مینی کامپیوتر جدید Brix گیگابایت معرفی شد

مینی کامپیوتر جدید Brix گیگابایت معرفی شد

در ماه فوریه ، گیگابایت نسخه های جدید Core i3 ، i5 و i7 از رایانه شخصی فوق العاده جمع و جور Brix PC خود را راه اندازی کرد که همگی از پردازنده های نسل دهم اینتل بهره بردند. اکنون سه رایانه شخصی دیگر Brix به لیست اضافه می شوند ، فقط این بار از تراشه های 10 نانومتری پنتیوم و سلرون استفاده می کنند.

گیگابایت تصمیم گرفت از دو تراشه سلرون و یک پنتیوم سیلور برای این مینی کامپیوترهای کم مصرف استفاده کند. اندازه آنها فقط 46.8 در 112.6 در 119.4 میلی متر است که باعث می شود کمی کوچکتر از مدل های Core معرفی شوند. حتی در این صورت ، شما از حداکثر 16 گیگابایت حافظه 2933 مگاهرتزی و گزینه های ذخیره سازی SATA M.2 و 2.5 اینچ پشتیبانی می کنید.

بالاترین عملکرد از بین این سه مدل GB-BMPD-6005 است که از تراشه 10W Pentium N6005 با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده می کند. در عوض ، GB-BMCE-5105 از تراشه 10W Celeron N5105 و 2 گیگاهرتز نیز بهره می برد و GB-BMCE-4500C از 6W Celeron N4500 با سرعت 1.1 گیگاهرتز کار می کند. س obviousال واضح این است که چرا کسی 4500C را به جای دو مدل دیگر انتخاب می کند؟ زیرا از این سه مورد ، تنها موردی است که از طراحی بدون فن استفاده می کند و بنابراین باید کاملاً بی صدا کار کند.

مینی کامپیوتر جدید Brix گیگابایت معرفی شد

گیگابایت این مدل های جدید را در طیف وسیعی از کاربران از جمله برای خانه ، مدرسه و اداره ، بلکه همچنین برای علامت گذاری دیجیتال ، کیوسک ها و اهداف پزشکی قرار داده است. در مورد عملکرد ، گیگابایت با 38-60 درصد افزایش نسبت به پردازنده های قبلی Pentium Silver و Celeron افتخار می کند ، گرافیک نیز به لطف به روز شده Intel UHD Graphics 605 افزایش یافته است.

در قسمت جلوی این کیس دو پورت USB 3.1 پیدا خواهید کرد که یکی از آنها نوع C است و همچنین جک هدفون و میکروفون. در پشت دو پورت USB 3.1 دیگر ، یک پورت اترنت گیگابیتی ، Mini DisplayPort 2a و یک پورت HDMI 2.0a قرار دارد. اتصال بی سیم به صورت 802.11ac و بلوتوث 4.2 ارائه می شود. همانطور که در رایانه های شخصی بریکس معمول است ، گیگابایت دارای یک براکت VESA برای نصب آنها در پشت مانیتور است. در حقیقت ، به نظر می رسد که خنک کننده هنگام نصب به صورت عمودی بهترین عملکرد را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  سری نوا 10 هوآوی با چیپ Snapdragon 7 Gen 1 همراهند

قیمت گذاری و در دسترس بودن هنوز تأیید نشده است ، اما اینها گزینه های بودجه Brix هستند و بنابراین باید مقرون به صرفه باشند ، خصوصاً با توجه به اینکه باید حافظه و حافظه خود را اضافه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مینی کامپیوتر جدید Brix گیگابایت معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *