نحوه افزودن و مدیریت برنامه ها در تلویزیون هوشمند

تلویزیون های هوشمند دستگاه های متصل به اینترنت هستند که به شما امکان دسترسی ، پخش جریانی و مدیریت محتوای رسانه را بدون اتصال خارجی مانند دستگاه Roku می دهند. جهان تلویزیون هوشمند در اطراف برنامه هایی ساخته شده است که مانند کانال های اینترنتی هستند. تلویزیون های هوشمند با مجموعه ای متفاوت از برنامه ها از قبل بارگیری می شوند ، اما اغلب می توان برای سفارشی کردن تجربه مشاهده خود ، موارد دیگری را نیز اضافه کرد. در اینجا نگاهی داریم به نحوه افزودن برنامه ها به تلویزیون های هوشمند سامسونگ ، تلویزیون‌های هوشمند LG و موارد دیگر.

برنامه ها را به تلویزیون هوشمند سامسونگ اضافه کنید

اگر تلویزیون هوشمند سامسونگ دارید و برنامه ای می خواهید که در صفحه اصلی شما نباشد (به اسم Smart Hub نیز خوانده می شود) ، آن را از فروشگاه App Samsung بارگیری کنید. نحوه کار:

  • به صفحه اصلی خود بروید یا دکمه Smart Hub از راه دور خود را فشار دهید.
  • برنامه ها را از نوار منو انتخاب کنید.
  • شما اکنون در صفحه برنامه های من هستید ، جایی که برنامه های از قبل بارگیری شده و سایر دسته های برنامه مانند موارد جدید ، محبوب ترین ، ویدئو ، سبک زندگی و سرگرمی را مشاهده خواهید کرد.
  • برای یافتن برنامه ای که می خواهید نصب کنید ، مرور کنید و سپس نماد برنامه را انتخاب کنید. در این مثال ، ما در رده محبوب ترین ها و انتخاب Red Bull TV هستیم.
  • وقتی برنامه ای را انتخاب می کنید ، به صفحه نصب آن می روید. بسته به مدل تلویزیون خود ، نصب ، بارگیری یا افزودن به صفحه اصلی را انتخاب کنید.

برنامه ها را به تلویزیون هوشمند LG اضافه کنید

تلویزیون های هوشمند LG از پلتفرم webOS استفاده می کنند که شامل مدیریت برنامه است. مانند بسیاری دیگر از تلویزیون های هوشمند ، LG شامل بسته ای از برنامه های نصب شده از پیش نصب شده در صفحه اصلی است. در اینجا نحوه افزودن برنامه های بیشتر آمده است:

  • دکمه Home را روی کنترل از راه دور فشار دهید.
  • LG Content Store را از صفحه اصلی انتخاب کنید.
  • در LG Content Store ، به بخش برنامه ها دسترسی پیدا کنید و سپس دسته ای از برنامه ها را انتخاب کنید یا یک برنامه را جستجو کنید.
  • برنامه ای را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید تا به صفحه اختصاصی آن بروید.
  • نصب را انتخاب کنید. بارگیری برنامه شروع می شود.
  • پس از اتمام بارگیری برنامه ، برای راه اندازی سریع آن ، راه اندازی را انتخاب کنید یا بعداً از صفحه اصلی به آن دسترسی پیدا کنید.

برنامه ها را به تلویزیون هوشمند Vizio اضافه کنید

نحوه افزودن برنامه ها به تلویزیون هوشمند Vizio به این مسئله بستگی دارد که از سیستم SmartCast ، Vizio Internet Apps یا Vizio Internet Apps Plus استفاده کند. در اینجا نگاهی داریم به آنچه در این زمینه دخیل است.

SMARTCAST
در تلویزیون های Vizio SmartCast ، برنامه ها از قبل بارگیری می شوند ، اما نمی توانید برنامه های جدید نصب کنید. اگر می خواهید از برنامه ای استفاده کنید که از قبل بارگیری نشده است ، آن را دقیقاً مانند استفاده از دستگاه Chromecast از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی سازگار به تلویزیون بفرستید. نحوه کار آن در اینجا است:

با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود ، به فروشگاه Google Play یا Apple App Store بروید و سپس یک برنامه فعال شده با Chromecast را انتخاب و نصب کنید. پس از نصب ، برنامه بخشی از انتخاب بازیگران شما می شود.

برنامه را در دستگاه همراه خود باز کرده و نماد Cast را انتخاب کنید.

نماد Cast را فشار دهید و سپس تلویزیون هوشمند Vizio خود را انتخاب کنید. محتوای شما باید به طور خودکار شروع به پخش کند.

برنامه های اینترنت و برنامه های اینترنت به علاوه سیستم ها

اگر Vizio TV شما از سیستم Vizio Internet Apps (VIA) یا Vizio Internet Apps Plus (VIA +) سیستم استفاده می کند ، نصب برنامه ها از تلویزیون App Store به تلویزیون آسان است.

1-دکمه V موجود در کنترل از راه دور تلویزیون Vizio خود را انتخاب کنید تا منوی برنامه ها باز شود.

2-یکی از گزینه های فروشگاه App را در دسته هایی مانند ویژه ، جدیدترین ، همه برنامه ها یا دسته ها انتخاب کنید.

3-برنامه ای را که می خواهید به تلویزیون Vizio خود اضافه کنید برجسته کنید.

4-برای سیستم های VIA ، تأیید را فشار دهید و به نصب برنامه بروید. پس از نصب برنامه ، به انتخاب مشاهده شما اضافه می شود.

5-برای سیستم های VIA + ، تأیید را فشار دهید و نگه دارید تا زمانی که برنامه به لیست برنامه های من اضافه شود.

 

با Chromecast داخلی برنامه ها را به یک تلویزیون هوشمند اضافه کنید

اگرچه Vizio از Chromecast در بستر SmartCast خود استفاده می کند ، تلویزیون های دیگری نیز وجود دارند که از Chromecast به عنوان بستر اصلی برنامه های پخش جریانی استفاده می کنند. اینها شامل مدلهای منتخب از شارپ ، سونی ، توشیبا، فیلیپس ، پولاروید ، اسکایورث و سونیک است. مراحل استفاده از برنامه ای که از قبل در تلویزیون داخلی Chromecast بارگیری نشده است همان مواردی است که در بالا برای تلویزیون های Vizio SmartCast ذکر کردیم.

1-با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود ، به فروشگاه Google Play یا Apple App Store بروید و سپس یک برنامه فعال شده با Chromecast را انتخاب و نصب کنید. پس از نصب ، برنامه بخشی از انتخاب بازیگران شما می‌شود.

2-برنامه را باز کنید و روی دکمه Cast ضربه بزنید.

3-محتوای دستگاه همراه شما به تلویزیون ارسال می شود.

برنامه ها را به Android TV اضافه کنید

تلویزیون های منتخب از Element ، Hisense ، LeECO ، Sharp ، Sony ، Toshiba و Westinghouse دارای سیستم عامل Android TV هستند. در اینجا نحوه افزودن برنامه های بیشتر به سیستم عامل Android TV خود آورده شده است.

بیشتر بخوانید  تلویزیون های SUHD جدید سامسونگ کیفیتی متفاوت

1-از صفحه اصلی Android TV ، به بخش برنامه ها بروید.

2-فروشگاه Google Play را انتخاب کنید.

3-برای یافتن برنامه ای که می خواهید نصب کنید ، جستجو ، جستجو یا انتخاب برنامه های بیشتر را انتخاب کنید.

4-برنامه مورد نظر برای افزودن را انتخاب کنید.

5-نصب را برای هر برنامه یا بازی رایگان انتخاب کنید ، یا دستورالعمل های مربوط به پرداخت هزینه یک برنامه را دنبال کنید.

6-پس از نصب ، برنامه را مستقیماً راه اندازی کنید یا هر وقت خواستید از صفحه اصلی Android TV راه اندازی کنید.

برنامه ها را به تلویزیون های Roku اضافه کنید

یک Roku TV دارای سیستم عامل Roku است ، بنابراین برای دسترسی به برنامه های پخش جریانی مجبور نیستید یک استیک یا جعبه جریان خارجی Roku را متصل کنید. Roku به برنامه هایی گفته می شود که محتوای صوتی و تصویری را به عنوان کانال ارائه می دهند. از برنامه های کمکی ، مانند بهره وری یا ابزار عملکرد شبکه ، به عنوان برنامه یاد می شود.

مارک های تلویزیونی که سیستم Roku را در مدل های تلویزیونی منتخب ارائه می دهند شامل Element ، Hisense ، Hitachi ، Insignia ، Philips ، RCA ، Sharp و TCL هستند.

در اینجا نحوه افزودن کانال Roku با استفاده از راه دور تلویزیون آمده است:

  • دکمه Home را از راه دور تلویزیون Roku (مانند خانه به نظر می رسد) فشار دهید.
  • برای باز کردن فروشگاه کانال Roku ، پخش جریانی کانال را انتخاب کنید.
  • دسته کانال را انتخاب کنید.
  • کانالی را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.
  • برای شروع دانلود و نصب Add Channel را انتخاب کنید.
  • بعد از نصب کانال ، آن را باز کنید یا آن را در لیست مشاهده خود پیدا کنید.

 

برنامه ها را به تلویزیون های Fire Edition اضافه کنید

برخی از تلویزیون ها قابلیت Amazon Fire TV را دارند. در این دستگاه ها ، برنامه ها را به همان روشی که می خواهید از جعبه یا جعبه پلاگین Amazon Fire TV استفاده کنید ، مدیریت و اضافه کنید.

1-از راه دور تلویزیون ، به صفحه اصلی بروید و برنامه ها را انتخاب کنید.

2-یک دسته برنامه مانند فیلم و تلویزیون را انتخاب کنید.

3-برنامه ای را که می خواهید اضافه کنید انتخاب کنید.

4-اکنون بخرید ، اکنون دریافت کنید یا بارگیری کنید. پس از نصب برنامه ، آن را باز کنید یا هر وقت خواستید در صفحه اصلی خود به آن دسترسی پیدا کنید.

 

برنامه ها را به یک تلویزیون هوشمند شارپ اضافه کنید

اگر تلویزیون هوشمند شارپ و بدون قابلیت Roku دارید ، احتمالاً از سیستم AppsNOW یا VEWD که قبلاً با نام Opera TV شناخته می شد ، استفاده می کند. در اینجا نحوه افزودن برنامه ها در هر دو سیستم آورده شده است.

با استفاده از برنامه ، یک برنامه نصب کنید

  1. دکمه برنامه ها را از راه دور تلویزیون خود فشار دهید.
  2. AppsNOW را در صفحه اصلی خود انتخاب کرده و OK را از راه دور فشار دهید.
  3. برای مشاهده همه برنامه های موجود یا مشاهده لیست مرتب شده از برنامه های موجود در چندین دسته ، مانند ویژگی های برتر ، فیلم ها و تلویزیون ، موسیقی و نمایش ها ، اخبار و هوا ، سبک زندگی یا بازی ها را انتخاب کنید.
  4. برنامه ای را که می خواهید نصب کنید انتخاب کنید و سپس OK را از راه دور فشار دهید تا برنامه نصب شود.
  5. پس از نصب ، نماد آن برنامه در گوشه بالا سمت چپ علامت تأیید دارد.

با استفاده از سیستم برنامه های VEWD

برنامه های موجود در فروشگاه App VEWD مبتنی بر ابر هستند ، بنابراین مستقیماً روی تلویزیون نصب نمی شوند. در عوض ، آنها را برای مشاهده انتخاب و باز کنید. نحوه کار:

  1. دکمه برنامه ها را از راه دور تلویزیون خود فشار دهید.
  2. VEWD Apps Store را انتخاب کنید و OK را از راه دور تلویزیون خود فشار دهید.
  3. برای مشاهده همه برنامه های موجود یا مشاهده لیست مرتب شده از برنامه های موجود گروه بندی شده در دسته هایی مانند جدید ، محبوب ، فیلمها و سریال های تلویزیونی ، بازی ها ، تلویزیون اینترنتی ، موسیقی ، ورزش ، سبک زندگی ، فناوری ، کودکان ، طبیعت و سفر ، اخبار و آب و هوا را انتخاب کنید ، اجتماعی ، ابزارها ، یا پیش پرده ها.
  4. با انتخاب «جستجو» از گزینه های بالای صفحه ، برنامه ها را مرور کنید یا برنامه ای را با نام جستجو کنید. برای وارد کردن نام برنامه از صفحه کلید روی صفحه استفاده کنید.
  5. وقتی برنامه مورد نظر خود را پیدا کردید، OK را از راه دور فشار دهید تا برنامه باز شود. علامت گذاری یک برنامه را به عنوان مورد دلخواه انتخاب کنید تا در دفعه بعدی که فروشگاه App VEWD را باز می کنید ، به راحتی در دسترس باشد.

سایر مدل های تلویزیون هوشمند

برنامه ها از قبل در تلویزیون های Philips Net بارگیری می شوند ، اما مدل های معرفی شده در سال 2018 یا بعد از آن اجازه اضافه کردن برنامه ها را از فروشگاه App VEWD می دهند. تلویزیون های Philips Net همچنین از پخش برنامه های انتخابی از تلفن همراه پشتیبانی می کنند و برخی از مدل ها شامل Chromecast داخلی است. اسناد خود را برای جزئیات بررسی کنید.

تلویزیون های هوشمند Element بدون تلویزیون Fire یا Roku TV داخلی می توانند فقط به برنامه های از قبل بارگیری شده مانند Netflix ، YouTube و Pandora دسترسی داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر با اسناد خود مشورت کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه افزودن و مدیریت برنامه ها در تلویزیون هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *