نسل جدید گلکسی بوک های سامسونگ معرفی شد

نسل جدید گلکسی بوک های سامسونگ معرفی شد

پس از چند ماه شایعه ، امروز سامسونگ برای رونمایی از خانواده جدید لپ تاپ های Galaxy Book Pro خود ، متشکل از تاشو Galaxy Book Pro و Galaxy Converter 360 360 ، یک رویداد Galaxy Unpacked برگزار کرد. لپ تاپ های جدید با جدیدترین سیلیکون اینتل ارائه می شوند که دارای یک Intel Core i5 یا i7 همراه با گرافیک Iris Xe است. هر مدل در انواع 13 و 15 اینچی ارائه می شود.

یک ویژگی برجسته هر دو Galaxy Book Pro 360 نمایشگر Super AMOLED است ، در حالی که Galaxy Book Pro دارای یک صفحه نمایش AMOLED است که همه آنها Full HD (1920×1080) هستند. نمایشگر AMOLED هنوز در فضای رایانه تا حدودی نادر است ، بنابراین این چیزی است که سامسونگ برای دستگاه های خود در نظر گرفته است. این نمایشگرها نیز توسط SGS دارای تاییدیه Eye Care هستند و سامسونگ همچنین از یک موتور رنگی هوشمند استفاده می کند که پروفایل های رنگ را براساس استفاده شما تغییر می دهد. هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی ها از رنگ های واضح تری استفاده می شود ، اما هنگام انجام کارهای حساس به رنگ به رنگ های واقعی تر تغییر می یابد. علاوه بر این ، Galaxy Book Pro 360 دارای یک قلم S اندازه تمام اندازه است که می توانید از آن برای doodling و یادداشت برداری در رایانه استفاده کنید.

نسل جدید گلکسی بوک های سامسونگ معرفی شد

خانواده Galaxy Book Pro از LTE در سراسر صفحه پشتیبانی می کنند و در صورت نیاز به اینترنت سریعتر در خارج از خانه ، Galaxy Book Pro 360 13 اینچی همچنین از 5G پشتیبانی می کند. آنها همچنین با پشتیبانی از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.1 ارائه می شوند ، انتظار شما از رایانه های شخصی Tiger Lake است.

قابلیت حمل و دوام تمرکز زیادی برای سامسونگ است ، با وزن 13 اینچ Galaxy Book Pro فقط 0.87 کیلوگرم (1.92 پوند) و سنگین ترین دستگاه ، 15 اینچ Galaxy Book Pro 360 است که حداکثر 1.36 کیلوگرم وزن دارد. (فقط زیر 3 پوند). هر دو دستگاه برای کاهش ، دمای بالا و پایین ، شوک دما ، رطوبت ، گرد و غبار و فشار کم نیاز به دوام MIL-STD-810G دارند.

بیشتر بخوانید  بررسی تبلت گلکسی A10 سامسونگ

Galaxy Book Pro با مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ، مانند لغو نویز هوشمند برای تماس های ویدئویی ، ضبط صفحه نمایش و Samsung Studio Plus برای ویرایش ویدئو. همچنین ویژگی هایی مانند Quick Share برای به اشتراک گذاشتن سریع پرونده ها با سایر دستگاه های Galaxy ، اتصال آسان بلوتوث برای لوازم جانبی با مارک Galaxy و ویژگی “صفحه دوم” وجود دارد که به کاربران امکان می دهد از تبلت Galaxy برای گسترش نمایشگر لپ تاپ خود استفاده کنند. بسیاری از برنامه ها و خدمات تلفن های هوشمند این شرکت نیز با لپ تاپ ها همراه است ، از جمله برنامه PENUP برای طراحی و به اشتراک گذاری خلاقیت با سایر کاربران ، یک برنامه SmartThings و SmartThings Find و موارد دیگر.

نسل جدید گلکسی بوک های سامسونگ معرفی شد

با گردآوری مشخصات ، خانواده Galaxy Book Pro با توجه به مدل مورد نظر شما ، حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. مدل های 13 اینچی دارای باتری 63 وات ساعت هستند ، در حالی که انواع 15 اینچی دارای واحد 68 وات ساعت هستند و همه آنها با شارژر سریع 65 وات ارائه می شوند که می تواند برای شارژ سریع تلفن سامسونگ گلکسی شما نیز استفاده شود. همه آنها با وب کم های 720p HD ، بلندگوهای تنظیم شده AKG با پشتیبانی Dolby Atmos ارائه می شوند. سامسونگ همچنین صفحه کلید لپ تاپ ها را بهبود بخشیده و صفحه لمسی را بزرگتر کرده است.

خانواده Galaxy Book Pro امروز برای پیش سفارش در دسترس است و از 14 ماه مه آغاز می شود. Galaxy Book Pro با قیمت 999.99 دلار برای مدل 13 اینچی و 1099.99 دلار برای نوع 15 اینچ آغاز می شود. Galaxy Book Pro 360 برای هر یک از گزینه های اندازه به ترتیب با قیمت 1،199 دلار و 1399 دلار شروع می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل جدید گلکسی بوک های سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *