نحوه نصب نسخه بتا اندروید 12

نحوه نصب نسخه بتا اندروید 12

شرکت گوگل اخیرا نسخه بتا اندروید 12 را معرفی کرد. این نسخه که دردسترس تمامی افراد قرار نخواهد گرفت و برای گوشی های خاصی در نظر گرفته شده، برای دانلود و دریافت دردسترس است.

پس از سه پیش نمایش توسعه دهنده ، Google اولین نسخه بتا Android 12 را امروز در Google I / O 2021 منتشر کرده است. در حالی که برنامه بتا برای همه کاربران در نظر گرفته نشده است ، اگر نمی توانید منتظر بررسی همه موارد باشید ، می توانید در برنامه بتا ثبت نام کنید. ویژگی های آندروید 12 آینده که به تلفن شما می آیند. در این مقاله ، ما توضیح می دهیم که چگونه می توانید در چند مرحله آسان اولین نسخه بتا Android 12 را روی تلفن هوشمند Pixel خود نصب کنید.

نحوه نصب نسخه بتا اندروید 12

ما نه تنها ساده ترین روش ، یعنی ثبت نام برای به روزرسانی Android 12 beta OTA ، بلکه همچنین روش های نصب دیگری را نیز ارائه داده ایم. جدول زیر را گسترش دهید و به روشی بروید که با آن احساس راحتی می کنید.

کدام گوشی های پیکسل از اندروید 12 پشتیبانی می کنند

اینها تلفن های Pixel هستند تا از پشتیبانی نسخه بتا Android 12 روز برخوردار شوند. اگر از Pixel / XL یا Pixel 2 / XL اصلی استفاده کنید ، به روزرسانی Android 12 نخواهید داشت. لیست تلفن های واجد شرایط Android 12 Pixel را در زیر بررسی کنید:

Google Pixel 3 و Pixel 3 XL
Pixel 3a و Pixel 3a XL
Google Pixel 4
Pixel 4a و Pixel 4a (5G)
Google Pixel 5

با استفاده از برنامه Android OTA Beta بتا اندروید 12 را نصب کنید

ساده ترین روش برای نصب Android 12 beta در تلفن Android پشتیبانی شده شما از طریق برنامه رسمی Android Beta Android است. نحوه انجام این کار به شرح زیر است:

1. به وب سایت برنامه Android 12 Beta مراجعه کنید. لیست دستگاه های واجد شرایط خود را مشاهده خواهید کرد و تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که بر روی دکمه “انتخاب کردن” که در زیر نام دستگاه شما ظاهر می شود کلیک کنید. اکنون برای دریافت به روزرسانی بتا ، دستگاه واجد شرایط Pixel خود را ثبت نام کرده اید.

2. پس از ثبت نام ، صبر کنید تا OTA به تلفن شما برسد. در همین حال ، می توانید به صورت دستی از “تنظیمات -> سیستم -> به روزرسانی سیستم” به روزرسانی کنید.

لودهای جانبی نسخه بتای اندروید 12

اگر نمی خواهید صبر کنید تا OTA رسمی به دستگاه شما برسد ، می توانید با فلش کردن تصویر OTA ، به روزرسانی را کنار بگذارید. بهترین قسمت؟ این تلفن شما را پاک نمی کند و می توانید این کار را حتی برای دستگاه های دارای بوت لودر قفل شده دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از شروع کار باید ADB را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید و اشکال زدایی USB را از گزینه های Developer تلفن خود فعال کنید. با این اوصاف ، بیایید با مراحل شروع کنیم:

1. با استفاده از این لینک Android 12 beta’s OTA را برای تلفن خود بارگیری کنید و آن را به پوشه ای که ADB را در رایانه خود نصب کرده اید منتقل کنید. پس از اطمینان از نصب صحیح ADB و فعال کردن اشکال زدایی USB ، به پوشه ADB بروید و دستور زیر را برای راه اندازی مجدد در حالت بازیابی اجرا کنید:

2. وقتی در حالت بازیابی هستید ، گزینه “اعمال به روزرسانی از ADB” را انتخاب کنید. در صورت عدم آشنایی با حالت بازیابی ، می توانید از دکمه های میزان صدا برای پیمایش و دکمه روشن / خاموش برای تأیید انتخاب استفاده کنید.

3. مرحله آخر استفاده از دستور زیر برای شروع مراحل نصب است. به خاطر داشته باشید که در اینجا به نسخه بتا Android 12 اشاره دارد که قبلاً در مرحله 1 بارگیری کرده اید.

پس از به روزرسانی ، “راه اندازی مجدد سیستم اکنون” را برای راه اندازی مجدد تلفن Pixel انتخاب کنید. تبریک می گوییم ، تلفن شما اکنون آخرین نسخه Android را اجرا می کند و شما می توانید UI جدید ، طرح زمینه ها ، ویژگی های حفظ حریم خصوصی و موارد دیگر را بررسی کنید.

نصب نسخه بتا اندروید 12 با ابزار Android Flash Tool

ابزار Android Flash که در ژانویه سال گذشته اعلام شد ، روند نصب ساخت AOSP روی تلفنهای سازگار با Pixel و بردهای مرجع اندروید را بسیار ساده می کند. با این حال ، از آن زمان گوگل این ابزار را دوباره استفاده کرده است تا به کاربران اجازه دهد نسخه های جدید بتا را نصب کنند.

بیشتر بخوانید  تبلت 13 اینچی MatePad Pro برای بازار جهانی معرفی شد

قبل از شروع ، مطمئن شوید که USB Debugging و OEM unlocking را از منوی Developer Options در تلفن خود فعال کرده اید. سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

1. تلفن خود را به رایانه وصل کنید. اگر از رایانه شخصی Windows 10 استفاده می کنید ، ممکن است مجبور شوید از این لینک درایورهای USB را نصب کنید. پس از انجام این کار ، به وب سایت Android Flash Tool مراجعه کنید و روی “شروع به کار” کلیک کنید.

2. هنگامی که پاپ آپ ظاهر می شود ، بر روی “Allow ADB access” کلیک کنید. اکنون اعلان مجوز اشکال زدایی USB را در دستگاه Android متصل خود مشاهده خواهید کرد. به آن اجازه دهید بیشتر ادامه دهد.

نحوه نصب نسخه بتا اندروید 12

3. بعد ، روی دکمه “افزودن دستگاه جدید” در وب سایت Android Flash Tool کلیک کنید تا تلفن Pixel خود را متصل کنید.

4. اکنون دستگاه خود را به صورت سریع در نوار آدرس در بالا سمت چپ مشاهده خواهید کرد. دستگاه را انتخاب کرده و برای شروع بر روی “اتصال” کلیک کنید.

5- هنگامی که دستگاه لیست شد ، بر روی “Flash Build” کلیک کنید تا مراحل نصب را ادامه دهید.

6. در مرحله آخر ، ساخت بتا مناسب را از فهرست کشویی انتخاب کرده و بر روی “Install” کلیک کنید. در این حالت ، ساخت باید Android 12 Beta 1 باشد. همچنین می توانید در این مرحله بوت لودر را دوباره قفل کنید.

7. Android Flash Tool اکنون نسخه بتا را بارگیری می کند و مراحل نصب باید اندکی بعد شروع شود. در صورت بروز مشکلی ، می توانید از ابزار به روزرسانی و تعمیر نرم افزار Google’s Pixel برای تعمیر دستگاه خود استفاده کنید.

نحوه نصب فکتوری ایمیج نسخه بتا اندروید 12

روش دیگری که می توانید برای نصب Android 12 beta دنبال کنید ، با فلش کردن تصویر کارخانه است. اگر شروع جدیدی با Android 12 و داشتن بوت لودر قفل نشده دارید ، می توانید این روش را انتخاب کنید. مثل همیشه ، قبل از شروع کار اشکال زدایی USB را فعال نگه دارید.

1. تصویر کارخانه تلفن Pixel پشتیبانی شده خود را از اینجا بارگیری کنید. فایل بارگیری شده را به پوشه ADB در رایانه خود منتقل کرده و در آنجا استخراج کنید. اگر می خواهید داده ها را حفظ کنید ، اگر در ویندوز با استفاده از ویرایشگر متن هستید ، flash-all.sh یا flash-all.bat را باز کنید و پرچم “-w” را حذف کنید. با این گفته ، توصیه می شود اگر می خواهید تصویر کارخانه را فلش کنید ، داده ها را پاک کنید.

2. با کلیک راست در پوشه ابزارهای ADB ، Command Prompt را باز کنید. سپس ، با استفاده از دستور زیر در حالت بازیابی مجدداً راه اندازی کنید:

3. اکنون ، اگر در ویندوز هستید ، بر روی “flash-all.bat” دوبار کلیک کنید یا اگر در macOS یا Linux هستید ، دستور “flash-all” را اجرا کنید و منتظر بمانید تا مراحل انجام شود. خودشه. اکنون با موفقیت Android 12 beta را روی دستگاه Android خود نصب کرده اید.

کدام روش بهتر است؟

از آنجا که من تمام روش هایی را که می توانید برای نصب Android 12 beta بر روی تلفن خود دنبال کنید ، شرح داده ام ، ممکن است در مورد اینکه باید کدام روش را دنبال کنید اشتباه گرفته باشید. خوب ، این همان چیزی است که من توصیه می کنم: برنامه Android Beta OTA Android> Sideload Android 12 Beta OTA> Android Flash Tool> Android 12 Beta Factory Image.

در حالی که به نظر می رسد Android Flash Tool از بارگیری جانبی OTA آسانتر به نظر برسد ، اگر از اتصال اینترنتی ناپایدار استفاده می کنید ، ممکن است مشکل پیش بیاید. علاوه بر این، اگر با ADB آشنایی دارید ، من اکیداً توصیه می کنم که به روش کنارگذاشتن OTA به سبک قدیمی عمل کنید. در نظرات زیر به ما اطلاع دهید که کدام روش را انتخاب کرده اید و چرا.

بتا اندروید 12 را روی گوشی خود نصب کنید

بنابراین، این گونه است که هم اکنون می توانید طعم اولیه Android 12 را در تلفن واجد شرایط خود دریافت کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه نصب نسخه بتا اندروید 12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *