نسخه ی دو سیمکارت گلکسی اس 9

گلکسی اس 9

به زودی در نمایشگاه MWC 20188 شاهد رونمایی دو مدل گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ خواهیم بود , این دو گوشی که به عنوان پرچم دار شرکت سامسونگ شناخته شده اند دارای ویژگی های قابل توجه و بر جسته ای بوده و سامسونگ اخیرا اعلام کرده که این دو مدل را به دو سیم کارت مجهز خواهد کرد. قطعا قابلیت های ظاهری این دو مدل نشر بسیاری از افراد را جلب کرده اند , صفحه نمایش با حاشیه بسیار کم یکی از آپشن های این دو مدل جدید هستند , حافظه ۵۱۲ گیگابایتی , دو رم ۴ و رم 6 , حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگا بایتی از ویژگی های دیگری این دو مدل است که می توان به آن ها اشاره کرد.

وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین در طی خبری که بر روی سایت خود منتشر کرده است , بیان می کند  نسخه جدیدی که دارای دو سیم کارت هستند به زودی عرضه می شوند , شماره ا نیز عرضه خواهد کرد. این دو موبایل با شماره های SM-G9600 و  SM-G9650 , متعلق به این دو مدل می باشند که نشان دهنده امکان ساپورت دو سیم کارت می شوند اما این دو گوشی در لیست اف سی سی با شماره SM-G9608/DS معرفی شده اند.

سامسونگ اعلام کرده احتمالا نسخه دو سیم کارته گوشی های هوشمند گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس فقط در کشور های اروپایی و برخی از کشور های آسیایی عرضه خواهد شد , نکته جالب توجه این است که بر خلاف مدل های قبلی که نسخه های یک سیم کارته ودو سیم کارته آن ها دارای تفاوت قیمت بودند , احتمالا هر دو نسخه یک و دو سیم کارته مدل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس دارای قیمت یکسانی باشند. لازم به ذکر است که این اسمارت فون ها از Dual-VoLTE پشتیبانی کرده که امکان تماس اچ دی را در هر دو مدل فراهم کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رابط OneUI 5.1 در کنار سری گلکسی اس 23 معرفی می شود

نظرات در مورد : نسخه ی دو سیمکارت گلکسی اس 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *