موجودی لنوو S5 در بازار چین تنها در 2 دقیقه به پایان رسید!

لنوو S5

یکی از گوشی هایی که این روزها بسیار خبرساز شده است لنوو S5 می باشد. کمپانی لنوو در ابتدا از تولید لپ تاپ های بسیار قدرتمند شروع یه کار کرد و پس از گذشت مدتی تصمیم گرفت که پا در عرصه ی تولید گوشی های هوشمند بگذارد و آن ها را نیز به بهترین شکل ممکن تولید نماید. شاید هنوز هم بسیاری از افراد در زمینه ی گوشی های هوشمند لنوو را به رسمیت نشناسند ولی این کمپانی اکنون با عرضه ی S5 بسیاری از افراد را شگفت زده کرد.

گویا گوشی هوشمند میان رده ی لنوو S5 در بازارهای جهانی، در زمینه ی فروش مطابق با انتظارات مسئولان این کمپانی ظاهر شده است چرا که از زمان عرضه ی این گوشی هوشمند تنها در مدت 2 دقیقه موجودی آن به پایان رسید و این اتفاق در بازار چین رخ داد و همه را شگفت زده کرد. این مدت زمان تنها 2 دقیقه بود، یعنی فقط 2 دقیقه زمان برد تا موجودی اولیه ی S5 در چین به پایان برسد و این رکورد را قبلا گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ داشتند.

شیائومی نیز پس از عرضه ی Xiaomi Redmi Note 5 این تجربه را داشته است و بسیاری از کاربران را در این فروش شگفت زده کرد! لازم به ذکر است که تمامی این رکورد های فروش در بازار چین زده شده است و این بار نوبت به کمپانی لنوو رسید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در گزارش های منتشر شده خبری از تعداد دقیق فروش این گوشی های اعلام نشده است ولی به طورکلی روند فروش گوشی های هوشمند در بازار چین به صورتی است که کمپانی ها تعداد محدودی از گوشی های خود را در بازار این کشور به معرض فروش می گذارند ولی تعداد مشتاقان برای خرید آن گوشی بسیار بیشتر می باشد.

لنوو S5 دارای یک بدنه ی یکپارچه آلومینیومی از آلومینیوم سری 6000 می باشد و این ترکیب در کنار یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت ابعاد 18 به 9 و رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل شکل گرفته است. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پردازنده ی اسنپدراگون 625 در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی اشاره کرد و البته این گوشی در یک نسخه ی دیگر دارای 4 گیگبایت رم 128 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موجودی لنوو S5 در بازار چین تنها در 2 دقیقه به پایان رسید!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *