نحوه تغییر شماره تلفن در اینستاگرام + تصاویر راهنما

اینستاگرام امروزه کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است و یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی می باشد بخصوص برای ایرانیان که فیلتر هم نیست و همین سبب می شود بسیاری آن را نصب کنند. ممکن است بعد از مدتی بخواهید ایمیل یا شماره تلفنی که برای ساخت اکانت خود استفاده کرده اید را تغییر بدهید ولی همان حساب را داشته باشید.

در این مقاله نحوه تغییر شماره تلفن خود در اینستاگرام  را توضیح داده ایم.

چگونه شماره تلفن خود را در اینستاگرام تغییر دهیم

اگر شماره تلفن شما تغییر کرده است و می خواهید آن را در اینستاگرام به روز کنید تا بتوانید همیشه به حساب خود بدون هیچ نگرانی دسترسی پیدا کنید این کار را می توانید با دسترسی به اطلاعات شخصی خود از تنظیمات نمایه(profile settings) و یا تنظیمات امنیتی حساب(security settings) خود، انجام دهید.

نحوه تغییر شماره تلفن  در اینستاگرام برای ورود به سیستم

برای تغییر شماره تلفن خود در تنظیمات اطلاعات شخصی  ، این مراحل را دنبال کنید تا بتوانید از آن برای ورود به حساب خود استفاده کنید. این کار را می توانید از طریق برنامه تلفن همراه برای iOS / Android و همچنین از طریق  سایت خود اینستاگرام Instagram.com در وب انجام دهید.

1-هنگام ورود به حساب اینستاگرام خود ، با ضربه زدن روی آیکون نمایه خود در منوی پایین (در تلفن همراه) یا انتخاب نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ( برای وب) و انتخاب نمایه از لیست کشویی ، به نمایه خود دسترسی پیدا کنید.

2-ویرایش نمایه را انتخاب کنید

3-قسمت تلفن (Phone) یا شماره تلفن (Phone Number) را که شماره تلفن قدیمی شما در آن است جستجو کنید ، سپس آن را حذف کرده و شماره تلفن جدید خود را درآن جا تایپ کنید.

نحوه تغییر شماره تلفن  در اینستاگرام

اگر یک حساب کاری دارید ، برای پیدا کردن قسمت Phone ، باید روی لینک  تنظیمات اطلاعات شخصی (Personal Information Settings) در پایین تلفن همراه خود ضربه بزنید.

4-روی تمام (Done) در بالا سمت راست (در برنامه تلفن همراه) ضربه بزنید یا دکمه آبی رنگ برای ارسال ( در وب) را انتخاب کنید.

نحوه تغییر شماره تلفن برای حساب اینستاگرامی  کسب و کار

شما می توانید شماره تلفن مربوط به مشاغل و کسب و کار خود را مختلف را جدا از شماره مورد استفاده در تنظیمات شخصی خود برای نمایش در اطلاعات تماس در نمایه خود نمایش دهید.

بیشتر بخوانید  مشکل آپلود نشدن استوری اینستاگرام +راه حل

برای انجام این کار:

1-وارد ویرایش نمایه یا Edit Profile شوید.

2-گزینه های تماس (Contact Options) انتخاب کنید.

3-شماره تلفن مشاغل (Business phone number) انتخاب کرده .

4-شماره کسب و کار خود را در قسمت مشخص شده تایپ کنید.

5- برای ذخیره آن گزینه تمام(Done) را انتخاب کنید.

نحوه تغییر شماره تلفن  در اینستاگرام برای احراز هویت دو عاملی

اگرچه می توانید احراز هویت دو عاملی را هم از طریق برنامه تلفن همراه و هم از طریق وب سایت اینستاگرام غیرفعال و فعال کنید، اما فقط می توانید شماره تلفن خود را که برای احراز هویت دو عاملی استفاده می شود از طریق برنامه تلفن همراه تغییر دهید. اگر آن را تغییر دهید ، شماره تلفن شما در اطلاعات شخصی شما (که برای ورود به سیستم استفاده می شود) به طور خودکار به روز می شود. برای احراز هویت دوعاملی حتما به گوشی تلفن همراه نیاز خواهید داشت.

ما در دستورالعمل های زیر فرض را بر این می گذاریم که شما از قبل احراز هویت دو عاملی را برای اینستاگرام روشن کرده اید و می خواهید شماره تلفن فعلی را به شماره دیگری تغییر دهید.

1-وارد به حساب اینستاگرام خود شوید.

2- روی نماد منو(menu) در گوشه بالا سمت راست و سپس تنظیمات (Settings) ضربه بزنید.

3-روی امنیت (Security) ضربه بزنید.

نحوه تغییر شماره تلفن  در اینستاگرام

4-روی احراز هویت دو عاملی (Two-Factor Authentication) ضربه بزنید.

5-روی بعدی (Next) ضربه بزنید.

6-اینستاگرام برای تأیید این تغییر کد را از طریق پیام متنی به شماره تلفنی که وارد کرده اید ارسال می کند. پس از دریافت کد ، آن را در قسمت داده شده وارد کرده و گزینه Next را بزنید.

نحوه تغییر شماره تلفن  در اینستاگرام

برای تکمیل مراحل ، به صورت اختیاری کدهای بازیابی داده شده را ذخیره کرده و روی Next ضربه بزنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه تغییر شماره تلفن در اینستاگرام + تصاویر راهنما

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام خوبین بااینهمه توضیحات من اون چیزاییکه گفتین توصفحم ندارم شمارموفروختم اینوچطوری عوض کنم اخه