نام آیفون بعدی اپل، آیفون SE 2 خواهد بود یا آیفون 9 ؟

نام آیفون بعدی اپل، آیفون SE 2 خواهد بود یا آیفون 9 ؟

اکنون انتظار می‌رود که آیفون 9 (در حال حاضر با نام آیفون SE 2 می‌شناسیم) ماه آینده معرفی گردد. اما اعتقاد بر این است که بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده از سوی اپل معرفی رسمی این گوشی هوشمند به تاخیر خواهد افتاد و حتی ممکن است نام آن نیز تغییر نموده و با نامی دیگر وارد بازار شود.

نه آیفون 9 و نه آیفون SE 2!

جان پروسر، رهبر بخش طراحی و دیزاین، در آخرین بخش از صفحه‌ی اصلی روزنامه‌ی تکنولوژی گفت اطلاعات جدیدی در خصوص آیفون 9 دریافت نموده است که نمی‌دانید این اطلاعات تا چه حد صحیح هستند، زیرا قادر به اثبات میزان اطمینان آن‌ها نبود.

منبع موردنظر که ظاهرا یکی از کارمندان اپل بوده است، ادعا کرده که در گزارش‌های اخیر مربوط به آیفون 9، یک سری اطلاعات نادرست وجود دارد. این اطلاعات نادرست از اینجا سرچشمه می‌گیرد که اصلا گوشی بعدی آیفون با نام‎های آیفون 9 و یا آیفون SE 2 عرضه نخواهد شد!

گویا اپل تصمیم دارد تا گوشی هوشمند بعدی خود را با نام “iPhone” به بازار عرضه نماید؛ بله بدون هیچ شماره‌ و یا هیچ چیز دیگر!. گویا مجدد تصمیم دارد تا تاریخ را تکرار نماید، همانطور که در زمان عرضه‌ی اولین آیپد خود همین کار را انجام داده بود.

نام آیفون بعدی اپل، آیفون SE 2 خواهد بود یا آیفون 9 ؟

این استراتژی باعث می‌گردد که کاربران به هنگام خرید این گوشی هوشمند تصور نکنند که دستگاه آن‌ها نسبت به آیفون XR یا آیفون 11 قدیمی‌تر بوده و ارزش خرید ندارد و همچنین راه برای ادامه‌ی این مسیر، یعنی عرضه‌ی آیفون‌های بدون شماره، باز می‌شود. احتمال دارد که نام آیفون 12 به آیفون ایر و نام آیفون 12 پرو نیز به آیفون پرو تغییر یابد.

در خصوص برچسب قیمت این مدل از آیفون گزارش‌ها و شایعات بسیاری منتشر شده است که به قیمت پایین‌تر از 399 دلار اشاره دارند. منبع مذکور نیز این موضوع را تایید کرده و گفته است که نسخه‌ی 64 گیگابایتی این دستگاه قیمتی برابر با 399 دلار خواهد داشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این مدل دارای یک نسخه‌ی 128 گیگابایتی خواهد بود که با قیمتی برابر با 499 دلار به بازار عرضه خواهد شد (البته در ایالات متحده).

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نام آیفون بعدی اپل، آیفون SE 2 خواهد بود یا آیفون 9 ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *