نسل آخر مودم های وای فای این بار با برند ایسوس

مودم ایسوس

نسل آخر مودم های وای فای این بار با برند ایسوس : کمپانی ایسوس یکی از فعال ترین شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی می باشد. این شرکت این بار شرکت ایسوس مدلی از مودم های نسل جدید خود را به دنیای تکنولوژی ارائه کرده است ، در ادامه این مودم رو مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما باشید.

آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که بخواهید از خانه خود بیرون رفته و به اینترنت دسترسی داشته باشید اما مودم وای فای شما را یاری نکرده باشد. ویا در حین بازی و گشت و گذار در اینترنت به دلیل ضعیف بودن آنتن مودم شما قطع و وصل می شود. امروزه شرکت asus یک مودم کاملا قدرتمند را اختراع کرده است که این مودم از 6 آنتن قدرتنمد تشکیل شده است. برد این مودم تا چندین کیلومتر است.

این مودم از یک پد کاملا حرفه ای و یک پردازنده قدرتنمد درست شده است. بدنه این مودم از جنس فلز است که یکی از سخت ترین و بادوام ترین جنس های بدنه است که این کمپانی در ساخت مودم خودش از آن استفاده کرده است. این مودم نیز از امنیت بالایی برخوردار است به طوری که تا کنون کسی نتوانسته است آن را هک کند که یکی از ویژگی های شتخص این محصول به شمار می رود. وای فای شرکت asus در این محصول خود از یک پهنای باند فوق العاده قوی استفاده کرده است که با این ویژگی می توانید با هر سرعتی که دوست دارید در دنیای مجازی به جست و جو بپردازید.

نظر شما در رابطه با آمدن این مودم در ایران چیست؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل آخر مودم های وای فای این بار با برند ایسوس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *