مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

اینوتکس

با اعلام دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس 2021، علاقه مندان تا ۲۰ اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند.
اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود. کارگاه‌ها باحضور صاحب‌نظران اکوسیستم، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می شود. این دوره ها به صورت متمرکز جهت آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آنها برگزار می‌شود.
اینوتکس آکادمی از ۲۸ الی ۳۱ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۰ در سالن سراج پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در این آکادمی به موضوعات زیر پرداخته می شود:
نقشه راه توسعه بین المللی کسب و کار ها
اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP
نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز
BABOK  در فضای کسب و کار ایران
لازم به ذکر است، کسانی که در اینوتکس آکادمی شرکت کنند، می‌توانند به‌صورت رایگان از نمایشگاه اینوتکس بازدید کنند. علاقه مندان می‌توانند از طریق لینک زیر تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در اینوتکس آکادمی ثبت نام و به صورت رایگان از نمایشگاه بازدید کنند.
لینک ثبت‌نام:
گفتنی ست، دهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، ۲۸ الی ۳۱ اردیبهشت ماه به صورت ترکیبی از بخش‌های حضوری و مجازی در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. در راستای حفظ سلامت مخاطبان، این رویداد در فضایی باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری برگزار می شود

نظرات در مورد : مهلت ثبت‌نام اینوتکس آکادمی تمدید شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *