نحوه پاک کردن حساب فیسبوک

فیسبوک یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار بوده که در حال حاضر نیز میلیاردها مخاطب دارد. برخی افراد شاید نخواهند به داشتن حساب فیسبوک بپردازند و از این رو به دنبال حذف آن برمی آیند.

اتفاقات اخیر یا فقط وضعیت عمومی رسانه های اجتماعی ممکن است شما را مجبور به تفکر از فیس بوک کند. این گزینه ای برای همه نیست. در این صورت ، تنظیمات حساب خود را سخت بگیرید.

اما اگر شبکه اجتماعی شما را بی دردسر می کند ، اگر بالاخره به اندازه کافی کافی رسیده اید ، روش هایی وجود دارد که بتوانید خود را مقصر کنید. اگر برای استراحت آماده هستید ، در اینجا نحوه حذف فیس بوک آورده شده است.

غیرفعال کردن فیسبوک

اول نمی تواند آسان تر باشد. در دسک تاپ ، روی منوی کشویی در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و تنظیمات و حریم خصوصی> تنظیمات را انتخاب کنید. اطلاعات Facebook خود را در سمت چپ کلیک کنید. به پایین بروید و غیرفعال کردن و حذف را در پایین مشاهده خواهید کرد. (این لینک مستقیم برای استفاده در هنگام ورود به سیستم است.)

اگر از طریق تلفن همراه هستید ، به منوی همبرگر سه خطه در پایین بروید ، سپس به تنظیمات و حریم خصوصی> تنظیمات> اطلاعات شخصی> مدیریت حساب> غیرفعال کردن در iOS یا Android بروید.

فیس بوک این کار را چندان ساده نمی گیرد – هر کاری که بتواند انجام می دهد تا شما را از این رو دور نگه دارد ، از جمله باج خواهی احساسی در مورد دلتنگی دوستانتان. “غیرفعال سازی” همان ترک فیس بوک نیست. بله ، جدول زمانی شما از بین خواهد رفت ، شما از طریق برنامه های تلفن همراه به سایت یا حساب خود دسترسی نخواهید داشت ، دوستان نمی توانند با شما پست بگذارند یا با شما تماس بگیرند و دسترسی به تمام سرویس های شخص ثالثی که استفاده می کنند را از دست خواهید داد (یا نیاز به ) Facebook برای ورود به سیستم. اما فیس بوک این حساب را پاک نمی کند. چرا؟ بنابراین بعداً می توانید دوباره آن را فعال کنید. همانطور که غیرفعال می کنید دقیقاً در همان جا گفته شده است: “این می تواند موقتی باشد.”

فقط درصورتی که فعال سازی مجدد مورد انتظار در آینده شما نباشد ، یک کپی از تمام داده های خود را در Facebook، پست ها ، عکس ها ، فیلم ها ، چت ها و غیره، در فهرست تنظیمات و حریم خصوصی> تنظیمات> اطلاعات Facebook خود> بارگیری در Facebook بارگیری کنید اطلاعات شما> مشاهده آنچه می یابید ممکن است شما را متعجب کند.

پاک کردن فیسبوک

برای حذف کامل حساب Facebook خود برای همیشه ، به facebook.com/help/delete_account بروید. فقط توجه داشته باشید که طبق سیاست استفاده از داده های فیس بوک ، “پس از حذف اطلاعات از نمایه خود یا حذف حساب کاربری خود ، نسخه هایی از این اطلاعات ممکن است تا جایی که با دیگران به اشتراک گذاشته شده است ، در سایر نقاط قابل مشاهده باشد ، در غیر اینصورت طبق توزیع می شود تنظیمات حریم خصوصی ، یا توسط کاربران دیگر کپی یا ذخیره شده است. “

بیشتر بخوانید  اینستاگرام 100 میلیارد دلاری شد!

ترجمه: اگر در مورد به روزرسانی وضعیت یا عکس دوست خود نظری نوشتید ، حتی پس از حذف نمایه شخصی خود ، آن باقی خواهد ماند. برخی از پست ها و تصاویر شما ممکن است تا 90 روز پس از حذف نیز معلق بمانند ، هرچند فقط در سرورهای فیس بوک هستند ، اما در سایت زندگی نمی کنند.

30 روز مهلت حذف وجود دارد. این بدان معناست که یک ماه مانده تا فیس بوک واقعاً از شر حساب شما خلاص شود ، فقط در صورت تغییر نظر. فقط یک راه دیگر است که فیس بوک به آن اهمیت می دهد.

حذف به نام دیگران

اگر می خواهید در مورد کاربری که می دانید زیر 13 سال است به فیس بوک اطلاع دهید ، حساب خود را گزارش دهید. اگر فیس بوک بتواند “تأیید منطقی” کند ، این حساب توسط شخص زیر سن قانونی استفاده می شود، فیس بوک کودکان زیر 13 سال را ممنوع می کند تا از قوانین فدرال پیروی کنند – بدون اطلاع کسی ، حساب را فوراً حذف می کند.

یک فرم جداگانه برای درخواست حذف حساب برای افرادی که از نظر پزشکی ناتوان هستند و بنابراین نمی توانند از Facebook استفاده کنند وجود دارد. برای اینکه این کار انجام شود ، متقاضی باید ثابت کند که سرپرست شخص مورد نظر هستند (مانند وکالت نامه) و همچنین یک یادداشت رسمی از پزشک یا مراکز پزشکی ارائه دهد که بیانگر عدم توانایی است. هرگونه اطلاعات لازم برای حفظ حریم خصوصی مانند شماره حساب پزشکی ، آدرس و غیره را مجدداً اصلاح کنید.

اگر کاربری از دنیا رفته باشد ، یک تماس قدیمی – دوست فیس بوک یا یکی از اقوام فیس بوک که توسط مالک حساب قبل از مرگ وی تعیین شده است – می تواند به جدول زمانی آن شخص دسترسی پیدا کند ، پس از تأیید فیس بوک. ممکن است لازم باشد که مخاطب قدیمی پیوندی با یک آگهی ترحیم یا اسناد دیگری مانند گواهی فوت ارائه دهد. فیس بوک صفحه را “به یاد می آورد” تا جدول زمانی متوفی تحت کنترل مخاطب قدیمی باقی بماند ، که نمی تواند به عنوان متوفی پست بگذارد ، اما می تواند عکس نمایه و عکس روی جلد را مدیریت کند ، پست های ادای احترام دیگر دوستان را مدیریت کند ، و درخواست های دوستانه جدیدی که از آن مرحوم ساخته شده را رسیدگی کنید در این صفحه بالای نام شخص “به خاطر سپردن” نوشته شده است.

برای تماس با حساب خود پس از عبور از زیر تنظیمات و حریم خصوصی> تنظیمات> تنظیمات یادبود ، همین حالا یک فرد تماس گیرنده خاص تعیین کنید. هنگامی که یکی را تنظیم کردید (و فقط می توانید یکی داشته باشید) ، هر سال از فیس بوک اعلانی دریافت می کنید تا بررسی کنید که مخاطب باید ثابت بماند.

شما این گزینه را دارید که اطمینان حاصل کنید پس از مرگ، اگر مخاطب قدیمی شما را به عنوان فوت شده به فیس بوک معرفی کند ، حساب شما پاک می شود – حتی اگر مخاطب قدیمی بخواهد جدول زمانی به یادگار بماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه پاک کردن حساب فیسبوک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *