نصب اندروید 12 بتا +تصاویر

Update android 12 beta

Android 12 beta قبلا فقط برای گوشی های پیکسل گوگل در دسترس بود اما تصمیم بر این شد که این امتیاز در اختیار تولید گنندگان دیگر نیز قرار بگیرد. اندروید 12 بتا در انجمن I/O گوگل در سال 2021 معرفی شد و مدتی بعد در دسترس همه قرار گرفت.

نحوه دانلود و نصب اندروید 12 بتا چگونه است؟

می توانید برای دریافت اندروید 12بتا به سایت Android 12 Beta Device  مراجعه کنید و لیستی از تولید کنندگان که Android 12 beta را پشتیبانی می کنند با لینک های مربوط به هرکدام، مشاهده کرده و با انتخاب لینک های مربوطه بتا  آن را دریافت کنید.

برای نصب Android 12 beta در دستگاه های پیکسلی، از حساب گوگل خود به وب سایت android.com/beta  بروید و ثبت نام کنید و دستگاه های که پشتیبانی می شوند برایتان به نمایش در می آیند و می توانید  و با انتخاب “Opt in” آن را دریافت کنید.

pixcsel-google

 

اگر با موفقیت  اندروید 12 بتا را ثبت نام کرده باشید، در پیکسل خود به قسمت Setting > System > Advanced > System Update بروید و بعد از بروز رسانی و نصب روی دکمه “Reboot Now” کلیک کنید و اندروید 12 بتا اجرا می شود.

update-beta-12
آپدیت بتا 12

اندروید 12 روی کدام گوشی ها جواب می دهد؟

در حال حاضر پشتیبانی از نسخه بتا اندروید 12 برای تلفن های 3 پیکسل  گوگل و بالاتر قابل نصب می باشد. از جمله شرکت هایی که Android 12 beta برای آن ها در دسترس است می توان به ایسوس، وان پلاس، اوپو، شیائومی، شارپ، ZTE، تکنو، ریلمی، Vivo نام برد.

Android 12 beta چه مشخصاتی دارد؟

  • جزء بهترین گوشی ها در سال 2021
  • 6پیکسل
  • ازبهترین معاملات تلفنی در سال 2021

نکته مهمی که این جا قابل مطرح کردن است این است از آن جا که این نسخه اندروید بتا عمومی می باشد فعلا از نصب آن روی گوشی خود اجتناب کنید چون ممکن است حاوی خطاها و مشکلاتی باشد که به دستگاهتان آسیب بزند، مگر این که با خطرات احتمالی آن کنار بیایید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 12 به فروشگاه های برنامه شخص ثالث اجازه می دهد تا بدون مشکل کار کنند

نظرات در مورد : نصب اندروید 12 بتا +تصاویر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. باسلام
    من گوشی نوکیا5.3دارم، مدتیه آپدیت جدید سیستم عامل گوشی(اندروید)برای گوشیم اومده ،منتهی به هیچ وجه نتونستم دانلودونصبش کنم.قبل از مشکلات اینترنت و فیلترینگGoogle Playبه راحتی اینکاروانجام میدادم اماالان حتی باVPNهم نمیتونم آپدیت رودانلودونصب کنم.حافظه گوشی64G هست
    آیاراهی وجود داره ازاین مشکل خلاص بشم