نسل بعدی آیفون SE یک نمایشگر 4.7 اینچی دارد

نسل بعدی آیفون SE یک نمایشگر 4.7 اینچی دارد

اپل درصدد بوده سال 2022 نسل جدید آیفون SE را با مشخصاتی بهتر و نمایشگری بهبودیافته معرفی کند. تاکنون شایعات مختلفی دریافت کردیم و حال نوبت به اطلاعات بیشتری رسیده است.

امروزه، شواهد بیشتری وجود دارد که نشان می‌دهد نسل بعدی آیفون SE طراحی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد. از جمله صفحه نمایش 4.7 اینچی IPS که در سال 2014 در آیفون 6 عرضه شد. اطلاعات از راس یانگ، که بیشتر به خاطر آگاهی از نمایشگرهای گوشی های هوشمند اپل شناخته شده است، به دست آمد.

یانگ در پست اخیر ادعاهای قبلی مبنی بر اینکه آیفون SE بعدی دارای طراحی مشابه آیفون XR و LCD با حاشیه باریک 6.1 اینچی خواهد بود را رد کرد. این تحلیلگر ادعا می کند که این دستگاه همان پنل IPS 4.7 اینچی را به عنوان مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند اپل در نسل فعلی و همچنین طراحی قدیمی با دکمه هوم دریافت می کند. تفاوت اصلی با آیفون SE فعلی، چیپست A14 Bionic است که در آیفون 12 معرفی شد و از شبکه های سلولی 5G پشتیبانی می کند.

یانگ پیشنهاد می کند که آیفون SE تنها در سال 2024 بازنگری خواهد شد. به گفته وی، صفحه نمایش آیفون SE 2024 دارای قطری بین 5.7 تا 6.1 اینچ خواهد بود. اما همچنان با استفاده از فناوری IPS ساخته خواهد شد. فرض بر این است که نمایشگر دستگاه به جای بریدگی معمولی، یک بریدگی گرد کوچک برای دوربین جلو دریافت می کند.

در آخرین کنفرانس سه ماهه، مدیران اپل کتمان نکردند که کمبود قطعات در سه ماهه سوم می تواند توانایی این شرکت برای فروش تعداد برنامه ریزی شده گوشی های هوشمند را مختل کند. شروع فروش خانواده آیفون 13 نشان داد که زمان انتظار مشتریان به بالاترین حد خود رسیده است. کارشناسان بیشتر و بیشتری از سرمایه گذاران می خواهند تا برای کاهش عرضه گوشی های هوشمند اپل آماده شوند.

سه ماهه چهارم سال مالی 2021 قبلاً در تقویم شرکت به پایان رسیده است. و اکنون سه ماهه اول سال مالی آینده فرا رسیده است. همانطور که رویترز اشاره کرد، طی دو هفته گذشته؛ دو نماینده از جامعه تحلیلی پیش بینی خود از درآمد اپل و تعداد آیفون های عرضه شده را کاهش داده اند. در سه ماهه مالی جاری، به گفته جی پی مورگان، در مقایسه سالانه شاهد کاهش 4 درصدی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید  اپل واچ سری 9 و واچ اولترا 2 ویژگی حسگر سنجش اکسیژن خون را از دست می دهد

هفته گذشته، تحلیلگران Needham پیشنهاد کردند که اپل نمی تواند بیش از 80 میلیون آیفون نسل جدید را در سه ماهه مالی جاری عرضه کند. 10 میلیون کمتر از برنامه قبلی به گزارش جی پی مورگان، در سه ماهه گذشته؛ اپل از فروش تقریباً 58 میلیون دستگاه آیفون حدود 46 میلیارد دلار به دست آورد. در هر صورت، این مقدار کمی بالاتر از اجماع بقیه تحلیلگران وال استریت است. که انتظار دارند درآمد سه ماهه آیفون 41 میلیارد دلار باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل بعدی آیفون SE یک نمایشگر 4.7 اینچی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *