چگونه برای اولین بار به ایرپاد اپل متصل شویم ؟

ایرپاد اپل

در صورتی که شما یک جفت Earbuds بی سیم خریداری نموده اید – هدفون هایی که بدون احتیاج به کابل به صورت اختصاصی تولید شده و به دستگاه های مختلف متصل می شوند و می توانید به صورت تکی نیز از هر کدام به صورت تکی استفاده نمایند – قطعا تجربه ی کاربری بهتری برای استفاده از هدفون های بی سیم اپل (ایرپاد اپل) را دارید. هیچکس از نوع طراحی و عملکرد ایرپاد اپل (Wireless-Airpods) آگاهی نداشت تا اینکه برای نخستین بار رونمایی شد. هم اکنون ایرپادهای اپل به عنوان یک محصول اساسی و پر فروش در این کمپانی محسوب می گردد. با تمامی این اوصاف، هدفون بی سیم Sennheiser Momentum True که در ماه های اخیر به بازار عرضه گردید سعی در رقابت با هدفون های مختلف دنیای دیجیتال دارد.

در صورتی که شما نیز یکی از ایرپادهای اپل را خریداری نموده اید، در این بخش چند روش ساده به منظور برقراری ارتباط میان این هدفون ها با گوشی تان را شرح داده ایم. در ابتدای کار باید به این نکته اشاره داشته باشیم که ایرپادهای اپل قابل استفاده با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می باشند. در صورتی که شما قصد دارید ایرپاد را به آیفون خود متصل نمایید، پیش از آنکه نماد آن بر روی صفحه نمایش آیفون شما نمایان گرد باید مراحل 1 و 2 را اجرا کنید.

1.شارژ ایرپادها

ایرپاد اپل

پیش از اینکه بخواهید آهنگی را گوش کنید حتما باید ایرپاد خود را به طور کامل شارژ نمایید. ایرپادها در داخل یک قاب پلاستیکی قرار می گیرند که در زیر این قابل درگاه ورودی کابل شارژ آن تعبیه شده است و همزمان ایرپاد و قاب پلاستیکی شارژر آن ها را شارژ می نماید. قاب پلاتیکی می تواند تا 8 ساعت مداوم شارژدهی کند و ایرپادهای اپل نیز با هر بار شارژ تا 4 ساعت پاسخگوی نیازهای شما می باشد (12 ساعت شارژدهی). چراغ ال ای دی موجود بر روی در صورتی که به رنگ سبز در بیاید نشان دهنده ی پر شدن شارژ دستگاه می باشد.

2.بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید

اکنون باید از روشن بودن بلوتوث دستگاهی که قصد دارید ایرپاد به آن متصل گردد، اطمینان حاصل نمایید زیرا تنها از این طریق است که می توانید به صورت بی سیم جابجایی صدا داشته باشید. اساسا یک میانبر بلوتوث در بالای گوشی و یا لپ تاپ شما قرار داده است که می توانید به راحتی با استفاده از آن میانبر بلوتوث خود را روشن کنید یا اینکه در نهایت به صورت دستی از طریق تنظیمات این کار را انجام بدهید.

بیشتر بخوانید  هندزفری بلوتوث LG Tone Ultra HBS-810 معرفی شد

3.فعال کردن ایرپادها برای همگام سازی

ایرپاد اپل

برای فعال سازی ایرپادهای خود باید آماده باشید: به منظور اتصال ایرپادها با لپ تاپ و یا گوشی هوشمند در ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که هر دو earbuds در داخل قابل سفید پلاستیکی خود قرار دارند. سپسپ شارژر ایرپادها را خاموش کنید، آیا اکنون یک دایره ی سفید رنگ کوچک مشاهده می کنید؟ این دایره ی سفید رنگ دکمه ی همگام سازی ایرپادها می باشد. این دکمه را فشار دهید تا زمانی که رنگ سفید آن به رنگ زرد تبدیل گردد.

4.پایان همگام سازی

بر روی گوشی هوشمند و یا لپ تاپ خود گزینه ی “Pair new device” را انتخاب نمایید – هرچند ممکن است در دستگاه های مختلف این نام تفاوت داشته باشد و بستگی به سیستم عامل دارد- سپس AirPods را انتخاب کنید.

ایرپاد اپل

هم اکنون شما به ایرپادها متصل شده اید! اکنون تنها کاری که باید انجام بدهید این است که یک فایل صوتی و یا موسیقی موردعلاقه تان را در گوشی هوشمند و یا لپ تاپ اجرا کنید یا اینکه یک تماس صوتی یا تصویری برقرار نمایید. اکنون دنیا در دست شماست.

 

بیشتر بخوانید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: techradar

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه برای اولین بار به ایرپاد اپل متصل شویم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *