نسخه بعدی بازی Far Cry 7 انقلابی در این سری است

نسخه بعدی بازی Far Cry 7 انقلابی در این سری است

اخیرا Bloomberg پادکستی منتشر کرده و در آن به صحبت درباره آینده سری بازیهای Far Cry پرداخته که شامل بازی Far Cry 7 هم می شود. طبق گفته تحلیلگران، بازی Far Cry 7 می‌تواند انقلابی در این سری باشد و ویژگی هایی متفاوت از نسخه های قبل را دربرگیرد.

گفته شده پس از انتشار بازی بازی Far Cry 6، سری بازی Far Cry در مسیری متفاوت پیش خواهد رفت تا موردتوجه علاقمندان و طرفدارانش قرار گیرد. بلومبرگ اعلام کرده Jason Schreier یکی از کارگردانان Far Cry اطلاعاتی درباره آینده این فرنچایز را فاش کرده است.

او پرداخت که نسخه های بعدی از جمله Far Cry 7، قرار است مسیر متفاوتی را پیش گیرد که تاکنون بازیکنان مشاهده نکردند. متاسفانه Far Cry 6 چندان نتوانست با معرفی خود نظر علاقمندان و طرفداران را جلب کند، از این رو تیم سازنده متعهد شده برای نسخه بعدی برنامه ای متفاوت را در نظر گیرد.

در جلسه اخیر سرمایه گذاران Ubisoft ، مدیران بالاتر در شرکت فاش کردند که این شرکت در آینده نزدیک نسخه های رایگان پخش بزرگترین IP های خود را ایجاد خواهد کرد. اینکه Far Cry 7 این مسیر را در پیش خواهد گرفت ، حدس کسی در این مرحله است ، اگرچه چیزی شبیه به آن قطعاً واجد شرایط “کاملاً متفاوت” خواهد بود.

بازی Far Cry 6  برنامه ریزی شده 7 اکتبر امسال برای PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, PC و استیدیا منتشر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  درز اطلاعات جدید از بازی فارکرای 6 یوبیسافت

نظرات در مورد : نسخه بعدی بازی Far Cry 7 انقلابی در این سری است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *