مکالمه تصویری 4 نفره در اینستاگرام

مکالمه تصویری

مکالمه تصویری | اخیرا اگر خبرهای مربوط به اینستاگرام را دنبال کرده باشید حتما می دانید که به این شبکهی اجتماعی نیز قابلیت تماس تصویری نیز افزوده شده است و کاربران با حساب کاربری خود می توانند با بقیه ی افراد نیز به صورت تصویری مکالمه داشته باشند. یک تفاوتی که مکالمه ی تصویری اینستاگرام با سایر اپلیکیشن های تماس تصویری دارد این است که می توانید همزمان با 4 نفر به صورت تصویری صحبت کنید و به نوعی یک مکالمه ی گروهی و یا ویدئو کنفرانس برگزار می نمایید.

این قابلیت جدید می تواند برای بسیاری از کاربران یک ویژگی جذاب باشد تا با استفاده از آن بتوانند با سایر افراد ارتباط برقرار نمایند و در این بین لازم به ذکر است که شما می توانید از سایر دوستان خود نیز در هنگام یک مکالمه ی تصویری دعوت به عمل آورید و حتی پنجره را کوچک کرده و در گوشی هوشمند خود به کارهای دیگر نیز برسید. این قابلیت به نوعی سبب شده است تا دنیای مکالمه ی تصویری برای کاربران فضای مجازی تغییر یابد و بسیاری از افراد ترغیب به برقراری مکالمه ی تصویری 4 نفره گردند!

مکالمه تصویری

در ابتدا برای اینکه مکالمه ی تصویری خود را بتوانید با دوستانتان آغاز کنید باید وارد بخش دایرکت شده و مکالمه ی یکی ازددوستانتان را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید، سپس بر روی آیکون دوربین که در بالا ، سمت راست قرار گرفته است کلیک نموده و تماس برقرار کنید. لازم به ذکر است که می توانید دو نفر از دوستان خود را نیز در حین مکالمه دعوت کنید تا یه مکالمه تصویری 4 نفره در اینستاگرام داشته باشید.

به طور کلی اینستاگرام در همین مدت کوتاه قابلیت های بسیاری را به این اپلیکیسن اضافه نموده است که سبب شده این شبکه ی اجتماعی نسبت به قبل پیشرفت های بیشتری داشته باشد. از جمله ی این قابلیت های جدید می توان به IGTV اینستاگرام اشاره نمود که به طورکلی تحولی عظیم در این سیتم ایجاد نمود و از سوی دیگر پیشنهاد کانال های ویدئویی به صورت دسته بندی شده می باشد که در بخش اکسپلور این اپلیکیشن، در بالا، مشاهده می گردد.

بیشتر بخوانید  بروز رسانی جدید اینستاگرام

همچنین یکی دیگر از قابلیت های جذاب و جدید این شبکه اجتماعی می توان به قابلیت ساخت افکت های AR اختصاصی توسط کاربران پرطرفدار می باشد. اکنون تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم اینستاگرام در آینده نیز چه قابلیت هایی را دوباره به این شبکه اجتماعی اضافه خواهد کرد؟!

 

دیدگاه خود را با زوم تک درخصوص قابلیت های اینستاگرام در میان بگذارید…

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : مکالمه تصویری 4 نفره در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *