میانبرهای iOS 12 : میانبرهای ضروری که باید داشته باشید

میانبرهای iOS 12

شاید سنیدن نام میانبرها و یا Shortcuts شما را به سوی راه های تقلب راهنمایی کند !، در این میان باید بگوییم که واژه ی میانبر اساسا یک روشی ساده برای دسترسی به یک سری امکانات و محل های ضروری می باشد که بدون استفاده از آن ها باید چندین مسیر طولانی را طی کنیم تا به اهداف خود برسیم. این روزها با پیشرفته تر شدن گوشی های هوشمند و دستگاه های دیجیتالی احتیاج مبرمی به استفاده از میانبرها حس می شود.

میانبرهای آیفون

با انتشار سیستم عامل iOS 12 کمپانی اپل، یک اپلیکیشن جدید نیز به این سیستم عامل قدرتمند افزوده شد که با نام Shortcuts در میان اپلیکیشن ها می توانید مشاهده کنید. البته این اپلیکیشن از نظر قابلیت های فنی تازگی ندارد بلکه یک برند جدید و نسخه‌ ای کامل تر از Workflow به شمار می رود. به این منظور که بتوانید هر یک از میانبر‌هایی که در ادامه ی مقاله به آن‌ ها اشاره می نماییم را به دستگاه خود اضافه کنیم، لازم است بر روی لینک عنوان هر یک از آن ها کلیک کنید تا بتوانید در آیفون خود به آن ها دسترسی پیدا کنید.

میانبرهای iOS 12

میانبر Check Spelling

اصلاح اتوماتیک غلط‌ های املایی در کیبورد دستگاه های هوشمند همیشه می تواند شما را سریع تر به اهدافتان برساند ولی همیشه بهترین عملکرد را در برابر اشتباه‌ های تایپی کاربران ارائه نمی دهد. برای انجام این فرآیند تنها لازم است که شما قسمتی از متن خود را از داخل یک اپلیکیشن دیگر کپی کرده و در داخل این میانبر وارد نمایید. در این حالت می توانید به راحتی ببینید که از نظر املایی متن شما اصلاح گشته است.

میانبر Do Not Disturb Timer

قابلیت Do Not Disturb اخیرا به سیستم عامل جدید iOS آمده است و یک گزینه‌ی جدید به نام زمان‌ های DND در آیفون خود می توانید مشاهده کنید. زمانی که این میانبر را اجرا می‌ کنید از شما درخواست می گردد که دقیقه و یا ساعت‌ های مورد نظرتان را وارد نموده و سپس زمانی را که قصد دارید این گزینه برایتان فعال باشد را هم مشخص نمایید.

میانبر Intelligent Power

در صورتی که همیشه نگران شارژ گوشی خود هستید، می‌ توانید از این میانبر استفاده نمایید. میانبر Intelligent Power درصد فعلی باطری تان را با تنظیمات اعمال شده سنجیده و تشخیص می‌دهد که به چه میزان از باتری احتیاج دارید و باید از آن استفاده کنید.

میانبرهای iOS 12

میانبر Install Main Apps

کاربران تمامی دستگاه های آیفون باید این میانبر را داشته باشند زیرا کاربران با استفاده از این میانبر، فقط نام اپلیکیشن‌ های مورد نظرشان را در آن وارد می نمایند، سپس تمامی اپلیکیشن‌ های موجود در اپ استور برایشان لیست می‌ شوند و به آسانی قابل دانلود می باشند.

میانبر Convert Video to GIF

کاربران دستگاه های آیفون با استفاده از این میانبر می‌ توانند به آسانی ویدیو‌هایی که در آلبوم خود دارند را تبدیل به GIF نمایید. این فرآیند به سادگی انجام می گیرد و به شما قابلیت ویرایش ویدیوها پیش از تبدیل به گیف را نیز خواهد داد.

میانبر Shoot a GIF

شما با استفاده از این میانبر می توانید اپلیکیشن دوربین خود را اجرا کرده و به شما این امکان را می‌ دهد تا چند عکس از سوژه ی موردنظر خود گرفته و بعد از آنکه آخرین عکس را شات کردید، تمامی تصاویر با یکدیگر ادغام می گردند تا یک تصویر متحرک یا GIF را ایجاد نمایند.

میانبر Download File

اساسا دانلود فایل‌ در سیستم عامل iOS فرآیندی ساده به حساب نمی آید. با استفاده از این میانبر، تنها لازم است لینک فایل خود را در آن کپی نموده تا به صورت اتوماتیک اپلیکیشن Shortcut فایلتان را دانلود نماید. همچنین از شما درخواست می گردد که می‌ خواهید اپلیکیشن را در کدام قسمت از حافظه‌ ی دستگاهتان ذخیره سازی کنید.

میانبرهای iOS 12

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: cnet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میانبرهای iOS 12 : میانبرهای ضروری که باید داشته باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *