مک بوک پرو جدید به نمایشگر mini-LED مجهز است

مک بوک پرو جدید به نمایشگر mini-LED مجهز است

مک بوک پرو در نظر دارد بزودی با مشخصات بزرگی نظیر پردازنده M1X اپل معرفی شد. به تازگی جزئیات تازه از این لپ تاپ فاش شده که نشان می دهد کوپرتینویی ها می خواهند مشخصات قابلی را به کار گیرند.

امروز ، اپل شایسته اعلام کرد که روز دوشنبه 18 اکتبر میزبان رویدادی “Unleashed” خواهد بود. این رویداد بر مدلهای بازطراحی شده MacBook Pro این شرکت که بسیار شایعه شده است متمرکز می شود. مدلهای جدید مک بوک پرو برای مدت طولانی به روز شده است و ما بالاخره یک تاریخ در دست داریم. اکنون گزارش شده است که مدلهای بعدی M1X MacBook Pro اپل دارای صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهند بود. برای خواندن جزئیات بیشتر در مورد موضوع ، به پایین بروید.

اپل ماه گذشته سری آیفون 13 را عرضه کرد و مدل های “Pro” با صفحه نمایش جدید 120Hz ProMotion عرضه می شوند. اکنون. به گفته تحلیلگر راس یانگ ، مدلهای بعدی M1X مک بوک پرو با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شوند. راس یانگ همچنین در گفتگوی توئیتری پیشنهاد کرد که مدلهای 14 و 16 اینچی مک بوک پرو M1X دارای صفحه نمایش مینی LED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهند بود.

این اولین بار نیست که ما جزئیات مربوط به صفحه نمایش مینی LED را می شنویم ، اما شایعات مربوط به نرخ تازه سازی 120 هرتز بسیار کمیاب است. با این وجود ، یانگ می گوید که “100 تأیید شده است”. یانگ همچنین اظهار داشت که اپل از همان تأمین کننده ای استفاده می کند که برای iPad Pro استفاده کرده بود. به گفته یانگ ، در حالی که صفحه نمایش مینی LED ضروری است ، گنجاندن نرخ تازه سازی 120 هرتز بالاتر در مدلهای بعدی M1X مک بوک پرو قطعی نیست. با این حال ، به نظر می رسد یک احتمال وجود دارد.

اپل برای مدت طولانی از صفحه نمایش ProMotion در سری iPad Pro استفاده کرد و اکنون این شرکت این فناوری را به مدل های iPhone 13 Pro خود آورده است. از این پس ، تعجب آور نخواهد بود اگر اپل آن را به مدلهای بعدی M1X MacBook Pro اضافه کند. با این حال ، کلمه نهایی بر عهده اپل است و ما به طور حتم می دانیم که اپل آن را در 18 اکتبر اعلام خواهد کرد. صفحه نمایش ProMotion در مدل های iPhone 13 Pro دارای نرخ تازه سازی متغیر است که می تواند تا 10 هرتز نیز پایین بیاید. این امر باعث افزایش عمر باتری در مدل های “Pro” در مقایسه با آیفون 13 استاندارد می شود. اگر اپل آن را پیاده سازی کند می تواند یک مشکل بزرگ باشد زیرا باعث افزایش عمر باتری در مدلهای MacBook Pro نیز می شود.

بیشتر بخوانید  مک بوک پرو جدید دارای 32 گیگابایت رم است

مینگ چی کو و مارک گورمن ، تحلیلگران اپل نیز مدعی شده اند که مک بوک پرو M1X مجهز به یک صفحه نمایش مینی LED است ، اما صفحه نمایش 120 هرتزی مطمئن نیست. Gurman همچنین اظهار می کند که امسال ارتقاء MacBook با بزرگترین تغییر از سال 2016 انجام می شود. دو گزینه اندازه در دسترس وجود دارد-14 اینچ و 16 اینچ. علاوه بر این ، MagSafe همچنین به مدلهای MacBook Pro بدون نوار لمسی باز خواهد گشت زیرا اپل از کلیدهای عملکردی استفاده می کند.

همچنین انتظار می رود که اپل دستگاه خود را با تراشه M1X که دارای 10 هسته است تغذیه کند. هشت هسته از ده هسته ، هسته های با کارایی بالا برای وظایف سیستم و دو هسته کارآیی برای کارهای اساسی خواهند بود. از نظر گرافیکی ، مدلهای M1X MacBook Pro دارای گزینه های گرافیکی 16 یا 32 هسته ای با حداکثر 64 گیگابایت رم خواهند بود. قدرت جدید عملکرد بهتری را ارائه می دهد و به سمت کاربران “Pro” متمرکز می شود. به محض داشتن اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها ، جزئیات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مک بوک پرو جدید به نمایشگر mini-LED مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *