نسخه جهانی Redmi Note 11 4G پردازنده متفاوتی دارد

نسخه جهانی Redmi Note 11 4G پردازنده متفاوتی دارد

پس از معرفی چینی ها در چند هفته پیش، ردمی قصد دارد نسخه 4G ردمی نوت 11 خود را به صورت جهانی عرضه کند. اما ممکن است این گوشی همان گونه که توسط یک افشاگر فاش شده است مشابه نسخه چینی نباشد.

بر اساس گزارش ThePixel، یک منبع ناشناس فاش کرده است که نسخه جهانی Redmi Note 11 4G به جای پردازنده مدیاتک Helio G88 که در نسخه چینی به کار گرفته شده، از چیپست اسنپدراگون 680 کوالکام استفاده خواهد کرد. دلیل این حرکت کمبود موجودی تراشه های مدیاتک در خط تولید شیائومی است.

اما این تنها تفاوت با نسخه چینی نیست. همانطور که قبلاً گزارش دادیم، سری Redmi Note 11 از طراحی لبه‌های صاف برای عرضه جهانی برخوردار نیستند و ظاهری نسبتا متفاوت دارند.  بنابراین چنین چیزی در مورد Note 11 4G نیز صدق می کند. انتظار می رود این گوشی هوشمند از طراحی سنتی ردمی نوت برای بدنه و لبه ها پیروی کند.

علاوه بر این، منبع اطلاعاتی به قیمت نسخه جهانی نیز اشاره کرده است که می توان انتظار داشت حدود 199 دلار باشد که این گوشی را بسیار مقرون به صرفه می کند. انتظار می‌رود سایر ویژگی‌های Redmi Note 11 4G مانند نسخه چینی باشد که شامل صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ LCD است که نرخ نوسازی 90 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و نسبت تصویر 1500:1 را ارائه می‌دهد. نسخه چینی از چیپست مدیاتک Helio G88، حافظه رم 4/6 گیگابایت LPDDR4x و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی پشتیبانی می کند.

در بخش دوربین، این گوشی دارای پیکربندی دوربین سه گانه در عقب است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در قسمت سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن تصویربرداری سلفی و تماس ویدیویی وجود دارد.

این دستگاه دارای سیستم عامل MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 است. برای اتصال، از دو سیم کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.1، GPS، IR blaster پشتیبانی کرده و همچنین بلندگوهای دوگانه استریو و جک 3.5 میلی متری صدا نیز دارد. دستگاه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 18 واتی و شارژ معکوس 9 واتی مجهز است.

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی Redmi Note 11 پردازنده متفاوتی دارد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه جهانی Redmi Note 11 4G پردازنده متفاوتی دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *