمایی کرده است به تازگی نظر خود را در رابطه با تکنولوژی بیان کرده است.

در شهری مانند silicon Valley مردم گمان می کنند که با تکنولوژی می توانند تمام مشکلات و مسائل زندگی روزمره خودشان نظیر بیماری ها، مسائل سیاسی و حتی مرگ را با تکنولوژی حل کنند.

Matt Damon در مراسم فارغ التحصیلی در موسسه تکنولوژی Massachussett نظر خود را درباره ی تکنولوژی بیان کرد و گفت نگران است که تکنولوژی پاسخ همه ی مشکلات بشر نباشد و حقیقت این است که ما نباید برای حل هر مشکل خود به تکنولوژی پناه ببریم و از خود یک فرد وابسته به تکنولوژی که بدون آن هیچ کاری نمی توانیم بکنیم بسازیم.

وی ادامه داد اگر افراد یک جامعه طرز فکر درستی داشته باشند بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد نه با تکنولوژی بلکه به وسیله ی خود افراد جامعه و زندگی بهتر وقتی شکل میگیرد که هر فرد وظیفه ی خودش را به درستی بداند و آن را به خوبی انجام دهد.

همچنین Matt Damon از بعضی از نوابغ و دانشمندان خواست تا طرز فکر خود را تغییر دهند و زندگی را از زاویه ای دیگر نیز ببینند و از هدایت جامعه ی بشری به سمت زندگی ای بی روح و ماشینی که هم اکنون نیز درگیر آن هستیم خودداری کنند.

با توجه به حرف های Matt Damon و زندگی خودمان متوجه می شویم که مشتاقانه به سمت جامعه ای حرکت می کنیم که از آن متنفریم.جامعه ای بی روح بدون محبت و عشق که در آن رحم و انصاف جایی ندارد.

تنها راه جلو گیری از به وجود آمدن چنین جامعه ای ایجاد آگاهی و کنترل رفتارمان در استفاده از تکنولوژی های اطرافمان می باشد.

خوشحال می شویم شما نیز نظرتان را در رابطه با این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جالبترین گجت های هفته

نظرات در مورد : نظر Matt Damon در رابطه با تکنولوژی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *