نازک ترین و سبک ترین تبلت های کوچک

تبلت ها از زمانی که اختراع و توزیع شدند نازک و نازک تر شدند تا اینکه دوره تبلت های فوق نازک را پدید آوردند. اما تولید کنندگان ، سرعت تولید و توزیع تبلت هایی که نازک تر از 9 اینچ بودند را کاهش دادند بنابراین برای افرادی که علاقه مند به مدل های نازک و کوچک هستند انتخاب هایی وجود دارد.

ما تبلت های نازک تر از 8.9 اینچ را چنان زیبا جمع آوری کرده ایم که تولیدکنندگان آن ها هم اگر این مدل ها در مقابلشان بود این چنین سازماندهی نمی کردند.

1.سامسونگ گلکسی تب آ 8

تبلت های با قیمت مناسب به دلیل ارزان قیمت بودنشان مورد توجه هستند نه به خاطر طراحیشان.تبلت گلکسی آ.8 سامسونگ از پلاستیکی ساخته شده که سنگین به نظر نمی رسد.هنوز هم یکی از نازک ترین و سبک ترین تبلت ها در این محدوده قیمت است.

Samsung Galaxy Tab A 8.0
Samsung Galaxy Tab A 8.0

2.اپل آی پد مینی 4

آیا مدل های آی پد پرو چنان شما را شیفته کرده که مدل های مینی را فراموش کرده اید؟

آی پد مینی 4 هنوز هم زیباترین طراحی را در بین تبلت های مینی دارد.اگر شما یک تبلت مینی نمی خواهید ، آی پد ایر 2 با همان قیمت مشابه انتخاب سریع تر و بهتری است .

Apple iPad Mini 4
Apple iPad Mini 4

3.سامسونگ گلکسی تب اس 2

در عین حال که سامسونگ گلکسی تب اس 3 مدل جدیدتری است ، گلکسی تب اس 2 سبک تر و کوچک تر است.بخشی از آن به این علت که گلکسی تب اس 2، 8 اینچی همانند مدل 9.7 اینچی در دسترس است. متاسفانه برای طرفداران مدل کوچک تر، گلکسی تب اس 3 مدل جدید فقط در اندازه 9.7 اینچی در دسترس است.اما خبر خوب اینکه گلکسی تب اس 2(در هر دو اندازه) هنوز هم به آسانی به صورت آنلاین یافت می شود.

Samsung Galaxy Tab S2
Samsung Galaxy Tab S2

4.لنوو یوگا تب 3

از لحاظ فنی ، لنوو یوگا تب 3ضخامتش در همه جای تبلت 0.13 اینچ نیست. سطح انتهایی آن که باتری تبلت در آن جای دارد به سمت یک لبه گرد و نازک حرکت می کند و این به سایر قسمت های تبلت اجازه می دهد که نازک و زیبا باشند. این یک طراحی منحصر به فرد است. این تبلت یک باتری بزرگ دارد  که دوام طولانی مدت دارد، به همین علت است که از بقیه تبلت های موجود در این لیست سنگین تر است.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات جدید از سری گلکسی اس 24
Lenovo Yoga Tab 3
Lenovo Yoga Tab 3
به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نازک ترین و سبک ترین تبلت های کوچک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *