نصب ویندوز بر روی کامپیوترهای اپل

کامپیوترهای اپل دستگاه های به خصوصی هستند که شرکت اپل به طور اختصاصی از سیستم عامل خودش در این کامپیوترها استفاده میکند ، اصولا کامپیوترهای اپل به سه نوع iMac ، Mac Mini و Mac Pro تقسیم می شوند که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند. در این جا آموزشی را به شما می دهم که می توان به جای سیستم عامل مک از ویندوز استفاده کرد.

windows-7-apple-mac

بهترین راه برای نصب ویندوز روی مک استفاده از Bootcamp خود شرکت اپل است . ابزاری که میتوان آن را در فولدر Utilities ( داخل Applications ) پیدا کرد. برای نصب از به روز بودن Bootcamp اطمینان داشته باشید. بعد از وارد شدن به سایت اپل و قسمت Bootcamp نرم افزار را اجرا کنید.

apple-Bootcamp

تمام مراحل را دنبال کنید تا به مرحله انتخاب پارتیشن بندی برسید. در این مرحله باید بخشی از هارد خود را به فرمت NTFS تبدیل کنید تا ویندوز روی آن نصب شود. برای این کار توصیه می شود دست کم 20 گیگابایت حافظه در نظر بگیرید.

به محض تمام شدن این مرحله باید دی وی دی ویندوز را وارد و مراحل نصب را انجام دهیم. پس از نصب کافی است هنگام روش شدن کلید alt ( یا همان option) را نگه دارید تا سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کنید. ایبتدا حتما درایورهای سیستم خود را از طریق سایت اپل و صفحه دانلود Bootcamp برای نسخه ویندوز مورد نظر دانلود کنید.

توجه کنید که پس از نصب شما می توانید از هر دو سیستم عامل به فایل های ذخیره شده در سیستم عامل های دیگر دسترسی پیدا کنید اما نمی توانید فایلی را که در پارتیشن سیستم عامل دیگر وجود دارد حذف یا تغییر دهید.

4/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  رفع خطای Missing File Privileges در Steam برای ویندوز:7 روش

نظرات در مورد : نصب ویندوز بر روی کامپیوترهای اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *