نحوه مشاهده تاریخ اعلان ها در گوشی های اندروید

گوشی های اندروید

همانطور که می دانید گوشی های اندرویدی برای کاربران خود در زمان دریافت پیام اعلان هایی را برای کاربر به نمایش در می آورد و بسیاری از افراد زمانی که نمی توانند دستگاه خود را چک کنند با مشاهده ی این اعلان ها متوجه مسئله می شوند.

در صورتی که شما نیز از سیستم عامل اندروید مدت زمان زیادی است که استفاده می کنید ، احتمالا یک اعلان را به دلایل خاصی یکبار رد کرده باشید. شاید در حال برگزاری جلسه ای بودید و به همین علت نتوانسته اید این اعلان ها را مشاهده کنید. شاید برای شما در این مواقع این سوال پیش بیاید که این همه اعلان چه می شود؟ و اگر هم لیستی در این زمینه وجود دارد، چرا شما آن را از دست می دهید؟

گوشی های اندروید

ولی باید بگوییم که نگران نباشید، شما می توانید این پیام های از دست رفته، ایمیل ها ، آپدیت برنامه ها و حتی پیام های سیستمی را نیز در بخش گزارشات اعلان ها یافت کنید. شما به راحتی می توانید این اعلان های خوانده نشده را در هر گوشی که دارای سیستم عامل اندروید 8 یا بالاتر هستند دوباره مطالعه نمایید. هر دو روش می تواند در این زمینه به شما کمک کند و شما بتوانید پیام های از دست رفته خود را در این قسمت پیدا کنید.

فقط به خاطر داشته باشید که ممکن است هر گوشی این بخش اعلان را نداشته باشد. ما تنها در گوشی های پیکسل 2 XL ، پیکسل 3 و Razer2 این قابلیت را مشاهده کردیم. گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 و ال جی G7 این بخش را نداشتند. برای گوشی هایی کهاین سیستم را به صورت پیش فرض ندارند می توانید برنامه های مربوط به این سیستم را دانلود نمایید.

نحوه مشاهده اعلان ها در اندروید

  • در هر قسمت از صفحه اصلی انگشت خود را برای لحظه ای نگه دارید.
  • قسمت ویجت ها را در پایین نمایشگر باز می کنید.
  • اکنون در قسمت ویجت ها گزینه ی Setting shortcut را انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه Notification Log کلیک کنید.
  • اکنون این ویجت را در هر قسمت از صفحه که دوست دارید قرار دهید.
  • با کلیک بر روی این ویجت می توانید از جدیدترین اعلان های خود با خبر گردید.
بیشتر بخوانید  آموزش تغییر صدا هنگام مکالمه

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه مشاهده تاریخ اعلان ها در گوشی های اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *