موبایلتان گم شده یا به سرقت رفته ؟؟؟ راه حل اینجاست!

همیاب 24

اگر گوشی، تبلت، لپ­تاپ یا کالای دیجیتال شما گم شود و یا به سرقت برود، چه راه حلی دارید؟ در بهترین حالت از مراجع قضایی آن را پیگیری می­کنید و یا ردیابی گوشی و تبلت خود را از اپراتور مربوطه می­خواهید. این روش­ها در کنار مزایایی که دارند اما به این دلیل که اکثر مواقع پیگیری­های شما بی نتیجه می­ماند، شما را از ادامه روند منصرف می­کند. بیشتر مواقع هم به همین دلیل که پروسه پیگیری و شکایت زمانبر است هیچ اقدامی نمی­کنید و پیگیر کالای سرقتی خود نمی­شوید.

ردیابی گوشی سرقتی یا گم­شده با کمک سامانه کشوری همیاب ۲۴

همیاب 24 یک سامانه کشوری و تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه می­باشد و با کلانتری­ها، اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور و بیش از ۸۵۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت همکاری مستقیم دارد تا از این طریق روند ردیابی و پیدا کردن کالای سرقتی شما از روش های مختلف انجام شود تا در کم­ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

همیاب 24 بهترین و منحصر به فرد ترین خدمات را در زمینه ردیابی کالای دیجیتال سرقتی فراهم نموده است و شما می­توانید آسوده خاطر، پیگیری کالای سرقتی یا مفقودی خود را به همیاب 24 محول کنید و در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسید.

همیاب 24

همیاب 24 برای شما چه کاری انجام می‌دهد؟

 

استعلام همزمان طرح رجیستری و سرقتی بودن موبایل، تبلت و لپ تاپ

این گزینه در واقع به شما شما کمک می­کند تا هنگام خرید کالا به طور همزمان از رجیستر بودن و سرقتی نبودن کالا اطمینان حاصل کنید و خریدی امن را تجربه کنید.

ردیابی و اعلام سرقت کالا

هنگامی که کالای(موبایل، لپ تاپ، تبلت) شما به سرقت می­رود و یا آن را گم می­کنید آن را برای پیگیری و ردیابی توسط همیاب 24 ثبت کنید.

جلوگیری از خرید و فروش کالای سرقتی

همیاب24 کالای سرقتی شما را به تمام فروشگاه‌ها و اصناف کل کشور به منظور جلوگیری از خرید و فروش آن، اعلام می­کند.

جستجوی کالای سرقتی در بین کالاهای پیدا شده همیاب24

کالای شما در بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کالاهای ثبت شده در همیاب 24 جستجو و به شما اطلاع­ رسانی می­شود.

ثبت کالای پیدا شده

همیاب 24 طی اقدامی این قابلیت خاص را در اختیار شما قرار می­دهد تا با ثبت شماره سریال کالایی که پیدا می­کنید، کمک کنید تا سریعتر به دست صاحبش برسد و در قبال آن می­توانید از صاحب کالا مژدگانی نیز دریافت کنید.

همیاب 24

بیمه موبایل، تبلت و لپ تاپ

بیمه همیاب 24 خدمات ویژه­ای را برای شما فراهم کرده است که هیچ گارانتی آن­ها را تحت پوشش قرار نمی­دهد.

شما می­توانید کالاهای دیجیتال خود را در قبال هرگونه خرابی، شکستگی یا حتی دزدیده شدن بیمه کنید و در صورت بروز حادثه از بیمه کالای دیجیتال همیاب 24 خسارت دریافت کنید.

 

برای استفاده از خدمات همیاب 24 می‌توانید به وبسایت این سامانه به آدرس hamyab24.ir مراجعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : موبایلتان گم شده یا به سرقت رفته ؟؟؟ راه حل اینجاست!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *