نسل جدید گوشی جان سخت MOTOROLA DEFY معرفی شد

شرکت موتورولا همچون دیگر برندها دارای یک مدل گوشی هوشمند جان سخت به عنوان DEFY است. حال به تازگی نسل جدید آن تحت عنوان MOTOROLA DEFY  رونمایی شده که دارای طراحی ناهموار و مشخصات کلیدی میان رده است.

دیروز مجموعه ای از ارائه های فاش شده در کنار مشخصات کلیدی گوشی هوشمند منتشر نشده موتورولا با نام Motorola Defy ظاهر شد. نشت فقط کمی برای تخیل باقی مانده است. خوب ، خوشبختانه ، کسانی که با تلفن هوشمند ارزان قیمت هیجان زده شده اند دیگر نیازی به انتظار نخواهند داشت زیرا موتورولا به طور رسمی Motorola Defy (2021) را به عنوان یک گوشی هوشمند ناهموار و مقرون به صرفه معرفی کرد. این تلفن هوشمند جدید مطمئناً دلتنگی خاصی را برای کسانی که Motorola Defy اصلی را تجربه کرده اند به ارمغان می آورد. این دستگاه در سال 2010 به عنوان اولین گوشی هوشمند ضد گرد و غبار و ضد آب در جهان راه اندازی شد. اکنون وقت آن است که آن را به سال 2021 و عصر جدید تلفن های هوشمند بیاوریم. متأسفانه ، چندان “جدید” نیست زیرا از قابلیت اتصال 5G برخوردار نیست.

Motorola Defy توسط یک گروه Bullitt تولید می شود ، شرکتی که بیشتر تولید و فروش خطوط CAT تلفن های هوشمند ناهموار را انجام می دهد. بر این اساس ، موتورولا دیفی دارای یک طراحی دو مهر و موم شده ، درجه IP68 ، و یک استاندارد نظامی MIL-SPEC 810H است. اگر ناهمواری دستگاه را کنار بگذاریم ، بیایید به مشخصات موجود در این گوشی هوشمند بپردازیم.

این گوشی صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD + پیکسل را به رخ می کشد. صفحه نمایش با محافظ 0.7 میلی متری Corning Gorilla Glass Victus پوشانده شده و برای محافظت بیشتر 0.5 میلی متر فرو رفته است. این صفحه نمایش فقط 60 هرتز نرخ تازه سازی را ارائه می دهد ، اما هدف اینجا به وضوح ناهمواری است و نه تجربه چندرسانه ای. این گوشی از یک زبان طراحی شکاف آبی استفاده می کند و حاشیه های آن کمی ضخیم است.

در زیر کاپوت ، ما Qualcomm Snapdragon 662 SoC را داریم. این چیپ ست سال گذشته به عنوان دنباله اسنپدراگون 665 به بازار عرضه شد و مورد استفاده گسترده بسیاری از گوشی های میان رده قرار گرفت. این کاملاً یک SoC میان رده است که می تواند برنامه های معمولی را اجرا کند و کارهای سبک و بدون دردسر را انجام دهد. متأسفانه ، تنها یک نوع واحد با 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. خوشبختانه می توانید برای افزایش بیشتر حافظه ، کارت microSD را متصل کنید.

بیشتر بخوانید  گوشی های موتورولا Edge 20, Edge 20 Pro, Edge 20 Lite در راهند

در جلوی نرم افزار ، یکی از اصلی ترین نکات منفی این دستگاه را داریم. حتی در اواسط سال 2021 ، موتورولا تصمیم گرفت این دستگاه را با اندروید 10 بیاورد. شاید این ربطی به سازنده داشته باشد ، اما این هنوز هم عجیب است. به هر حال ، این شرکت اظهار داشت که اندروید 11 را بعداً دریافت خواهد کرد. قضاوت براساس سوابق اخیر شرکت ، این به معنای چندین ماه بعد است. این دستگاه دارای یک کلید قابل برنامه ریزی با حالت Push to Talk است.

از نظر عکاسی ، دستگاه با تنظیم دوربین سه گانه ارائه می شود. ماژول دوربین مرکزی دارای یک دوربین اصلی 48MP f / 1.8 ، یک سنسور عمق 2MP و یک لنز ماکرو 2MP است. در قسمت جلوی آن ، یک سلفی 8 مگاپیکسلی به ارمغان می آورد. این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت فیزیکی ، Dual-SIM ، 4G VoLTE ، بلوتوث 5.0 ، GPS ، Wi-Fi دو بانده و جک هدفون 3.5 میلی متری است. این نیرو از یک باتری 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 20 وات از طریق پورت USB-C نیرو می گیرد.

Motorola Defy دارای رنگهای سبز و سیاه جعلی است. این یک طراحی زیبا و با پوشش گچ و گچ بافت است. قیمت دستگاه 329 یورو است. فروش در بازارهای منتخب اروپا و LATAM آغاز می شود. متأسفانه ، جزئیاتی درباره انتشار احتمالی جهانی وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل جدید گوشی جان سخت MOTOROLA DEFY معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *