نسخه بعدی بازی Battlefield بزودی رونمایی می شود

نسخه بعدی بازی Battlefield بزودی رونمایی می شود

سری بازی های شوتر اول شخص Battlefield همیشه توانستند موردتوجه قرار گیرند و طرفداران بسیاری داشته باشند. حال گزارش شده بزودی باید شاهد معرفی نسخه بعدی این فرنچایز جذاب استودیو DICE باشیم.

بسیاری از محبوب ترین فرانچایزهای شوتر امروزه دارای نسخه موبایلی برای بازیکنان در حال حرکت هستند که از Fortnite گرفته تا Call of Duty شامل می شوند و حتی Apex Legends نیز به زودی به این بازی می پیوندد. حال ، EA و DICE اعلام کرده اند که حق رای دادن Battlefield برای اولین بار است که وارد فضای موبایل می شود.

این ورودی موبایل که هنوز نامگذاری نشده است توسط Industrial Toys با پشتیبانی از DICE در حال توسعه است. طبق این اعلامیه “یک تجربه کاملاً مبتنی بر مهارت” خواهد بود. این بازی هنوز در مراحل آزمایشی خود است و برنامه رسمی آن برای برخی از دستگاه های تلفن همراه و تبلت برای سال 2022 برنامه ریزی شده است. با رفتن به بازی های معروف دیگر در این فضا ، احتمالاً یک بازی رایگان نیز خواهد بود.

علاوه بر این ، DICE عنوان موبایل را یک تجربه کاملاً مستقل خواند ، بنابراین انتظار هیچ گونه قابلیت کراس بازی با بازی اصلی و اصلی Battlefield را نداشته باشید. در همین حال ، استودیوهای DICE ، DICE LA ، Criterion Games و Electronic Arts Gothenberg در حال کار بر روی این نسخه نسل آینده هستند که طرفداران آن را Battlefield 6 می نامند و این تیم را به بزرگترین تیم توسعه دهنده که در حال کار بر روی یک بازی Battlefield است تبدیل کرده است. مدیر کل DICE ، اسکار گابریلسون در مورد این پروژه بلند پروازانه این را اضافه کرد:

این همه چیزهایی است که ما در مورد Battlefield دوست داریم – و همه آنها را به سطح بعدی می برد. مقیاس حماسی جنگ نظامی همه جانبه. لحظه های دیوانه وار و غیر منتظره. تخریب در حال تغییر بازی. نبردهای عظیم ، پر از بازیکن و ضرب وشتم بیشتر از هر زمان دیگر. همه با قدرت کنسول های نسل بعدی و رایانه های شخصی زنده شدند.

با توجه به گفته های او، به نظر می رسد که Battlefield 6 همانطور که برخی شایعات گفته اند ، از Xbox One و PlayStation 4 عبور نخواهد کرد. طبق اعلام استودیو ، یک افشای کامل از بازی “به زودی” می رسد. پیش بینی شده بیشتر شایعات پیرامون این نسخه به حقیقت تبدیل شود و بعید است با دسته ای شایعات بی اساس رو به رو باشیم.

بیشتر بخوانید  نسخه ی بعدی بازی Battlefield سال آینده خواهد آمد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه بعدی بازی Battlefield بزودی رونمایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *