نسخه ی آزمایشی iOS 11 در اختیار توسعه دهندگان کمپانی اپل قرار گرفت

iOS 11

روز گذشته، این کمپانی نسخه ی 10ام iOS 11 (بتا) را در اختیار توسعه دهندگان خود قرار داده و از آنها خواست که تمامی ایرادات و مشکلات این سیستم عامل را برطرف کرده و فورا نسخه ی تکمیل شده ی خود را برای این شرکت ارسال نمایند. اما بروزرسانی یک نسخه ی iOS در وسط یک هفته کمی عجیب به نظر می رسد، زیرا این بروزرسانی ها معمولا در روزهای دوشنبه، آن هم هر دوهفته یک بار انتشار می یافت. اگر کمی به این موضوع دقت کنیم، خواهیم دید که این عجله کردن اپل در تحویل این سیستم عامل، نشان دهنده ی این است که هنوز iOS 11 باگ ها و مشکلات فراوانی دارد که برای رفع آن ها باید به طور جدی تر اقدام نماید.

کمتر از یک هفته ی دیگر تا معرفی رسمی این سیستم عامل نمانده است!. اما در حال حاضر از یک نسخه ی بتای سیستم عامل iOS نمی توان انتظار داشت که تغییرات زیادی داشته باشد ولی پس از معرفی رسمی این سیتستم عامل یک سری تغییراتی از قبیل یک مرکز کنترل ویژه، امکان پرداخت از طریق Apple Pay، یک صفحه ی لاک اسکرین جذاب تر و… را انتظار داریم.

iOS 11اگر شما نیز جزو توسعه دهندگان این کمپانی قدرتمند جهان هستید، اکنون به داخل تنظیمات دستگاه iOS خود رفته و از قسمت Software update این بروزرسانی را انجام دهید، اما فراموش نکیند که حتما قبل از نصب آن از میزان فضای ذخیره سازی خود مطلع باشید تا پس از نصب برایتان دردسر پیش نیاید.

کاربران آیپد های اپل نیزی تغییراتی را پس از معرفی بروزرسانی رسمی به iOS 11، از قبیل امکان جابجایی فایل ها و آیکون ها در صفحه نمایش و چند قابلیت جدید دیگر دریافت خواهند کرد.

به هرحال تنها چند روز دیگر تا معرفی رسمی این بروزرسانی باقی نمانده، باهم منتظر باشیم تا سایر ویژگی های جدید این سیستم عامل را مشاهده نماییم.

با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  در سیستم عامل iOS 11 مصرف باتری افزایش یافته است!

نظرات در مورد : نسخه ی آزمایشی iOS 11 در اختیار توسعه دهندگان کمپانی اپل قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *