نسخه بتا رابط کاربری MIUI 10 منتشر شد

رابط کاربری MIUI 10

چندی پیش کمپانی هوآوی لیستی از گوشی های هوشمند دریافت کننده ی رابط کاربری MIUI 10 منتشر کرد که امرو نیز نسخه ی جهانی این رابط کاربری را برای 8 گوشی پرچمدار، میان رده و پایین رده ی خود انتشار داد.

این رابط کاربری برای اولین بار در زمان رونمایی از Mi 8 کمپانی شیائومی رونمایی شد ولی نسخه جهانی MIUI 10 مدتی بعد، در زمان رونمایی از گوشی هوشمند Redemi S2 در کشور هند معرفی شد. در نهایت احتمال دارد که بسیاری از کاربران دارای دستگاه‌ های نسخه کشور چین در حال حاضر یکی از نسخه‌ های آلفا یا بتا این بروزرسانی را در لیست بروزرسانی های دستگاه خود دریافت کرده باشند. ولی لازم به ذکر است که نسخه جهانی این رابط کاربری روز گذشته برای 8 گوشی هوشمند این کمپانی به صورت رسمی منتشر شد.

قطعا می دانید نسخه جهانی این رابط کاربری به همراه نرم‌ افزار Google Play services ارائه می گردد و رام Global Beta 8.7.5 نام دارد. در پاین می‌ توانید لیست گوشی‌ هایی که در حال حاضر می توانند این بروزرسانی را دریافت نمایند، مشاهده کنید.

  • شیائومی می 6
  • شیائومی می میکس 2
  • شیائومی ردمی اس 2 (ردمی وای 2 در هند)
  • شیائومی ردمی نوت 5 و نوت 5 پرو
  • شیائومی می میکس 2 اس
  • شیائومی می 5
  • شایئومی می نوت 2
  • شیائومی می میکس

بر اساس گفته های کسئولین این کمپانی چینی، این اولین مرحله از انتشار رابط کاربری MIUI 10 می باشد که در آینده ای نزدیک این برای سایر گوشی های این کمپانی نیز منتشر خواهد شد.

مواردی که لازم است پیش از نصب در نظر داشته باشید:

  1. حتما از داده های خود بک آپ بگیرید.
  2. گوشی هایی که از رام‌ های پایدار نسخه 7، 8 و یا 9 رابط کاربری MIUI استفاده می کنند باید از طریق Boot loader آنلاک شده و سپس این بروزرسانی را نصب نمایند.
  3. تمامی کاربرانی که از نسخه بتا رابط کاربری 9 MIUI استفاده می‌ کنند فقط باید قسمت بروزرسانی دستگاه خود را بررسی کنند و می توانند با استفاده از خود گوشی بروزرسانی را نصب نمایند.

 

با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه دیزنی گوشی Xiaomi Civi 3 معرفی شد

نظرات در مورد : نسخه بتا رابط کاربری MIUI 10 منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *