نحوه به اشتراک گذاشتن رمز عبور Wifi از آیفون به اندروید

گاهی اوقات پیش می آید که نیاز دارید رمز عبور وای فای خود را از آیفون به اندروید منتقل کنید. مسئله ای که شاید افراد متعددی با آن رو به رو شدند اما ندانستند چگونه می توان چنین کاری انجام داد.

آیا تا به حال در شرایطی بوده اید که بخواهید رمز عبور Wi-Fi را از iPhone به Android به اشتراک بگذارید اما به دلیل عدم وجود گزینه بومی مجبور شوید آن را در میانه راه بگذارید؟ خوب ، شما تنها نیستید که در این مسیر قرار گرفته اید. اکوسیستم اپل به طور کلی و iOS ، به طور خاص ، همیشه در مورد به اشتراک گذاری بسیار محدود کننده بوده است. و بعید به نظر می رسد که به زودی اپل محدودیت را به نفع اشتراک یکپارچه از iOS به Android یا بالعکس کاهش دهد. اما نگران نباشید ، این جایی است که برنامه های شخص ثالث وارد بازی می شوند و به شما امکان می دهند به راحتی یک رمز عبور Wi-Fi را از iPhone یا iPad خود در یک دستگاه Android به اشتراک بگذارید.

نحوه به اشتراک گذاشتن رمز عبور Wifi از iOS به Android

چندین برنامه شخص ثالث وجود دارد که به شما امکان می دهد کد QR رمز عبور Wi-Fi خود را ایجاد کنید. با این حال ، مواردی که به نظر من کاملاً قابل اعتماد است ، کدهای تصویری (رایگان ، 0.99 دلار برای باز کردن قفل و چاپ کدها و 1.99 دلار برای ذخیره کدهای اسکن شده) و Qrafter (رایگان ، 3.99 دلار برای نسخه کامل) است.

برای این راهنما ، من قصد دارم از Qrafter استفاده کنم. بنابراین ، این کار را دنبال کنید تا یک کد QR از رمز عبور Wi-Fi ایجاد کنید و سپس آن را با استفاده از دستگاه Android با دوست خود به اشتراک بگذارید. این امکان را برای شما فراهم می کند که رمز عبور Wi-Fi را بدون نیاز به افشای آن به اشتراک بگذارید ، که برای حفظ حریم خصوصی بسیار مناسب است.

برای اشتراک گذرواژه Wi-Fi کد QR امن ایجاد کنید

برای شروع ، Qrafter – QR Code Reader را از فروشگاه App Apple بارگیری کنید. برنامه مولد / خواننده کد QR به صورت رایگان در دسترس است ، اگرچه باز کردن قفل همه ویژگی ها نیاز به صرف 3.99 دلار دارد. این برنامه از iPhone ، iPad و iPod touch با iOS 12 یا بالاتر پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  چگونه وای فای را مخفی کنیم ؟

این برنامه به شما امکان می دهد کد QR رمزعبور Wi-Fi را در iCloud Drive ، Dropbox بارگذاری کنید ، در کلیپ بورد کپی کنید ، از طریق ایمیل ارسال کنید ، چاپ کنید و حتی در دوربین خود ذخیره کنید. ساده ترین روش این است که کد QR را در گالری خود ذخیره کرده و در iMessage یا هر برنامه پیام رسان دیگری مانند WhatsApp یا Telegram با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اگر دوستانی که برای یک مهمانی می آیند ، چاپ رمز کد Wi-Fi QR و چسباندن آن به میز یخچال یا میله گزینه بهتری است.

QR Code را اسکن کنید تا گذرواژه Wifi را از iOS به Android به اشتراک بگذارید

هنگامی که کد QR را با رفیق Android خود به اشتراک گذاشتید ، آنها می توانند آن را به راحتی اسکن کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که برنامه Camera را روی دستگاه Android خود راه اندازی کنند و سپس دوربین را به سمت کد QR بکشند. همچنین اگر به یک برنامه اختصاصی برای این منظور نیاز دارید ، می توانید برخی از بهترین برنامه های کد QR را در Android بررسی کنید. سپس شبکه Wi-Fi در دستگاه Android نشان داده می شود و با یک ضربه اتصال آنها به شبکه مشاهده می شود.

گذرواژه Wi-Fi خود را از iPhone به Android با Ease به اشتراک بگذارید

آنچه در آن وجود دارد همین است! اکنون که می دانید چگونه یک کد QR از رمز عبور Wi-Fi در iPhone خود ایجاد کنید ، می توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید در حالی که به دوستانتان اجازه می دهید به شبکه Wi-Fi شما دسترسی پیدا کنند. با استفاده از Qrafter و Visual Codes ، من به این برنامه ها توصیه می کنم که گذرواژه های Wi-Fi خود را به عنوان کد QR با دارندگان تلفن همراه Android به اشتراک بگذارید.

منبع

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه به اشتراک گذاشتن رمز عبور Wifi از آیفون به اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *