نحوه رفع موقتی باگ Gboard گوگل

Gboard گوگل

Gboard گوگل | اگر به خاطر داشته باشید و خبرهای مربوط به کمپانی گوگل را تا به امرزو دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که ردموندی ها اخیرا یک کیبور اختصاصی به نام Gboard را برای کاربران خود معرفی نمود که به شدت سر و صدا ایجاد کرد. در این میان برخی از کاربران این کیبورد اختصاصی خبر از وجود یک باگ در این کیبورد دادند که همین امر سبب شد کمپانی گوگل به دنبال برطرف کردن آن باشد.

Gboard گوگل

کاربران Gboard کمپانی گوگل، این اواخر با باگ جدیدی روبرو شده‌ اند که در زمان تایپ کردن حروف با آن مواجه می گردند. کمپانی گوگل، وجود این باگ را تایید نموده و اکنون به دنبال برطرف نمودن آن می باشد. البته روش ساده‌ ای نیز برای رفع موقتی این باگ وجود دارد که می‌ تواند مشکل کاربران را برطرف نماید. بر اساس جدیدترین گزارش‌ های منتشر شده، تعدادی از کاربران Gboard اعلام نموده اند که در زمان کارکردن با ویژگی glide-typing با مشکل روبرو هستند.

قابلیت glide-typing، یکی از قابلیت های این کیبورد است که در آن کاربر می‌ تواند با استفاده از ژست‌ های حرکتی و کشیدن انگشت بین حروف، با سرعت بیشتری تایپ نماید. اساسا قابلیت glide-typing در Gboard سرعت تایپ کردن را بالاتر خواهد برد. هر چند که کارکردن با ویژگی glide-typing در ابتدا احتمال دارد برای کاربران آسان نباشد، اما با چندین بار تمرین نمودن، کاربران می‌ توانند با فعال کردن ویژگی glide-typing و کشیدن انگشتان در بین حروف، با سرعت بیشتری تایپ نمایند.

Gboard گوگل

اکنون بر اساس گزارش های منتشر شده، ویژگی glide-typing با باگ روبرو شده است و به‌ جای آنکه سرعت تایپ کاربر را افزایش دهد؛ کلمات اشتباه را تایپ می نماید. این باگ در گوشی‌ ها و گجت های زیادی رویت شده است و تنها مربوط به یک دستگاه خاص نمی باشد. همان‌ طور که بالاتر ذکر کردیم، کمپانی گوگل در تلاش است تا هر چه سریعتر باگ جدید این کیبورد اختصاصی را برطرف نماید ولی اگر واقعا این باگ برای شما آزار دهنده می باشد و قصد دارید هرچه زودتر از آن خلاص گردید، می‌ توانید اپلیکیشن Gboard را با force-stopping متوقف نموده و دستگاه‌ خود را دوباره راه‌ اندازی کنید. گویا برخی از کاربران با انجام این روش توانسته اند تا به‌ صورت موقت و تا وقتی که گوگل باگ را برطرف نماید، مشکل خود را حل کنند.

بیشتر بخوانید  نمایش تصویر پیکسل 8a گوگل به صورت اتفاقی در تبلیغات این شرکت

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه رفع موقتی باگ Gboard گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *