نحوه اتصال آیفون یا آیپد به تلویزیون

قطعا گاهی اوقات پیش می آید که قصد دارید آیفون یا آیپد خود را به تلویزیون متصل کنید. موضوعی که برای بسیاری اهمیت داشته و به دنبال آن هستند اما حقیقت نمی دانند چگونه می‌توان آن را انجام داد.

صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه بزرگتر از هر زمان دیگری است ، اما گاهی اوقات نمایشگر آیفون یا آیپد شما برای پخش ویدئو یا تماشای بازی بسیار کوچک است. خوشبختانه ، برای تجربه واقعی نمایشگر بزرگ ، اتصال اپل خود به هر تلویزیون مدرن به اندازه کافی آسان است.

اتصال با ایرپلی اپل

نحوه اتصال آیفون یا آیپد به تلویزیون

ساده ترین راه برای اتصال بی سیم با ویژگی AirPlay اپل است که در سیستم عامل دستگاه تلفن همراه شما تعبیه شده است. این امکان را به شما می دهد تا محتوا را از iPhone یا iPad خود به تلویزیون هوشمند سازگار با AirPlay 2 ، Apple TV یا برخی از دستگاه های Roku آینه یا بازیابی کنید.

برای استفاده از AirPlay ، مطمئن شوید که دستگاه پخش جریانی یا تلویزیون هوشمند شما به همان شبکه Wi-Fi خانگی iPhone یا iPad شما متصل باشد. با کشیدن انگشت به پایین از بالا سمت راست صفحه ، مرکز کنترل را در دستگاه خود باز کنید. روی AirPlay Mirroring ضربه بزنید و مقصد مناسب را انتخاب کنید. هر چه بر روی صفحه نمایش دستگاه تلفن همراه شما باشد روی صفحه تلویزیون شما منعکس می شود.

همچنین می توانید با انتخاب نماد اشتراک گذاری در داخل برنامه Photos ، تصاویر و فیلم های منفرد را به تلویزیون بفرستید. از فهرست بازشو روی AirPlay ضربه بزنید و مقصدی را انتخاب کنید. و AirPlay با برنامه های شخص ثالث برای پخش جریانی رسانه – از جمله موسیقی ، پادکست ، فیلم ، نمایش تلویزیونی و موارد دیگر – از خدمات پخش جریانی مورد علاقه شما به تلویزیون کار می کند.

Chromecast از لحاظ استفاده از پروتکل Cast Google روی AirPlay با سایر دستگاه های پخش رسانه متفاوت است. در حالی که آیفون یا آیپد شما با Chromecast مانند تلویزیون اپل در صفحه تلویزیون قابل نمایش نیست ، می توان رسانه پخش جریانی را مستقیماً از یک برنامه از دستگاه شما به تلویزیون منتقل کرد.

اگر مرتباً از تلفن خود به تلویزیون رسانه می فرستید ، با رفتن به تنظیمات> عمومی> پخش و دستی در دستگاه تلفن همراه ، مراحل کار را ساده کنید. روی پخش خودکار روی تلویزیونها ضربه بزنید و بر روی خودکار تنظیم کنید. اگر Ask را انتخاب کنید ، قبل از ارسال رسانه به تلویزیون ، یک اعلان مشاهده خواهید کرد. اگر بیشتر به امنیت اهمیت می دهید ، می توانید قبل از اتصال دستگاه با Apple TV ، به یک کد AirPlay نیاز داشته باشید.

هر چند یک هشدار در مورد این روش: در محیط های شلوغ Wi-Fi ، فیلم AirPlay ممکن است از بین برود یا لکنت زبان داشته باشد. در اکثر خانه ها باید خوب کار کند ، اما اگر مشکلی دارید ، بهترین انتخاب شما کابل است.

نحوه اتصال آیفون یا آیپد به تلویزیون

اتصال با کابل

اگر آداپتور مناسب داشته باشید می توانید آیفون یا آیپد خود را با کابل به تلویزیون وصل کنید. شما به یک کابل HDMI یا VGA نیاز دارید که می تواند از آداپتور به پلاگین سازگار در پشت تلویزیون متصل شود. هرکسی این کار را می کند ، بنابراین کمترین گرانترین آن را بخرید. اگر نمی دانید کدام کابل برای تلویزیون شما مناسب است ، راهنمای ما باید بتواند به شما کمک کند.

پس از تصمیم گیری در مورد کابل ، نوع مناسب آداپتور را برای دستگاه تلفن همراه خود انتخاب کنید. اپل یک آداپتور Lightning Digital AV برای اتصال به پورت HDMI تلویزیون شما و یک آداپتور Lightning to VGA برای اتصال به وسایل جانبی سازگار با VGA می سازد.

آمازون همچنین بسیاری از کابل های شخص ثالث Lightning-to-HDMI را به فروش می رساند که ارزان تر از گزینه های اپل است ، اما هشدار داده می شود: اگر فاقد حفاظت محتوای دیجیتال با پهنای باند (HDCP) باشند ، کار نمی کند ، که مانع از گرفتن زیاد دزدان دریایی می شود – محتوای دیجیتال دف

بیشتر بخوانید  نحوه حذف کردن مخاطبین در آیفون

iPhone یا iPad خود را از طریق پورت Lightning به آداپتور وصل کنید ، سپس آداپتور را به کابل وصل کنید. کابل را به پشت تلویزیون قلاب کنید. سپس باید بتوانید ورودی تلویزیون را با کابل به درگاه مربوطه تغییر دهید تا صفحه دستگاه شما مشاهده شود.

هنگام پخش تلویزیون یا فیلم از iTunes یا سرویس جریانی مانند Netflix ، آداپتور حداکثر 1080p خواهد بود ، حتی اگر می خواهید چیزی با کیفیت 4K یا بالاتر تماشا کنید. همچنین توجه داشته باشید که برخی از بازی ها و سرویس ها با دانگل کار نمی کنند و هر چیزی که از دستگاه شما به تلویزیون ارسال می شود با چند ثانیه تأخیر انجام می شود و از این رو برای بازی ایده آل نیست.

آداپتور برای کار به برق نیازی ندارد ، اما اگر بخواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید ممکن است بخواهید دستگاه خود را شارژ نگه دارید. این آداپتور دارای یک درگاه لایتنینگ است که می تواند هنگام اتصال رسانه ، آیفون یا آیپد شما را به کابل شارژ متصل کند.

با یک برنامه DLNA ارتباط برقرار کنید

نحوه اتصال آیفون یا آیپد به تلویزیون

اگر تلویزیون مجهز به اینترنت دارید ، احتمالاً از DLNA ، یک شکل عمومی جریان رسانه ای که در بسیاری از محصولات سازندگان مختلف موجود است ، پشتیبانی می کند. با استفاده از یک برنامه مناسب ، می توانید از موسیقی و پرونده های ویدیویی محافظت نشده – به عبارت دیگر ، فیلم های خانگی ، ضبط های شخصی و هر چیزی که توسط مدیریت حقوق دیجیتال (DRM) محافظت نمی شود ، در iPhone یا iPad خود پخش جریانی کنید. رسانه خریداری شده از طریق فروشگاه iTunes با این برنامه ها کار نمی کند.

با این حال ، وقتی صحبت از DLNA می شود ، محدود به دستگاه iOS خود نیستید. بعضی از برنامه ها به رسانه های ذخیره شده در دستگاه های دیگر مانند رایانه شخصی شما نگاه می کنند و به عنوان مثال برای تنظیم جریان از رایانه به تلویزیون کار می کنند. دستگاه هایی که می توانید برای پخش مستقیم تلویزیون ، کنسول های بازی و رایانه ها پخش جریانی کنید. برای عملکرد آن نیازی به تبدیل هیچ ویدئویی یا نصب رمزگذار ویژه نیست.

اگر تلویزیون شما هنگام تلاش برای استفاده از برنامه نمایش داده نمی شود ، ممکن است لازم باشد عملکرد DLNA آن را فعال کنید. به منوی اتصال اینترنت تلویزیون بروید و به دنبال گزینه ای برای پخش مستقیم از رایانه شخصی یا سرور خانگی بگردید. که DLNA است.

MCPlayer HD از Arkuda Digital با قیمت 4.99 دلار در دسترس است. نسخه رایگان مطلب شما را به پخش پنج فیلم در هر پوشه محدود می کند. پخش کننده رایگان UPNP / DLNA برای تلویزیون از iStreamer به شما امکان می دهد فایل های رسانه ای را به اشتراک بگذارید و در یک تلویزیون هوشمند پخش جریانی کنید.

استریم رسانه DIY

روش های DIY بیشتری برای اتصال iPhone یا iPad به تلویزیون وجود دارد. به عنوان مثال ، می توانید یک تلویزیون تلویزیونی مجهز به Android دریافت کنید ، آن را به پشت تلویزیون خود متصل کرده و برنامه سرور رسانه Kodi را نصب کنید. این استیک با استفاده از دکمه AirPlay موسیقی و فیلم محافظت نشده از برنامه های داخلی دستگاه شما را پخش می کند ، اما از بازتاب صفحه یا جریان محافظت شده ویدیو پشتیبانی نمی کند.

با این حال ، اگر با Kodi آشنا نیستید و علاقه ای به یادگیری نحوه استفاده صحیح از آن ندارید ، این روش می تواند مشکلاتی بیش از ارزش آن باشد. میله ها آهسته ، باگی و غیر قابل اعتماد هستند و پشتیبانی Kodi تمایل به شکستن دارد. در حالی که این قطعاً راهی برای صرفه جویی در هزینه از طریق Apple TV است (و این برنامه می تواند هر برنامه اندرویدی را در تلویزیون شما اجرا کند ، که جالب است) ، ارزش وقت شما چیست؟ احتمالاً بیش از اختلاف 50 دلار.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه اتصال آیفون یا آیپد به تلویزیون

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *