نتایج تست ضربه گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا منتشر شد

گلکسی اس 20

گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ با یک صفحه‌نمایش 6.9 اینچی یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین پرچمداران شرکت سامسونگ تا به امروز محسوب می‌گردد. با بهره‌مندی از یک ماژول دوربین اصلی غول پیکر بر روی پنل پشتی که مکانیسم بزرگنمایی پریسکوپی را در بالای تمامی ویژگی‌های خود فراهم می‌کند، بسیار مطلوب و کاربر پسند محسوب می‌گردد.

نتایج تست ضربه گلکسی اس 20 اولترا سامسونگ

در اولین تست برخورد بر زمین از روی پنل جلویی تمامی بخش‌های صفحه‌نمایش اس 20 اولترا به صورت بلوری شکل در آمدند. این تست تنها از طریق بخش پنل جلویی انجام نمی‌شود بلکه شش مرحله برای بررسی یک دستگاه در این بخش وجود دارد. بنابراین اس 20 اولترا سامسونگ به شدت تحت فشار قرار می‌گیرد. این دستگاه توانسته است تا در این آزمون امتیاز 70 را کسب نماید که یک امتیاز کاملا مناسب برای یک گوشی هوشمند محسوب می‌گردد و چنین ابعاد در یک دستگاه می‌تواند بسیار تحت آسیب‌های خارجی قرار بگیرد.

گلکسی اس 20

نتایج تست ضربه گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس

برادران کوچکتر سری گلکسی اس 20 سامسونگ شامل گلکسی اس 20 با 6.2 اینچ نمایشگر و اس 20 پلاس با یک نمایشگر 6.7 اینچی دو مدل دیگر از این سری‌های سامسونگ می‌باشند. گلکسی اس 20 سامسونگ به طور خاص پس از قرار گرفتن تحت تنش‌های این تست درگیر ترک‌ها بسیار شدید شد و به طور کامل خرد شد، مخصوصا بخش ماژول دوربین اصلی این دستگاه در اثر ضربه به طور کامل غیر قابل استفاده گردید.

 

گلکسی اس 20 سامسونگ در این تست‌ها رتبه‌ی پایینی را کسب کرد و این موضوع یعنی اگر یکی از کاربران این گوشی هوشمند هستید، حتما برای دستگاه خود یک محافظ قوی و عالی خریداری نمایید و سریعا پس از خارج کردن این دستگاه از داخل جعبه از کاور محافظ استفاده نمایید.

گلکسی اس 20

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نتایج تست ضربه گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *