نسخه ی جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 معرفی شد

گوشی هوشمند Mi Note 3

گوشی هوشمند Mi Note 3 , گوشی جدیدی است که در ماه سپتامبر توسط شرکت شیائومی معرفی گردید. این گوشی دارای دو مدل , یکی مدل 64 گیگا بایتی و دیگری 128 گیگا باتی است. با بررسی تخفیفاتی که اعمال شده است برای مدل 64 گیگا بایتی قمیتی حدود 346 دلار و برای مدل 128 گیگا بایتی حدود 406 دلار در نظر گرفته شده است.
اما گویا امسال , سالی پر کار برای کمپانی شیائومی بوده و این شرکت سعی دارد با تولید گوشی های میان رده فروش خود را افزایش دهد.

گوشی هوشمند Mi Note 3
در کنار گوشی های هوشمندی که در بالا بررسی کردیم , شرکت شیائومی , یک گوشی دیگر به نام Xiaomi Mi Note 3 را معرفی کرد. این گوشی با حافظه رم 4 گیگا بایتی , حافظه داخلی 64 گیگا بایتی , دارای مشخصات فنی خوبی می باشد. کمپانی شیائومی با در نظر گرفتن یک قیمت مناسب برای این گوشی سعی کرده توجه مصرف کنندگان را جلب کرده و این گوشی را مد نظر آن ها قرار دهد. بر اساس آن چه که در وب سایت های رسمی شیائومی اعلام شده , این گوشی در تاریخ 23 نوامبر , فقط در یک رنگ آبی عرضه می گردد. قیمت اعلام شده برای Xiaomi Mi Note 3 قیمتی حدود 301 دلار می باشد.
همچنین همانند نسخه ی اصلی دستگاه، این نسخه نیز مجهز به یک صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ دی، پردازنده ی کوالکام اسنپدراگون 660، دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3600 میلی آمپری غیر قابل جداسازی و سیستم عامل اندروید 7.1 میباشد که تنها تفاوت نسخه ی جدید Mi Note 3 با نسخه ی اصلی، مقدار رم در نظر گرفته شده برای آن میباشد. این امکانات با قیمت تنها 301 دلار بسیار عالی میباشد و پیش بینی میباشد طرفداران بسیاری پس از عرضه داشته باشد. این شرکت چینی تا به امروز طرفداران بسیاری در بین کاربران پیدا کرده است که یکی از دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن محصولاتش است.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به گوشی جی ال ایکس G5

نظرات در مورد : نسخه ی جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *