مینی پلیر یوتیوب معرفی شد

مینی پلیر یوتیوب

مینی پلیر یوتیوب | از بهترین و محبوب ترین پلتفرم های ویدئویی در دنیا برای کاربران، پلتفرم ویدئویی یوتیوب می باشد که افراد بسیاری در جهان از این پلتفرم استفاده می نمایند. همانطور که می دانید این پلتفرم دارای اپلیکیشن های نسخه ی iOS و اندروید نیز می باشد که کاربران زیادی از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند.

مینی پلیر یوتیوب

در نهایت کمپانی یوتیوب، مینی پلیر خود را برای مرورگر‌ های PC معرفی نمود. اکنون کاربران همه ی دستگاه های هوشمند می توانند از قابلیت جدید یوتیوب استفاده نموده و آسانتر از گذشته به مشاهده‌ ی محتویات دلخواهشان بپردازند. البته قبلا کاربران می‌ توانستند ویدیو‌های یوتیوب را در اپلیکیشن‌ موبایلی این پلتفرم مشاهده نموده و از ویژگی های مینی پلیر لذت ببرند. بر اساس این قابلیت، کاربر می‌ تواند به مشاهده ی ویدیو پرداخته و در همین شرایط محتوای دیگری را در صفحه‌ ی اصلی سایت، جستجو کند.

به این ترتیب ویدیوی در حال پخش به شکل کوچک با مینی پلیر این پلتفرم، پایین صفحه نمایش داده می شود و کاربران می توانند از الباقی صفحه برای جستجو در یوتیوب استفاده کنند. این ویژگی به پلیر ویدیو‌های شبکه اجتماعی فیسبوک شباهت بسیار زیادی دارد زیرا کاربر در این شبکه اجتماعی به صورت مشابهی می‌ تواند در زمان مشاهده‌ ی ویدیو با اسکرول نمودن به بررسی فید خبری خود بپردازد.

مینی پلیر یوتیوب

مخاطبان می‌توانند لیست پخش، صف پخش و ویدیو‌های بعدی خود را در همین مینی پلیر انتخاب کنند و در صورت لازم با فشار دادن کلید X یا اسکیپ بر روی کیبورد‌ کامپیوترشان، از مینی پلیر مرورگر خود خارج گردند. این به این معنی است که اگر کاربری قصد داشته باشد ویدیو‌ی خاصی را در این پلتفرم جستجو کند، احتیاجی نیست پخش محتوای ویدیوی را متوقف کند و لیست یا صف پخش خود را تغییر دهد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  حذف سابقه یوتیوب به طور خودکار

نظرات در مورد : مینی پلیر یوتیوب معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *