نسل جدید چیپست های اگزینوس در 14 نوامبر سال جاری رونمایی خواهد شد

چیپست های اگزینوس

یکی از پردازنده های بسیار قدرتمند در دنیای گوشی های هوشمند که کمپانی های مختلف از آن ها در گوشی های میان رده و پرچمدار خود استفاده می نمایند، پردازنده های اگزینوس است و بیشتر در گوشی های کمپانی سامسونگ نام آن را شنیده اید. اکنون باید این نوید را به شما بدهیم که در تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) سری جدید این پردازنده ها معرفی خواهد شد.

چیپست های اگزینوس

در شرایطی که کمپانی سامسونگ چند روز قبل کنفرانس توسعه‌ دهندگان خود را برگزار نمود، گویا اکنون تصمیم به برگزاری رویداد دیگری در ماه جاری دارد. بزرگترین تولیدکننده‌ ی گوشی‌های هوشمند دنیا به دنبال برگزاری یک مراسم جدید در روز 23 آبان می باشد. بر اساس پوستری که این کمپانی در صفحه‌ ی مجازی خود با شعار هوش از درون انتشار داده است، گویا در این رویداد باید منتظر معرفی نسل جدید از تراشه‌ های موبایلی اگزینوس باشیم. با توجه به پیشرفت کمپانی هایی نظیر هواوی و اپل در تولید پردازنده های اختصاصی با لیتوگرافی7 نانومتری، کره ای ها نیز تصمیم دارندد تا از چیپست بعدی خود با نام احتمالی اگزینوس 9820 رونمایی به عمل آورند. بر اساس پیش بینی ها، سامسونگ بالاخره با استفاده از این نسل، لیتوگرافی 7 نانومتری را به پردازنده‌ های خود راه خواهد داد.

چیپست های اگزینوس

در صورت محقق شدن چنین موضوعی، گلکسی اس 10 سامسونگ از پردازنده‌ ای استفاده خواهد کرد که علاوه‌ بر توان پردازشی و بهره برداری بیشتر، اندازه‌ ی کمتری را بر روی بورد دستگاه اشغال خواهد کرد. باتوجه به عبارت هوش از درون که بر روی پوستر تبلیغاتی این کمپانی قرار گرفته‌ است، انتظار داریم که در نسل جدید پردازنده‌ های اگزینوس توجه خاصی به بحث هوش‌ مصنوعی و پردازش‌ های مربوط به آن شده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل جدید چیپست های اگزینوس در 14 نوامبر سال جاری رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *