نسخه جهانی اندروید کلاب هاوس دردسترس قرار گرفت

نسخه جهانی اندروید کلاب هاوس دردسترس قرار گرفت

کلاب هاوس یکی از شبکه های اجتماعی صدا محور است که در آن افراد نمی توانند محتوا تصویری آپلود کرده و تنها باید از طریق صدا با یکدیگر در ارتباط باشند. این شبکه خاص در چند ماه گذشته بسیار موردتوجه قرار گرفت.

اوایل این ماه ، سرانجام پلتفرم رسانه های اجتماعی متمرکز بر صدا ، Clubhouse ، برنامه خود را برای کاربران در ایالات متحده به Android وارد کرد. در طی آن اعلامیه ، کاربران علاقه مند ساکن خارج از ایالات متحده فقط امکان ثبت نام پیش از این برنامه را داشتند. خوب ، انتظار اکنون به پایان رسیده و Clubhouse به طور گسترده ای در همه جا برای تلفن های اندرویدی در دسترس است.

با این حال ، دسترسی گسترده Clubhouse در Android به این معنی نیست که همه می توانند فوراً از آن استفاده کنند. کاربران هنوز برای دسترسی به برنامه نیاز به دعوت از یک کاربر موجود Clubhouse دارند. این شرکت قصد دارد قبل از گسترش تعداد بیشتری از افراد در Android ، میلیون ها نفر را از لیست انتظار iOS اضافه کند. همچنین در تلاش است تا زبان های بیشتری اضافه کند و ویژگی های قابلیت دسترسی به برنامه را بهبود بخشد.

ورود Clubhouse به اندروید خبر خوبی برای کسانی است که منتظر بودند پلت فرم صوتی محبوب تلفن های خود را امتحان کنند. این حرکت همچنین باید به رشد شرکت کمک کند ، خصوصاً اکنون که سرعت بارگیری در iOS کاهش یافته است.

از زمانی که Clubhouse برای اولین بار محبوبیت پیدا کرده است ، چندین شرکت فناوری عملکرد را در سیستم عامل های خود تکرار کرده اند. ما باید Twitter Spaces ، Discard Stage Channel ، Chats صوتی تلگرام ، Reddit Talk را نام ببریم. اگر به دنبال یک راه حل جایگزین هستید که نیازی به دعوت برای دسترسی ندارد، بهترین برنامه ها مانند Clubhouse را بررسی کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نحوه گرفتن دعوتنامه کلاب هاوس

نظرات در مورد : نسخه جهانی اندروید کلاب هاوس دردسترس قرار گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *